Ystad

Efter regn
söndag 19 maj 2019 - Ystad, Skåne län, Sverige

Efter regn kommer ....dimma.Igår var det helt tjockt i Simrishamn, vi hade tänkt att gå vidare men det kom annat emellan. På förmiddagen tog jag bussen till Lund för att hälsa på min bror Gert som hamnat på lasarettet. Det räckte med att jag kom förbi Simris så var det det finaste

fast vorbei
söndag 4 september 2016 - Ystad, Skåne län, Sverige

In dem letzten Tagen hatte ich kaum Internet, deshalb gab es auch keine Einträge. Nach Stationen wie Stockholm, Schloß Gripsholm und Kalmar bin ich nun an der Südküste Schwedens in Stadt des Kommissar Wallander. Morgen steht noch Malmö auf dem Programm und dann geht es (nicht durch MeckPom)

Tobias Thalmeier
t2home i Schweden
15 dagar kvar
lördag 11 april 2015 - Ystad, Skåne län, Sverige

Idag firar jag och Danne 11 år tillsammans. ett halvår som gifta och 1/3 av mitt liv tillsammans med honom =) Livet blir bara bättre och bättre... Trivs som fisken i vattnet med allt.. till råga på allt är det skitfint väder idag.. OCh nu längtar jag ju bara mer och mer till 30 gradia Las

Jenny Nordbeck
Liljan1981 i Las Vegas Usa
Isla Mujeres
fredag 13 mars 2015 - Ystad, Skåne län, Sverige

Isla Mujeres 13-16/3 Tog oss snabbt o lätt ut till Museers från Cancun med snabbåt även här på 25 min. (finns 3 olika ställen att åka ifrån) Vi hade bokat hotel Posada del mar beachfront på datorn 2 kvällar tidigare och på webbsidan såg det väldigt trevligt ut att bo på med

Cozumel
tisdag 10 mars 2015 - Ystad, Skåne län, Sverige

För er som tycker det är konstigt att man skriver resdagbok sedan man kommit hem så är detta främst för att man får lite bättre minnesbilder själv av sin resa + att de som skall resa hit har lite nyttig info att ta del av :) COZUMEL 10/3-13/3 Tog oss mycket lätt vidare till Cozumel från

Tulum-Akumal
fredag 13 mars 2015 - Ystad, Skåne län, Sverige

Halloj igen. det har gått ganska lång tid nu sedan senaste uppdateringen men det beror helt o hållet på att det inte gått att logga in på resdagbokens sida. I Tulum hamnade vi på ett hotell mitt i staden som var helt ok(dom hade kaffe på morgonen vilket är mycket viktigt) Vi hade tre

Cancun
onsdag 25 februari 2015 - Ystad, Skåne län, Sverige

23-25/2 HALLOJ ALLA. Efter en resa med 13 timmar i luften o 11 timmar i mellantid mellan flygen så är vi äntligen nere i Cancun. Vårt första intryck när vi landade och skulle ordna taxi blev blev väldigt bra, väldigt bra bemötande och de ordnade all transport till hotellet i rask takt.

Vi åker till Sydafrika om 2 dagar
tisdag 11 november 2014 - Ystad, Skåne län, Sverige

Vi kommer att använda oss av Resdagboken under vår resa under förutsättning att vi har tillgång till internet. Ni kommer få ett mail varje gång vi gör ett inlägg.

Marie & Mats Nilsson

Rundresa Ycatanhalvön

Familjeresa till Sunny Florida

Familjeresa till Sunny Florida

25 juni 2014 - 12 juli 2014

Ahhh!!! äntligen familjeresa till Florida!!

London

London

13 april 2014 - 18 april 2014

En upptäcksresa till London med sönerna.Vi kommer att bo i två lägenheter med kök. Bra skor och Pocketbok om London är framplockad för att vi skall få ut så mycket som möjligt av vår resa :)

Tågluffa Europa

Tågluffa Europa

18 augusti 2014 - 16 oktober 2014

På luff genom Europa. Mestadels med tåg men kanske med andra transportmedel med.

Kreta med familjen

Kreta med familjen

3 oktober 2013 - 10 oktober 2013

Hej! Idag åker vi iväg till Kreta. Hoppas att det går bra med två små barn! Hoppas också på en bra flygtur och fint väder! Kram så länge/Linda

Malaysia  Borneo

Malaysia Borneo

17 december 2013 - 9 januari 2014

Rundresa med sol,bad, djungeläventyr,storstad och dykning. Resrutt Köpenhamn - Dubai -Kuala Lumpur- Kota Kinabalu- Tawao/Sempora- Kota Kinabalu - Langkawi-Koh lipe( Thailand)- Kuala Lumpur. Vissa delar av resan med goda vänner från Ystad.

Mysan
Mysanlove87