Ystad

Vår resa med början i Australien :D

USA

USA

21 juni 2013 - 10 juli 2013

Upplevelse resa för 4xM.Nilsson + Dennis och familjen Olsson.

Burgos-Astorga

Rundresa Malysia inkl Singapore och Koh Lipe

Jorden runt på 60 dagar

Jorden runt på 60 dagar

15 april 2013 - 13 juni 2013

En businesstrip ska ta mig till en del av världen som jag inte utforskat än. Rutten blir Sydney - Brisbane - Auckland - "hela NZ" - New York - Island innan jag sätter fötterna på svensk mark igen.

Sydost Asien 2013

Sydost Asien 2013

1 februari 2013 - 14 mars 2013

St-Jean-Pied-de-Port-Burgos

St-Jean-Pied-de-Port-Burgos

3 september 2012 - 20 september 2012

Dags för Etapp 2. Träningen är avklarad så på måndag den 3 sept flyger vi till Pamplona och tar därefter en taxi till SJPP i Frankrike, där vandringen startar. Burgos är slutmålet 280 km bort. Återkommer med små reserapporter i mån av internettillgång. Bodil o B-A, Inger o Janne

Hälsotur till Sri Lanka

Hälsotur till Sri Lanka

7 augusti 2012 - 1 september 2012

Då var det strax dags för Annes och min resa till Sri Lanka! Efter rekommendationer från yogalärare Susi bär det av mot Barberyn reef ayurveda resort för två veckors "hälsokur". Vi kommer efter ayurvedisk läkares undersökning få vår egen personliga behandling både vad gäller mat och terapier/behandlingar som ska få oss i nytt skick. Förhoppningsvis. Då det inte blir mer än lokala utflykter under resortvistelsen så har vi lagt en vecka innan för att utforska ön lite först. Vi skippar huvudstaden Colombo och åker direkt till Kandy som ligger mitt på ön. Där finns en del att titta på. I närheten finns ett ställe som tar hand om skadade elefanter (rätt många) beläget vid en flod de kan bada i. Det finns även ett tempel där det ska finnas en tand som tillhört Budda ( Siddharta)Detta lär vara ett ställe dit många vallfärdar. Sen låter vi näsan styra oss runt ön. Finns mycket att välja på. Bla regnskogen, blåvalssafari, gamla tempel, dykning och väldigt fina stränder! Blir spännande!

Vintersemester......

Vintersemester......

24 juni 2012 - 29 december 2012

Då var det dax igen.... Efter att ha suttit och tyckt synd om barnen, sommarlov och regn..... ingen bra kombination. Nu blir det en vintersemester. Har precis varit inne och bokat resa och hotell. Finns inget bättre än resa i december när kylan och snön dominerar i Ystads diplomat kvarter. Barnen har länge tjatat om att få åka på vintersemester. Denna gång fick jag ge efter. Barnen är allt för mig, fast utan Nina hade jag aldrig överlevt. Älskar Er alla. Snygga pappan

Med husbil runt Östersjön -2012

Med husbil runt Östersjön -2012

24 juni 2012 - 31 juli 2012

I år är planen att åka runt Östersjön. Sverige-Tyskland-Polen-Litauen-Lettland-Estland-Sverige.