Flen

Kom bara till Flen
torsdag 11 oktober 2018 - Flen, Södermanlands län, Sverige

tog tåget till arlanda men det blev stopp i flen ,tåget körde på en personväntat där ca 2 timmarsitter på en buss och hoppas hinna med flyget till bangkok men tror inte jag lyckas 😥vilken början på semestern !stackars lokförare !!

Urban Lindholm
Ubbe11 i Thailand-18
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Så bär det av igen
onsdag 14 december 2016 - Flen, Södermanlands län, Sverige

Hej på er alla, idag börjar nästa äventyr.En resa till nordöstra Brasilien står på tur.Lämnar hemmet om en stund för tåg till Stockholm och sen vidare till Arlanda. Flyg via Frankfurt (tyvärr med så lång mellantid att jag får övernatta på hotell) till Fortaleza.Den här gången

ChrisFlen i Nordöstra Brasilien
1. Förberedelser inför årets semesterresa
torsdag 19 december 2013 - Flen, Södermanlands län, Sverige

Hej på er alla, här kommer det första inlägget inför vinterns resa. Det här inlägget borde generera ett första brev till er, vill ni inte längre följa min resa får ni gå in och avprenumentera er, men det hoppas jag ju inte att ni gör.

ChrisFlen i Thailand & Burma
Avresa
torsdag 3 januari 2013 - Flen, Södermanlands län, Sverige

Ja, då har den stora dagen kommit. Ska ta tåget till Stockholm om ett par timmar och sedan vidare till Arlanda. Flyget går inte förrän kl 23.00 ikväll så ingen brådska. Jag ska försöka skriva så ofta som möjligt. Finally departure. Leaving in a couple hours. For the remainder of the

ChrisFlen i Cuba Januari 2013
Förberedelser
söndag 2 december 2012 - Flen, Södermanlands län, Sverige

Hej alla vänner, nu har jag precis startat upp denna resedagbok för kommande resan till Cuba. Ni få alla ett mail om detta och kan själva välja om ni vill följa min resa eller inte. Jag kommer att försöka skriva några gånger i veckan under resans gång (beroende på tillgänglighet till

ChrisFlen i Cuba Januari 2013
Snart bär det av.
söndag 8 juli 2012 - Flen, Södermanlands län, Sverige

Ja snart bär det av mot katrineholm och nattåget mot malmö. Vi beräknar att vara i köpenhamn vid sju tiden i morgon sen drar vi vidare mot amsterdam i morgon kväll, också med nattåg. Blir nog två tunga nätter på nattågen men i Amsterdam väntar ett hotell så det här ska vi nog

Jennifer Leiding
Jenkson i Tågluff i europa.
Senast aktiv - från Oslo, Norge
Forsta inlagget efter strul med dagboken!
onsdag 7 mars 2012 - Flen, Södermanlands län, Sverige

Har spenderat 3 natter pa Lonely beach, Koh Chang. Hyrde Mc och for funt pa berg och dalbane liknande vagar, fam. Frisk vet!! Utan olyckor. I gar tog vi baten till Koh Kood och bor pa en helt fantastiskt fin strand. Har kan man inte gora sa mycket mer an sola bada, lasa och njuta! Dator ar lite seg

Cecilia Jonsson
cicci112 i Thailand 2012
Senast aktiv - från Flen, Södermanlands län, Sverige
Tillbaka i kylan,men myggfritt -).
torsdag 19 januari 2012 - Flen, Södermanlands län, Sverige

Ok då var vi tillbaka i Flen,det har varit en klart intressant resa mycke att minnas,hoppas att det har varit lite skoj att följa trots att det har varit dåligt med uppdateringar dom sista dagarna Hejdå.

Förberedelse
söndag 11 december 2011 - Flen, Södermanlands län, Sverige

Har nu fixat den här sidan och kommer att bjuda in kompisar & släkt att följa mig och min kompis Hasse på vår kommande resa.

ChrisFlen i Thailand&Vietnam 2011/2012
Thailand-18

Thailand-18

11 oktober 2018 - 24 oktober 2018

En tur till bangkok - chiang mai Åker med emirates via dubai

Nordöstra Brasilien

Nordöstra Brasilien

14 december 2016 - 27 januari 2017

Brasilianska nordostkusten med bas i Fortaleza

Thailand & Burma

Thailand & Burma

23 december 2013 - 24 januari 2014

En liten rekogniseringsresa med fokus på Burma, nytt resmål för mig. Jag flyger till Bangkok först och tar några dagars förberedelse (skaffa visum och införskaffa information) och drar efter nyåret över gränsen. Flyger från Arlanda via Guangzhou i Kina med ett för mig nytt flygbolag Southern China Airlines.

Cuba Januari 2013

Cuba Januari 2013

3 januari 2013 - 2 februari 2013

Till Cuba på semester kombinerat med Spanskastudier på Universitetet i Cienfuegos. En ny erfarenhet blir att flyga med Aeroflot via Moskva. Av vad jag har läst så lär det vara dåligt med internetuppkopplingar så jag kanske inte kommer att kunna uppdatera allt för ofta.

Thailand 2012

Thailand 2012

2 mars 2012 - 23 mars 2012

Semester. sol och bad.

Thailand&Vietnam 2011/2012

Thailand&Vietnam 2011/2012

21 december 2011 - 19 januari 2012

Några dagar i Bangkok och 3 veckors rundresa i Vietnam.

Kanada som utbytesstudent plus mycket annat

Kanada som utbytesstudent plus mycket annat

23 augusti 2011 - 11 januari 2012

Jag, Jennie och Isa ska åka som utbytesstudenter till Windsor, Kanada under en termin. Vi kommer även åka på lite resor innan terminen börjar, under och efter.

USA 2011

USA 2011

1 april 2011 - 21 april 2011

USA 2011 : Chicago och Miami

Tågluff i europa.

Tågluff i europa.

8 juli 2012 - 8 augusti 2012

Jag och Victor ska tågluffa genom europa till sommaren. Har inte helt bestämt datum. Men platser vi vill besöka är vi färdiga med. :)

ChrisFlen
Alexandra Björk