Tingshusgatan 1

Nordkalotten resan är avslutad.

Dag 17,18 Dag 17 Vi lämnade Östersund i strålande väder och letade oss neråt. I Åsarna vek vi av möt Klövsjö och inhandlade lite mat och byn låg väldigt fint med härlig utsikt över dalen. Vemdalsskalet(en rejäl skidanläggning för övrigt) och Vemdalen passerades på väg söderut

Cairns, Australia
måndag 23 januari 2012 - Tingshusgatan 1, Gnesta, Södermanlands län, Sverige

halla dar. Har lite tid over sa tankte att jag satter mig a skriver nara rader har idag eftersom jag anda har bytt stad sen sist! For ungefar 3 dar sen landade vi i Cairns pa Australiens nord-ost kust... Vacker stad, omringad av regnskog o med klimatet som hor till... Landade tidigt pa morronen med

Perth Australia
onsdag 18 januari 2012 - Tingshusgatan 1, Gnesta, Södermanlands län, Sverige

Da har vi landat.. for fjarde gangen..Men denna gang i Perth..A det kanns sjukt... 25 grader pa nu och klockan ar runt 3 pa natten... godkant..Har varit med om varldens segaste javla flygning..Vi har hunnit med att vanta i 8 timmar i Qatar for anslutande flyg, tappa bort boardingpass pa flyget,

12h!
måndag 16 januari 2012 - Tingshusgatan 1, Gnesta, Södermanlands län, Sverige

12h sen bär de av till arlanda!

14 dar

vi hörs!

Nord-Norge 2012

Nord-Norge 2012

15 juni 2012 - 5 juli 2012

Jag och min lilla grabb Simon tänkte åka upp till Lofoten på mc och njuta av Midnattssolen och bla åka ut på Valsafari. Vi kommer hålla oss till Lofoten med omnejd och campa ute i naturen och på campingplatser. Ha en trevlig sommar för det ska vi ha :)

we be trippin'

we be trippin'

17 januari 2012 - 23 juli 2012

Resan som sparats för i över 1 år...påbörjas på flygplats Stockholm Arlanda. Första Destinationen är Cairns (Australiens Östkust)och sista, The Big Apple.. Längs vägen kommer vi även titta förbi Kina å Nya Zeeland + diverse städer.

Around the globe in 189 days

Around the globe in 189 days

17 januari 2012 - 23 juli 2012

Jag och två kompisar jag ut och resa lite. Vi ska först ner till australien sedan bär de av till Nya Zeeland och China och till sist USA.

Tre weeks and three girls in Thailand<3

Tre weeks and three girls in Thailand<3

12 december 2011 - 3 januari 2012

Jag Weronica ska resa med mina två döttrar Jennifer 18 år och Isabella 11 år till Thailand i tre veckor.....vi landar i Bangkok<3

Äntligen dags!

Äntligen dags!

5 juli 2011 - 5 november 2011

Denna resa symboliserar mycket för oss men framförallt ett nytt kampitel som vi valt att öppna. En vändingspunkt mot ett mer medvetet och aktivt liv. En stund för oss att reflektera och njuta av livet till fullo. Att bygga och säkra upp din inre armé för att kunna hantera livets utmaningar mer hanterbart och framgångsrikt och framförallt att hitta ditt eget sätt att lyckas. Att skapa en gemensam målbild för vad som kallas lycka. Vad gör dig lycklig? Att inse sin egen kraft och värde i sina handlingar. Vi är på väg mot en händelserik resa som kommer öppna kanske nya tankesätt och värderingar och vi gör det tillsammans.

Expedition Malaysia

Expedition Malaysia

9 mars 2011 - 8 april 2011

Malaysia 2011

Malaysia 2011

9 mars 2011 - 8 april 2011

Magnus, Mattias, Mats, Eva & Viggo sticker återigen österut. Denna gång bär resan till Malaysia

Vårdinge liv

Vårdinge liv

11 april 2011 - 22 april 2011

Så skall vi åka på konstresa.

Thailand 2010-2011 with me, myself and I =)

Thailand 2010-2011 with me, myself and I =)

30 december 2010 - 21 januari 2011

Planen är att skåla in nyåret i Khao Lak! För att sedan ta mig neråt Phuket och segla över till Krabi, för att avsluta i Cape Panwa. En resa jag ska göra alldeles själv, å det kommer bli mitt livs resa....precis som jag vill=)

125
144