Stockholms län

Det gick fel??
fredag 24 februari 2017 - Sigtuna, Stockholms län, Sverige

Hupps, när jag startade denna resan, hikade Resdagboken till och sade att något hade gått fel??Det nästa den gjorde att den frågade om jag ville göra ett inlägg på den nya resan???Nå nu gör jag vel det så får vi se vad som händer.

Leif Jonsson
lionkungen
Senast aktiv - från Sigtuna, Stockholms län, Sverige
Planeringsdagar
lördag 18 februari 2017 - Norrtälje, Stockholms län, Sverige

Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker iväg till Thailand. Det ska bli mycket spännande att komma till ett nytt land som vi inte har besökt tidigare. Nu har vi 3 dagar på oss att packa och fixa innan vi drar. Jag hoppas ni kommer att gilla vår lilla dagbok. Kommer lägga upp lite

Fredrik Lundqvist
EvaFredrik
Senast aktiv - från Väddö, Stockholms län, Sverige
Karibien nästa
onsdag 15 februari 2017 - Södertälje, Stockholms län, Sverige

Hej mina vänner!För ca 10 år sedan drog jag på en resa först till Sydamerika med rosa bussarna och sedan ett halvår senare till Wild life symposium i Sydafrika med deras veterinärstudenter. I samband med detta skrev jag löpande inlägg/dagbok om vad som hände mig där borta. Nu ska jag

Anders Severson
Severson
Senast aktiv - från Las Terrenas, Samaná, Dominikanska republiken
Nu e de nära!
lördag 11 februari 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är det strax dags att boarda SAS planet till Hong Kong. Sen blir det Cebu Pacific till Cebu, bil i fyra timmar och sist en banka båt i 40 minuter innan vi äntligen är framme på Malapasqua. Hurra!!

Tua & Joakim Andersen
TuaJoakim
Senast aktiv - från Fardhem, Gotlands län, Sverige
Nu är vi snart på väg!
fredag 10 februari 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Klockan ringde 02.45 och vi kom iväg 03.15 som vi hade planerat. Väglaget var bra, det var kallt, torrt och lite trafik. Bilen parkerade vi på Sebe:s, det har vi gjort tidigare och det har alltid fungerat bra så varför ta nåt annat? När vi kom till Arlanda var det massor med folk och långa

Anneli Pettersson
anneliolov
Senast aktiv - från Krontallsvägen, Avesta, Dalarnas län, Sverige
På väg
onsdag 8 februari 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Planet är 2 timmar försenat men vi fick gratis middag.vi kommer iaf hinna med vårat nästa flyg i Istanbul.

Fötterna på svensk mark igen =(
måndag 6 februari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej på er kompisar,Nu är jag och Jessica åter tillbaka på svensk mark efter en låång hemresa!! Men vi ska inte klaga, allt har gått så smidigt & bra under hela resan och vi känner oss lyckligt lottade som kunde genomföra en sån här härlig tripp 😃Sen kan man alltid konstatera

Bokat och klart
fredag 3 februari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu är det klart. Allt är bokat. Så i början av mars bär det av. Ska bli spännande och se något nytt.

Lars Eriksson
Lukas2
Hemma igen
tisdag 31 januari 2017 - Huddinge, Stockholms län, Sverige

Känns väldigt konstigt att vara hemma igen. Igår var vi i Hongkong. Nu är det bara att börja vardagslivet igen och börja planera nästa resa :)

lilian51
lilian51
Senast aktiv - från Huddinge, Stockholms län, Sverige
Äntligen påväg 🙏🏻
måndag 23 januari 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vi startade dagen 7:30 hemma i Sverige för att ha gott om tid på oss till Arlanda. På nyheterna talas det om en seriekrock på E4:an och det var inte riktigt det man ville höra en dag som denna... men vi hade väldigt tur för det var mest i södergående riktning. Istället för att komma sent

annalovisab
annalovisab
Senast aktiv - från Trosa, Södermanlands län, Sverige
36 Nostalgitur i Danmark

36 Nostalgitur i Danmark

9 mars 2017 - 9 mars 2017

En av mina stora idoler, Hans Joensen, (min tidigare medarbetare) har inviterat på "Inflyttnings party", då kommer man å samtidigt blir det en rundtur i Köpenhamn med omnejd. Jag har ju bott och arbetat 22 år i Danmark. Samtidigt skall det bli spännande att testa hur den nya Resdagboken fungerar.

Thailand

Thailand

21 februari 2017 - 8 mars 2017

Karibien

Karibien

16 februari 2017 - 9 mars 2017

Sverige - Puerto Rico - Dominikanska republiken - Kuba - Sverige (via Moskva)

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

4 februari 2017 - 12 februari 2017

Vägen till och bli guldmedlem på Cathay Pacific. Mycket flyg, Ho chi Minh...

Australien med familjen

Australien med familjen

8 februari 2017 - 2 mars 2017

Abba Sigge Hugo och Putte i Australien 2017!!!

Australien 2017

Australien 2017

18 januari 2017 - 31 mars 2017

Mikrut's parental leave in Australia. :)

Tanzania, Serengeti, Ngorongoro, Zanzibar

En vecka på Lanzarote.

Washington State och Alaska 2017

Washington State och Alaska 2017

8 juli 2017 - 30 juli 2017

Sommarresa som tar sin början i Seattle, fortsätter i Barrow, Anchorage, Talkeetna, Fairbanks, Wiseman, Coldfoot, Deadhorse och i Prudhoe Bay vänder jag kosan tillbaka längs Dalton HIghway till Anchorage igen. Därefter flyg till Homer och sen tillbaka till Anchorage via Seward.

Singapore-Malaysia-Thailand

Singapore-Malaysia-Thailand

12 januari 2017 - 6 februari 2017

Hej alla härliga följare :D Vi har nu ankommit till Arlanda efter 6 timmars tågresa i snöstormen. Tågresan bestod av massa surr, skratt & flummande! Intag av frukt, räkmacka & skumtomtar 🎅🏻🎅🏻 Nu ska växlas pengar 💰💰 Tack & hej leverpastej!

Jonny Persson
Sankteper
Senast aktiv - från Märsta, Stockholms län, Sverige

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!