Stockholms län

Börjar bra
fredag 18 augusti 2017 - Brommaplan, Stockholms län, Sverige

Flygbussens hållplats har flyttats till ett helt annat ställe på Fridhemsplan.En vänlig själ upplyste oss i tid. Börjar bra😉Sen kom aldrig bussen så vi delade en taxi med ett annat par.

Christina Hagström
KianStan i Tågluff i Europa
Planning
tisdag 8 augusti 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Time is flying. In about a week I will make a very special trip. As a korean adoptee my orgin country has always been a part of my life, in good and bad. Latetly I have settled with my mind and thoughts and a growing interestof my background has grown. This June I saw an ad about a welcome home

Hemma
lördag 5 augusti 2017 - Huddinge, Stockholms län, Sverige

Hej!Nu är det ett tag sedan vi kom hem från USA, vi kom hem förra fredagen, den 21:a! Så nu har vi vant oss vid Sverige, det är en ganska stor omställning! Det var skönt att komma hem, även om vi har haft det superbra. Borta bra men hemma bäst, som man säger!Vi kom till New York på

Landat på EMC
onsdag 2 augusti 2017 - Nynäshamn, Stockholms län, Sverige

Jag gav mej av till jobbet i slagregn, blöt som en katt kom jag fram för att jobba ett par timmar.Marie & co åkte vi 10-tiden mot Nynäshamn.När jag slutade jobbet satte jag mej på hojen för en 36 mila resa, enda stoppet var på Mantorp för tankning. Ingen regn eller något.När jag kom

Micce Rosén
Micce i EMC Lettland
Senast aktiv - från Eksjö, Jönköpings län, Sverige
Visum
onsdag 2 augusti 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Då var visum till Kina klart.

Lars Erik
lekan54 i Höstäventyr
Senast aktiv - från Kungsör, Västmanlands län, Sverige
Visum
onsdag 2 augusti 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Då var visum till Kina klart.

Lars Erik
lekan54 i Höstäventyr
Senast aktiv - från Kungsör, Västmanlands län, Sverige
Resrutten
måndag 31 juli 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Flyg till Chicago, sedan västerut genom Illinois. Norrut på Mississippis väst strand genom Iowa och Minnesota till Red Wing. Österut över floden till Escanaba, Michigan. Sedan söderut genom Michigan till Flint. Sydost förbi Cleveland till Westfield, New York. Nordost till Rochester, vidare

22 timmar i huvudstaden.
måndag 24 juli 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Dags att åka till Stockholm.Jeffs mormor ska begravas i Ansgarskapellet, Söderledskyrkan.Som begravningen är tidig, 11.00 åker vi ner dagen innan.Flyger vid 17.00 med Norwegian.Lite lustigt att vi hamnar på Arlanda utrikes och får även väskan där.Annars brukar man få åka buss till

Elisabet Trigwell
chortipvilla i Stockholm
Bokat
måndag 24 juli 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så  nu har man bokat en resa som ska gå bort mot asien igen. Slutmålet är Singapore. HIttade bra priser från Berlin. Så tur var väl att jag var i Berlin sist, så vet jag lite hur det funkar där, eftersom jag kommer göra en natt där både på dit vägen och hemvägen. Så resan blir,

På väg!
måndag 24 juli 2017 - Nynäshamn, Stockholms län, Sverige

Så är vi äntligen på väg iväg!Eller egentligen har vi varit på väg sen igår då vi bilade ner till Stockholm. Men det känns lite mer på riktigt iväg när man är på väg ut ur landet! i skrivande stund sitter vi på färjan som snart lämnar Nynäshamn och imorgon lagom till lunch

Sofia Henriksson
Bubbelfian i Östersjön nästan-runt
Tågluff i Europa

Tågluff i Europa

18 augusti 2017 - 20 september 2017

Två pensionärer på tågluff i Europa Resan startade lite kaotiskt med buss som inte kom. Delade taxi med ett annat par på väg till Mallorca. Vi kröp fram på motorvägen men kom fram i tid. Verkar som om hela Stockholm ska ut och flyga. Enorma köer överallt på Arlanda och självklart är det förseningar vg landningen i Berlin. Men vi har ingen brådska. Lite hungriga kanske och less på allt som inte fungerar.

My first trip to Korea

My first trip to Korea

18 augusti 2017 - 27 augusti 2017

Welcome home 2017. My first trip back to Korea. Arranged by SWS, the korean adoptee center.

The last road trip ?

The last road trip ?

31 juli 2017 - 21 augusti 2017

Naperville, kl. 21.45 Allting flöt utan incidenter fram tills Hertz. Bilen jag fick var helt död, så det tog tid att få en annan (fastan bättre). Sedan bestämde sig gps:en att addressen jag matade in var inte den jag skulle åka till utan att en annan passade bättre. Trots detta hittade jag fram till slut. Eftersom klockan är 04.45 enligt min biologisk klocka (?) är det hög tid att försöka sova. Imorgon startar roadtrippen. Yeah.

EMC Lettland

EMC Lettland

2 augusti 2017 - 7 augusti 2017

Familjeresa med MC till träff i Lettland med utflykt till Litauen. 3 hojar och 1 minilastbil..

Stockholm

Stockholm

21 juni 2017 - 22 juni 2017

Begravning i Stockholm

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

17 september 2017 - 25 september 2017

Flyga, se ny stad, mat och värme

Östersjön nästan-runt

Östersjön nästan-runt

23 juli 2017 - 31 juli 2017

Stockholm-Gdansk-Kaliningrad-Kaunas-Riga-Tallin-Åland-hem

Halkidiki 2017

Halkidiki 2017

20 juli 2017 - 27 juli 2017

Vi laddar för en äventyrspackad familjeresa till allas vår älskade Grekland. GoPro följer givetvis med på resan och det lär bli en skön visuell summering!

Filippinerna

Filippinerna

17 juli 2017 - 2 augusti 2017

Besök o Mari o Jans bröllop

Östersjön runt 2017

Östersjön runt 2017

16 juli 2017 - 30 juli 2017

Följ med på en spännande resa runt Östersjön med ett gäng sköna motorcyklister. .

Christina Hagström
KianStan