Arlanda

We're underway... ✈
lördag 13 januari 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är vi på väg!  ÄNTLIGEN ​​​​​! Efter över ett års väntan sitter vi nu här, på Arlanda. Snart ska vi gå på planet som tar oss till Melbourne som är vårt första stopp.Något trötta men också glada och uppspelta säger vi hej då Sverige och hej äventyr!Kramar från

Ida Matteusson Appelgren
Idaho i 2018 the Aussie-Kiwi Safari
Äntligen
onsdag 27 december 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Äntligen på väg väg! Stockholm - Dehli - Mumbai - Goa - Semester

Flyga
fredag 15 december 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är det bara o vänta tills flyget avgår 😎

Väntar på bättre tider
fredag 1 december 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu sitter jag på Arlanda flygplats och gäspar som aldrig förr.Då jag flyger väldigt tidigt så tänkte jag att jag kan lika gärna sova på någon bänk på flygplatsen. Lättare sagt än gjort! Efter att ha suttit ner i ca en halvtimme.. Så kan jag meddela att jag redan har fått sittsår.

Terminal 5
söndag 26 november 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Trots att Arlanda Express endast gick två gånger per timma blev det endast tre minuters väntan. Incheckad och passerat säkerhetskontrollen, tre o en halv timmas väntan. 34 grader väntar...

Hej livet här kommer jag
lördag 25 november 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Har några timmars väntan på Arlanda innan jag får sätta mig på planet mot Bangkok. Det har blivit lite försenat så jag åker efter 15 någongång. Glömde att när jag bokade biljetten för några månader sedan, kunde man lägga bud på en uppgradering. Dagarna innan skulle man få veta om

Avresedag
torsdag 2 november 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

To 2:a Nov – AvresedagNu är det äntligen dags för oss att lämna Arlanda och Sverige för ett nytt äventyr med Rosabussarna.Jörgen hämtade mig, Sussie & Marie kl. 13:00 och kör oss ut till Arlanda där vi ska sammanstråla med resten av resenärerna som skall åka med på resan. Totalt

På flygplatsen
tisdag 14 november 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

vi sitter på flygplatsen och ritar skriver och gör matte. Klockan är 5.20. Och det pirrar i magen❤️🌈Snart får vi gå på flygplanet.

Avgång!
torsdag 2 november 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Dagen var kommen, idag taggar vi till emiraterna! Närmare bestämt Dubai och Abu Dhabi. Tog siaran till lufthamnen, långtidspark och därefter bagage drop hos Norwegian. Då allt tar 3-4 gånger längre tid med småbarn var vi på plats i god tid (tyckte vi) ca 3h innan, men efter alla ärenden

På väg
måndag 30 oktober 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Så är vi nu på Arlanda och väntar på planet som skall ta oss till Los Angeles. Där stannar vi ett par dagar innan vi kliver på Norwegian star och börjar vår 15 dagars kryssning bland annat genom Panamakanalen. Häng med oss på resan.

Indien

Indien

27 december 2017 - 1 juni 2019

Familjen Odén till Indien

2018 the Aussie-Kiwi Safari

2018 the Aussie-Kiwi Safari

13 januari 2018 - 6 april 2018

Efter 3 år är det dags igen. Nu ska vi utforska mer av Nya Zeelands vildmark, dyka mer, kanske ett och annan vågad aktivitet med en start i Melbourne och lite Grand Slam! 🎾

Las Palmas

Las Palmas

15 december 2017 - 1 mars 2018

Resa för avkoppling och återhämtning

Adventure of a lifetime

Adventure of a lifetime

1 december 2017 - 1 mars 2018

I början av 2017 beslutade jag mig för att göra mitt livs resa på egen hand, och destinationen blev Sydamerika! En resa som kommer handla om kultur, mat, stränder och fin natur men framförallt om att kunna utmana och hitta sig själv. In the beginning of 2017 I decided to take the journey of my life,and South america is my destination! This journey will be about culture, food, beaches and incredible nature but mostly about challenging and finding yourself.

Per

2 november 2017 - 3 december 2017

Backpacking i Asien

Backpacking i Asien

25 november 2017 - 9 januari 2018

Handlar mest om att visa att jag lever. Kanske lite bilder för att göra er avundsjuka också.

Mexico

Mexico

14 november 2017 - 28 november 2017

Vi ska på två veckors semester till Mexico. Vi har sett fram emot att bada i poolen och havet, äta glass och mysa med familjen.

När en resa till Alanya inte räcker....

När en resa till Alanya inte räcker....

2 november 2017 - 11 november 2017

Ett tredje besök i Dubban och ett första i Dabbi.

Panamakanalen

Panamakanalen

30 oktober 2017 - 20 november 2017

Denna gång åker vi till USA, stannar ett par dagar i Los Angeles innan vi går på Norwegian Sun som kommer att ta oss längt Amerikas västkust genom Panamakanalen och sedan upp till Miami. Efter ett par dagar i Fort Lauderdale åker vi hemåt.

Elisabet Trigwell
chortipvilla