Arlanda

Resan till Moskva
fredag 11 maj 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Äntligen är vi påväg! Att resa till Ryssland och färdas längs den transsibiriska järnvägen har länge varit en dröm. Ända sedan årskurs 7 faltiskt då vi fick en geografiuppgift i skolan att skriva en fiktiv resedagboksskildring. Jag valde att skriva om en resa längs transsibiriska

Anna Malmström
anna_malmstrom i Transsibiriska järnvägen
Senast aktiv - från Peking, Kina
Nu lyfter vi snart
måndag 7 maj 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu sitter vi här på Arlanda o väntar på att få checka in.Lillemor kom o hämtade mig ca 4.25 o så åkte vi till Landvetter. Tuula o Cathrin kom dit så småningom också. Planet gick 7.15 o Tuula överlevde första flygresan:)Vi äter lite frukost eftersom det var en tidig morgon. Planet ska

Mot London
tisdag 1 maj 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är det dags att gå ombord på planet! Spännande! 😀 Lämnar ett grått och regnigt Stockholm  bakom oss. Ett lite varmare och soligare Heathrow väntar härnäst.

Alfredo's
måndag 30 april 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Sista inlägget för idag. Avrundar denna dag med middag och sen blir det nog tidig kväll känns det som. Imorgon går planet till Heathrow 07.45. Vi har rekognicerat så vi vet var vi ska ta vägen 😀 Och ÖFK tog 3 poäng borta mot Brommapojkarna ❤🖤⚽ Tjohoo!!

Lunch
måndag 30 april 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Har checkat i på Rest and Fly och nu blir det lite mat i magen innan en eventuell nap.

The Flight
söndag 1 april 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

For this trip I flew with British Airways, via Heathrow. The airplane was quite old and not very comfortable. There were delays at start but they flew in the time. Anyway, I like to have at least 2hours buffer for delays, security check etc. Security check very efficient. Every thing smooth. Big

En dag i väntan....
lördag 10 mars 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Hejsan!Nu har min resa börjat. Lämnade ett Kungsbacka i sol från blå himmel o drygt 6 minusgrader. Uppe vid Landvetter var det nog några grader kallare. Planet till Stockholm skulle gå 9.20 men var ca 30 min sent. Har nu fått ut min resväska o sitter i Sky city o fördriver tiden lite. Ute

Travel day 1- Monday
måndag 5 mars 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Hello everybody! Today is the first day of our trip to London. We are currently sitting on a train to go to Arlanda, Stockholm where we are going to take our flight to London at 9 am. We had to wake up at 6 am in order to have time to check in our bags and such. We are planning to eat breakfast at

Sa17A
SA17A i London
Senast aktiv - från Australien
Resan börjar med lite kaos
lördag 3 mars 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Så nu sitter man på Arlanda. Sitter i SAS loungen. Resan började så där. kl. 06:20 i morse så, fick jag ett sms om att mitt flyg var inställt och jag blev ombokad till ett flyg via Frankfurt , som skulle gå 20 min tidigare. Men jag tänkte att jag skulle hinna. Men kommer till Arlanda och

Gate F58
torsdag 15 februari 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Väntar på att få borda planet. Ätit god frukost men förmodligen dyraste vi ätit. Laddat med godis, paddor, spel och pyssel för den långa flygresan. Spännande men oxå nervöst hur det kommer att gå att sitta så länge på flyget. Vi ses i Australien😊

Anna Micha
anmi78 i Hela familjen till Australien
Senast aktiv - från Sundsvall
Transsibiriska järnvägen

Transsibiriska järnvägen

11 maj 2018 - 29 maj 2018

Jag, Vladi, mamma och pappa åker från Moskva till Peking. Den transmongoliska delen av Transsibiriska järnvägen.

San Francisco med 3 arbetskompisar

San Francisco med 3 arbetskompisar

7 maj 2018 - 17 maj 2018

Den 7 maj reser jag, Lillemor, Tuula o Catrine till SF för att göra staden i 10 dagar. Ska bli så himla kul :)

Keeping Up With the Bratts

Keeping Up With the Bratts

30 april 2018 - 1 juni 2018

USA-resan

Washington - Cherry Blossom

Washington - Cherry Blossom

1 april 2018 - 5 april 2018

A trip to DC, to celebrate Spring and see the Cherry blossoms.

London

London

5 mars 2018 - 10 mars 2018

Traveldiary in London during our stay from 5/3 to 10/3.

Sydöstafrika med Rosa Bussarna

Sydöstafrika med Rosa Bussarna

10 mars 2018 - 21 april 2018

Flyger ner till Kapstaden o därifrån åker vi sen med bussen utefter Sydafrikas östkust upp till Botswana, Zimbabwe o in i Mozambique där vi sen flyger hem från Maputo.

Sista resan med guld-Busan

Sista resan med guld-Busan

4 mars 2018 - 12 mars 2018

Sista resan som guld. Går till Busan Korea. Lite flyg, lite tåg, lite stad.

Thailand 2018

23 januari 2018 - 7 februari 2018

Bali, Australien, bröllop och Nya Zeeland

Bali, Australien, bröllop och Nya Zeeland

1 februari 2018 - 31 mars 2018

Två månader iväg från vardagen där vi ska uppleva, upptäcka och njuta av livet 😍

Elisabet Trigwell
chortipvilla