Arlanda

På väg, på väääääääääääg...
måndag 6 maj 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Så märkligt att ha en ledig helg innan resa, undrar hur vi tänkte här? Nåja, det gjorde ju inte alls så mycket, men inte blev packningen mer affektiv för det, snarare tvärtom.... Min resepackning brukar följa ett mönster, så även denna gång.I fas 1 är jag chillaxad. Möjligtvis att

På väg
onsdag 20 mars 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är vi nedbäddade på hotellet på Arlanda efter fått lite mat. Magen. Känns lyx att börja semestern med en hotellnatt på hemmaplan. det är inget vi är vana med. Brukar mest stressa som galningar när vi ska iväg.Som sagt är det jag och gubben som åker själva och på charter

Johanna
rengeborg i Kap Verde mars 2019
Senast aktiv - från Arlanda, Stockholms län, Sverige
Snart lyfter vi
söndag 24 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Små trötta hjärtan har varit så mysiga och efter en super frukost så är det enbart sång och leenden just nu. Strax boarding.

Els-Maj Enqvist
enqvist-molloy i Adventure in Ireland
På väg!
lördag 9 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vi tog oss iväg lite tidigare i morse för att hinna hälsa på Gun en sväng. Sen hämtade vi upp Anders som skjutsade oss till Arlanda. Deras bil hade gått sönder så de lånar Volvon under de här två veckorna, perfekt att spara in på parkeringskostnaden! Nu sitter vi och väntar vid gaten,

JumboStay
onsdag 6 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Första natten på resan mot Nya Zeeland - bra boende på JumboStay 🙂

Snart åker vi!
fredag 1 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Väskorna är incheckade och nu är det bara en timme kvar till avgång och vi har hunnit leka och äta lunch! Snart drar vi! 🛫☀️

Arlanda så det räcker och blir över..
lördag 19 januari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Då var det dags igen för En liten skön sol &bad semester igen.. dagarna innan har varit ovanligt lugnt, mest lite förelbredelser osv med allt så som saker och lite kontakt med skolan där nere. Juste för er som inte känner till detta så tänkte jag läsa en nybörjarkurs i

Resan börjar!
torsdag 13 december 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Här börjar vår resa.Snön faller i Stockholm och vi är på väg till Bangkok för att spendera en natt där innan vi åker vidare till Ban Phe.

Hicka vid incheck
torsdag 13 december 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

nu sitter vi på Arlanda, både vi och väskor incheckadehela vägen till Cairns. Dock tog incheckningen lite tid och till slut säger killen att systemet sa att han inte fick släppa in oss i Australien 😄 Men efter en stund kunde supervisor släppa spärren och vi kom in. Möttes vid loungen

Äntligen!
torsdag 1 november 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är väskorna packade och vägda och ja, med 400 g marginal höll vi oss under de tillåtna 60 kg. Det låter ju väldigt mycket men jag vill påpeka att vin är tungt. Vid incheckningen spottade Magnus Lyxfällan-Patrick. Han ska tydligen flyga med oss till Bangkok.Just nu sitter vi i en lounge

Linda Henriksson
LindaHenriksson i Belöningen - Thailand!
Till Östern med Resten, Konnichiwa, Japan!

Till Östern med Resten, Konnichiwa, Japan!

6 maj 2019 - 18 maj 2019

Hit och dit i Japan

Kap Verde mars 2019

Kap Verde mars 2019

20 mars 2019 - 29 mars 2019

Ett avbräck i vintern med maken. Charter är inte vår grej men nu ska det tränas på att göra ingenting.

Adventure in Ireland

Adventure in Ireland

23 februari 2019 - 28 februari 2019

Med Isabelle och Matteus på sporlovs äventyr på Irland.

Nya Zeeland och Cook öarna

9 februari 2019 - 23 februari 2019

Where the streets has no name

Where the streets has no name

19 januari 2019 - 16 februari 2019

Tanken med denna lilla sol och bad resa är att jag förhoppningsvis ska besitta lite mer kunskap angående det thailändska språket hehe

Orlando/kryssning Jungfruöarna

Orlando/kryssning Jungfruöarna

24 december 2018 - 7 januari 2019

Ni som känner oss vet att julen inte är något för oss! Vi tar släden 09.50 från Umeå på julafton och åker iväg på den kortaste tripp vi någonsin gjort till USA!

Thailand 2018/2019

Thailand 2018/2019

13 december 2018 - 4 januari 2019

Familjeresa

The "Strawberries" down under

The "Strawberries" down under

13 december 2018 - 9 januari 2019

Once again we travel south, quite far south, to Australia. For some this will be the first visit (the grandparents), and for some lucky teen, her fifth... We will spend some weeks travelling the east coast from Cairns down to Brisbane and meeting up with our dear Aussie friends along the way. We'll end the trip in beautiful Sydney, meeting up with some Swedish friends. And the name of the trip. Well, we blame the Aussies, and our not-so-international last name. They have some trouble pronouncing it so they call us the Strawberries...Watch out, here we come!

Susanne Andersson
betyouare