Arlanda

Nu är det nära
måndag 23 oktober 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vårat plan till Istanbul går 18.15 sedan vidare till Bangkok och Krabi. Framme i morgon kvällha det gott Camilla&Mira

Camilla
bobbas i Thailand
Söndag i Stockholm
söndag 15 oktober 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vid 09.30 frukost.Vilken tur det fanns havregrynsgröt till Titti.Snart tar vi oss in till city via Märsta, kollektivtrafik.Billigast så.Köpa ny kamera bl.a.Sedan släktbesök.Måste också tala om att våra två väskor inte vägde så mycket som befarat.Den stora 13,8 kilo , den mindre 12

Umeå-Arlanda
lördag 14 oktober 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Klockan ringer 05.00.Hjälp det är en hel del att greja med innan taxin kommer 06.45.Sedvanlig STRESS.Mycket folk ute på Umeå City Airport.Träffar en barndomskompis med make. Trevligt.Flygresan avlöper väl, landar vid utrikes.Blir buss till inrikes.Vilken tur , som vi är medlemmar i Nordic

Dag 1 resedag med flyg.
torsdag 12 oktober 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Upp mitt i natten för bli körda av Evelina till Arlanda. Strulig incheckning men vi fick platser brevid varanda fram till Chicago. Så vi är nöjda.säkerhetskontrollen är alltid spännande då Niklas inopererade vagusnerv stimulator inte får gå genom magnetbågen. Som han har för minska

Erica Åhström
Levalivetsresa i Åhströms resa till USA
Senast aktiv - från Memphis, Tennessee, USA
Reser från Arlanda
torsdag 21 september 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Det bästa med att flyga från Arlanda är att vi får träffa Cederqvists. Vi fick rå om Hilma hela dagen. Bus i lekparken och myslunch på Gotti i Arninge. Vid tre körde Hanna oss till flyget. Vi hann med en stund i loungen. Skönt med business class. Vi åker med Qatar via Doha till Tokyo.

Ingela Johansson
Droemmen i Japan 2017
Senast aktiv - från Kyoto, Kyoto prefektur, Japan
Reser från Arlanda
torsdag 21 september 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Det bästa med att flyga från Aröanda är att vi hälsar på Cederqvists. Vi fick rå om Hilma hela dagen. Bus på lekplatsen och myslunch på Gotti i Arninge. Vid tre körde Hanna oss till flyget. Hann besöka loungen innan vi gick ombprd. Skönt med Business class. Vi reser med Qatar via Doha

Ingela Johansson
Droemmen i Japan 2017
Senast aktiv - från Kyoto, Kyoto prefektur, Japan
Nu drar vi!
onsdag 20 september 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Försov oss, Hade helt glömt bort att man va tvungen att ha en utresa från USA bokad för att få checka in men snabbt som attan sprang vi och bokade ett par flygbiljetter (som vi dock  kommer att avboka) så nu är vi ready for takeoff!

Diana Andersson
DianaAndersson i USA on the road again
Senast aktiv - från Indianapolis, Indiana, USA
Start
söndag 17 september 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Så nu är man påväg och sitter på Arlanda och väntar på mitt flyg ner till Berlin. Skönt och komma iväg nu. :)

Resrutten
måndag 31 juli 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Flyg till Chicago, sedan västerut genom Illinois. Norrut på Mississippis väst strand genom Iowa och Minnesota till Red Wing. Österut över floden till Escanaba, Michigan. Sedan söderut genom Michigan till Flint. Sydost förbi Cleveland till Westfield, New York. Nordost till Rochester, vidare

Boarding
torsdag 20 juli 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Resans första inlägg, 20 minuter innan boarding!Vi är supertaggade men lika supertrötta. Ni vet ju hur man sover dagen innan.. har man med allt, är passen med, har vi växlat etc etc. Upp vid 03.00 och riva runt i hemmet för att 9 timmar senare förhoppningsvis vara framme långt långt

Christian Svensson
CibbaCamilla i Halkidiki 2017
Thailand

Thailand

23 oktober 2017 - 12 november 2017

Åhströms resa till USA

Åhströms resa till USA

12 oktober 2017 - 29 oktober 2017

En resa till Lindsborg för fira Sverige festivalen. och se den plats vår anfader Nils Åhström slog sig ned vid runt 1868. När han kom till America så tog han namnet Leonard N Holmberg då åäö inte fanns där och hans lillebror Sven hade redan tagit Holmberg. Vi flyger till Wichita och bilar där ifrån. Efter våra 3 dagar i Lindsborg ska vi bila till New York. vår livs resa, då även vår son lider av obotlig epilepsi så vi kommer få spänning. Erica Magnus Niklas

Japan 2017

20 september 2017 - 20 oktober 2017

The last road trip ?

The last road trip ?

31 juli 2017 - 21 augusti 2017

Naperville, kl. 21.45 Allting flöt utan incidenter fram tills Hertz. Bilen jag fick var helt död, så det tog tid att få en annan (fastan bättre). Sedan bestämde sig gps:en att addressen jag matade in var inte den jag skulle åka till utan att en annan passade bättre. Trots detta hittade jag fram till slut. Eftersom klockan är 04.45 enligt min biologisk klocka (?) är det hög tid att försöka sova. Imorgon startar roadtrippen. Yeah.

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

17 september 2017 - 25 september 2017

Flyga, se ny stad, mat och värme

Halkidiki 2017

Halkidiki 2017

20 juli 2017 - 27 juli 2017

Vi laddar för en äventyrspackad familjeresa till allas vår älskade Grekland. GoPro följer givetvis med på resan och det lär bli en skön visuell summering!

New york 2015

New york 2015

23 juni 2015 - 29 juni 2015

Min och Johans första resa till New york var en upplevelse!

USA 2017

USA 2017