Arlanda

Resrutten
måndag 31 juli 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Flyg till Chicago, sedan västerut genom Illinois. Norrut på Mississippis väst strand genom Iowa och Minnesota till Red Wing. Österut över floden till Escanaba, Michigan. Sedan söderut genom Michigan till Flint. Sydost förbi Cleveland till Westfield, New York. Nordost till Rochester, vidare

Boarding
torsdag 20 juli 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Resans första inlägg, 20 minuter innan boarding!Vi är supertaggade men lika supertrötta. Ni vet ju hur man sover dagen innan.. har man med allt, är passen med, har vi växlat etc etc. Upp vid 03.00 och riva runt i hemmet för att 9 timmar senare förhoppningsvis vara framme långt långt

Christian Svensson
CibbaCamilla i Halkidiki 2017
Nu är vi på väg!!
måndag 10 juli 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vi får se om väskorna dyker upp för självklart blev det "systemfel" när Annickas väska åkte iväg. Agenten skrev ut en ny tagg och sprang iväg ner i bagagehanteringen...för att leta efter en vit väska....fortsättning följer!

Nicklas Wigren
nicklasoannicka i Colombia 2017
Senast aktiv - från Santa Marta, Magdalena, Colombia
På flygplanet
tisdag 23 juni 2015 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vi åkte med Sas Plus

Påväg till New york
tisdag 23 juni 2015 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vi såg till att vara på Arlanda i god tid. Då hade vi tid att gå runt och tita lite också :)

Nu börjar äventyret! ☀️
fredag 7 juli 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är vi på Arlanda och sitter i SAS loungen i väntan på avresa.

I startgroparna
fredag 16 juni 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är vi på väg mot Moskva och besöka bror min. Han pluggar ett halvår i Ryssland och det är bäst man passar på att besöka honom annars kommer man väl aldrig dit igen 😜

StaffanoJohanna i Moskva 2017
I startgroparna
fredag 16 juni 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

StaffanoJohanna i Moskva 2017
Arlanda
fredag 9 juni 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Då har vi landat på Arlanda och väntar nu på att ta oss vidare hem. Vi är trötta men glada. Resan har varit SÅÅÅÅÅ rolig!! Träffa och umgås med Sanna!!! Uppleva!!! Äta!!!! Slappa och vila!! Lite bilder från sista flygresan kommer......Hejsvejs från Berith o Mia

Mia
Flygmia i Orlando
På väg
onsdag 7 juni 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Äntligen är vi på väg. Rosie och jag lämnade ett regnigt Gävle under eftermiddagen för att fara mot värmen i Israel. Svårpackat, hur varmt är det egentligen med 40 plusgrader? Kommer vårens solning att räcka för slippa soleksem? Jag har laddat upp med både solhatt och nya

Frida Egerlid
i98frieg i Israel - i farfars fotspår
Senast aktiv - från Ciudad Darío, Matagalpa, Nicaragua
The last road trip ?

The last road trip ?

31 juli 2017 - 21 augusti 2017

Naperville, kl. 21.45 Allting flöt utan incidenter fram tills Hertz. Bilen jag fick var helt död, så det tog tid att få en annan (fastan bättre). Sedan bestämde sig gps:en att addressen jag matade in var inte den jag skulle åka till utan att en annan passade bättre. Trots detta hittade jag fram till slut. Eftersom klockan är 04.45 enligt min biologisk klocka (?) är det hög tid att försöka sova. Imorgon startar roadtrippen. Yeah.

Halkidiki 2017

Halkidiki 2017

20 juli 2017 - 27 juli 2017

Vi laddar för en äventyrspackad familjeresa till allas vår älskade Grekland. GoPro följer givetvis med på resan och det lär bli en skön visuell summering!

New york 2015

New york 2015

23 juni 2015 - 29 juni 2015

Min och Johans första resa till New york var en upplevelse!

USA 2017

1 juli 2017 - 31 juli 2017

Moskva 2017

Moskva 2017

16 juni 2017 - 19 juni 2017

En tripp med maken och brosans mor till Moskva för att besöka brosan som pluggar där.

Israel - i farfars fotspår

1 juni 2017 - 20 juni 2017

Orlando

Orlando

29 maj 2017 - 9 juni 2017

Mia och Berit reser till Orlando för att hälsa på S, "bara vara", upptäcka och ladda D-vitamin :-)

Road trip with all four of us, me, Andreas, Harley and Davidson to Super Rally in Czechia

23 maj 2017 - 11 juni 2017

Mc resa med mig Harley och Davidson, och Andreas.

Frida Egerlid
Anders Westerlund
anderswesterlund
Elin Vestman
elin_vestman
Senast aktiv - från Stockholms Centralstation, Stockholm, Stockholms län, Sverige

Resmål