Arlanda

Back home
söndag 30 april 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Valborgsmässo aftonVad är problemet med engelsmän och deras toaletter?Så enkelt ett litet rum med toalett, dusch och en dörr med handtag och lås. I England, ett litet rum precis i ansiktshöjd med din säng, med en dörr som är som ett dragspel och inte går att stänga. Hur kul är det att

Annika Bergström
Bubbel i Bakvända resan
Senast aktiv - från London, England, Storbritannien
Delay
tisdag 11 april 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Jag anlände i god tid till flygplatsen  (den som känner mig skulle bli förvånad över allt annat). Men planet är två timmar försenat. Det blir lång väntan, men kanske kan jag sova lite mer på planet.

Börje Johnsson
TomPengPung i Peking - Shanghai TR
Senast aktiv - från Peking, Kina
3 restips till dig som vill åka utomlands i år
tisdag 11 april 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

De senaste sju åren har jag rest runt väldigt mycket. Det var under hösten år 2010 då jag insåg att jag ville ta en annan väg här i livet och jag bestämde genast för att sälja alla mina saker för att ge mig ut i världen. Under min tid härute så har jag har bott i en hel del länder,

Resdag
måndag 3 april 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

idag var vi 9.30 på Arlanda , planet gick 12.25, nästan 9 timmar senare Så var det dags för avstigning,  sedan följde immigrationen, tullen, säkerhetskontroll igen och några timmars väntetid på Orlandoflyget. Nu på morgonkvisten Svensk tid så ska vi äntligen lägga oss! Godnatt!

Anki & Rolf Presley
Elvisresa i Orlando 2017
Senast aktiv - från Chicago, Illinois, USA
Övernattning på hotell, arlanda
lördag 18 mars 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

idag har hela dagen varit rörig, packade dock ihop mina grejer redan igår och drog till föräldrarna.men hemma hos mina föräldrar var det grejer överallt, kändes som de skulle flytta hemifrån 😂🙈katterna blev skjutsade till hotell idag och de verkade trivas på direkten 🤗Nu är vi

Jenny
Jenberth i Japan
Senast aktiv - från Arlanda, Stockholms län, Sverige
Nu är vi på väg igen !!!!
torsdag 16 mars 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Den här gången blir det ingen långresa och inte heller någon dykning !Planet till Reykjavik avgår om någon timme. Sitter nu i loungen på Arlanda i väntan på avgången.När vi landar åker vi direkt till Blå lagunen för att bada där, actionkameran är med som är vattentät.... Därefter

Jari Och Eva-Helen Oinas
JariEvaHelen i Långhelg på Island
Senast aktiv - från Solna, Stockholms län, Sverige
Nu e de nära!
lördag 11 februari 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är det strax dags att boarda SAS planet till Hong Kong. Sen blir det Cebu Pacific till Cebu, bil i fyra timmar och sist en banka båt i 40 minuter innan vi äntligen är framme på Malapasqua. Hurra!!

Tua & Joakim Andersen
TuaJoakim i Malapasqua
Senast aktiv - från Fardhem, Gotlands län, Sverige
Nu är vi snart på väg!
fredag 10 februari 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Klockan ringde 02.45 och vi kom iväg 03.15 som vi hade planerat. Väglaget var bra, det var kallt, torrt och lite trafik. Bilen parkerade vi på Sebe:s, det har vi gjort tidigare och det har alltid fungerat bra så varför ta nåt annat? När vi kom till Arlanda var det massor med folk och långa

På väg
onsdag 8 februari 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Planet är 2 timmar försenat men vi fick gratis middag.vi kommer iaf hinna med vårat nästa flyg i Istanbul.

Äntligen påväg 🙏🏻
måndag 23 januari 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vi startade dagen 7:30 hemma i Sverige för att ha gott om tid på oss till Arlanda. På nyheterna talas det om en seriekrock på E4:an och det var inte riktigt det man ville höra en dag som denna... men vi hade väldigt tur för det var mest i södergående riktning. Istället för att komma sent

Broby

Broby

10 april 2017 - 11 april 2017

Nu lämnar vi Stockholm och reser till skånska Broby, spännande!

Orlando 2017

Orlando 2017

3 april 2017 - 14 april 2017

Vi gav oss av, igen, denna gång valde vi USA!,

Peking - Shanghai TR

Peking - Shanghai TR

11 april 2017 - 28 april 2017

Japan

Japan

17 mars 2017 - 31 mars 2017

Besöker Japan för att få se min bror gifta sig :)

Långhelg på Island

Långhelg på Island

16 mars 2017 - 19 mars 2017

Bakvända resan

Bakvända resan

10 april 2017 - 30 april 2017

Reser fel tid på året o en kryssning i fel riktning. Menas att vi gör en vårkryssning från Fort Lauderdale, Karibien o sedan raka vägen upp till South Hampton med flyg hem från London. Åker med det fina o roliga fartyget Independenc of the Seas

Australien med familjen

Australien med familjen

8 februari 2017 - 2 mars 2017

Abba Sigge Hugo och Putte i Australien 2017!!!

Tanzania, Serengeti, Ngorongoro, Zanzibar

Tanzania, Serengeti, Ngorongoro, Zanzibar