Boo

Nyårsaftonsfrukost
lördag 31 december 2016 - Boo, Stockholms län, Sverige

Familjen äter sporadiskt, Andreas ligger och sover, han är lite hängig. Åkte en snabb sväng till Sandra och Mats för att låna lite tälgstenar till kvällens middag som ska anordnas hos Schmetzers.Vi är nog lite nervösa, huset ser ut som kaos : /Känns som att det ligger lite irritation i

Malin Portnoff
Portnoff i Sri Lanka
Senast aktiv - från Dehiwala-Mount Lavinia, Västprovinsen, Sri Lanka
Off to Riga!
torsdag 25 mars 2010 - Boo, Stockholms län, Sverige

Väskan ska packas och kl 17.00 avgår båten M/S Romantika från Frihamnen som ska ta oss till Riga, Lettland. Vi kommer spendera 2 nätter ombord på fartyget och en dag i land. Vi hoppas på kanon väder i morgon när vi ska strosa runt i Riga och helst ingen sjögång ute på havet! Bilder och

Sri Lanka

Sri Lanka

1 januari 2017 - 15 januari 2017

Nu åker hela familjen till Sri lanka! Flyget går kl 17 med en mellanlandning i Istanbul sen tar vi nattflyget till Sri Lanka. Framme måndag morgon, där börjar vår trip till tre olika destinationer, och förhoppningsvis en liten Safari på det. Vi ska slappa, läsa böcker, träna och försöka prova på att surfa. En vecka tillbringar vi på en av världens 10 vackraste stränder. Unawatuna. Häng med!

Pirates of the Baltic Sea

Pirates of the Baltic Sea

25 mars 2010 - 27 mars 2010

En 40 timmars kryssning till Riga med mannen min! 2 nätter ombord och 1 dag i land..skepp och hoj landkrabbor, Mallan & Tommy ska ut på havet!

Malin Portnoff
Portnoff