Haninge C

Dalarö
torsdag 5 juni 2014 - Haninge C, Stockholms län, Sverige

Vi vaknade till en molnig morgon och lade ut direkt, vilket direkt inte var alldeles smärtfritt. Vi hade glömt en skiftnyckel i land och sprang för att hämta den. Dock var personen inte lika snabb som beräknat och vi hade glidit alldeles för långt för att det skulle gå att hoppa utan att

David Henriksson
OpeZ i Skonaren Vega Juni
Senast aktiv - från Sotenäs S, Västra Götalands län, Sverige
Jag hinner packa klart
torsdag 27 december 2012 - Haninge C, Stockholms län, Sverige

Nu är iallafall en del nödvändigheter framplockade måste hitta en väska me Indiana Jones och ett glas vin drog mer fortsätter imorgon

annatomas i Nyår i Kina
Födelsedag
torsdag 2 februari 2012 - Haninge C, Stockholms län, Sverige

Gårdagen bjöd på riktigt bra golfspel ( tappasde bara bort 3 bollar) blev som vanligt solbränd med betoning på bränd, Anna och Denise hade ladys day out och var ner på stan ett tag oc sedan bad i polen Bill och Tammy utforskade ön på moped. Idag 27 jubileet på min 29-årsdag med stadig

annatomas i Key West
Senast aktiv - från Haninge C, Stockholms län, Sverige
Nu har vi flyttat in i huset
söndag 29 januari 2012 - Haninge C, Stockholms län, Sverige

I går em- kom Denise Richard Bill och Tammy hit ner och vi samlades vid ettt fanastiskt hus, tyvärr var ine värden där så vi fick stå utanför och vänta, han skulle dyka upp pm någon timme som tur var tog det inte så länge och när han kom så frågade han varför vi srog utanför nyckeln

annatomas i Key West
På väg igen
onsdag 6 april 2011 - Haninge C, Stockholms län, Sverige

Nu var det dags igen tidig morgon tåg till Arlanda flyg Chicago sedan New Orleans bröllop på lördag rehersal dinner på fredag, innan det ska vi hämta Martina i Hattiesburg stressig start

annatomas i New Orleans
Senast aktiv - från Haninge C, Stockholms län, Sverige
Båtsemestern slut för denna gång!
torsdag 5 augusti 2010 - Haninge C, Stockholms län, Sverige

Nu är båtsemestern över för 2010, vi hade nog kunnat vara borta ett tag till känns det som =) Vi har sett mycket, men hade nog önskat mer tid på flera platser för att hinna se ännu mer. Varken Vättern eller Vänern hann vi utforska, det får bli ett annat år. Vi valde också att gå

Eva Söderstedt
emsj i Segelsemester 2010
Skonaren Vega Juni

Skonaren Vega Juni

4 juni 2014 - 6 juni 2014

En liten försmak på vad som kommer att hända i slutet på Juli. Denna gång med Skonaren Vaga av Gammleby, från Norrköping till Stockholm.

Nyår i Kina

Nyår i Kina

28 december 2012 - 28 december 2012

En resa med shopping, turistning och nyår i Shanghai

Key West

Bröllop m.m. (inte vårt)

Segelsemester 2010

Segelsemester 2010

24 juni 2010 - 8 augusti 2010

Detta är andra semestern i segelbåt. I år börjar vi semestern med midsommarfirande i Stockholms södra skärgård. Därefter är planen att färdas via Göta kanal och Trollhätte kanal till Göteborg. Sedan vidare söderut och runda Skåne/Blekinge för att segla längs östkusten norrut tillbaks hem. På vägen hoppas vi kunna besöka Ven, Bornholm, Öland, Gotland och kanske även Gotska Sandön.

Eva Söderstedt
emsj