Kallhäll

Sista bilderna....
tisdag 27 juli 2010 - Kallhäll, Stockholms län, Sverige

....är nu utlagda för allmänt beskådande

Hemma igen
söndag 25 juli 2010 - Kallhäll, Stockholms län, Sverige

Semestern är över för denna gång. Nu väntar några månaders slit innan nästa långsegling. Summa summarum så hade vi en bra tur. Kul att se en del av Åland t.ex. Vädermässigt helt suverän och även om det var en del motormässiga motgångar i början så kan vi inte klaga. Näst sista

På väg!!??
söndag 11 juli 2010 - Kallhäll, Stockholms län, Sverige

Imorgon bär det av...äntligen...på planerat första datum men två dagar sent önske datum.:) Skriver mer i kväll och lägger in några bilder.

Kallhäll/Stockholm
söndag 11 juli 2010 - Kallhäll, Stockholms län, Sverige

Igår åkte vi bil ner till Stockholm och har sovit hos min bror inatt. På em ska vi åka ut till Arlanda och kl 14.45 går flyget till Madrid. Återkommer senare

Kristina Hjorth
hjortan i Spanien, Madrid
Senast aktiv - från Sundsvall
Dagen före dagen före doppardagen
fredag 9 juli 2010 - Kallhäll, Stockholms län, Sverige

Sedan Kajakerna kom känns det som tiden både rusar och står still samtidigt. Vi har paddlat utanför Djursholm Stora Värta fjärden onsdag och torsdag. PÅ onsdagen var jag inte ensam, Adrian följde med ut på jungfrufärd. Mikael Odell hade mycket att stå i, flyttkartonger bestämt. Så han

Hong-kong
onsdag 5 maj 2010 - Kallhäll, Stockholms län, Sverige

Efter ca 16 timmar sa ar vi antligen i Hong Kong, en gigantisk stad med massa sma manniskor. Jag (Anna) kanner mig langre an medel. Igar traffade vi Elin (Pers Kusin) som visade oss runt i staden. Det ar ratt svart att hitta for den oavne sa det var tur vi fick guidning. Vi testade nog alla

Dax för avfärd
söndag 2 maj 2010 - Kallhäll, Stockholms län, Sverige

Testar bara att lägga upp en lite kommentar för att se allt funkar! //Per & A

Vi har bytt resedagbok!!
söndag 2 maj 2010 - Kallhäll, Stockholms län, Sverige

Vi har startat en egen blogg och kommer inte att använda Resdagboken.se längre. Detta på grund av att det inte fungerar som det ska. Vi hänvisar till: http://danolindareser.blogg.se/ Vi ses där!

Dit och tillbaka igen,en Amis & Martin berättelse
måndag 29 mars 2010 - Kallhäll, Stockholms län, Sverige

Dag 53,54,55,56,57 Vi hade bestämt oss innan att vi skulle bo på ett litet finare ställe i bangkok,nog för att vi bott riktigt fint i hua hin också. Det blev ett ställe som låg precis i centrum,med nära till det mesta.Så vi gick för det mesta när vi skulle till olika köpcentrum,men tog

Martin Landstedt
JackBristow i Asien
Biljetterna äntligen bokade!
torsdag 8 april 2010 - Kallhäll, Stockholms län, Sverige

Nu är biljetterna bokade!! Åker från Arlanda 4 december och anländer i Bangkok 5 december. Där stannar vi sedan ett par dagar och åker vidare mot Perth den 7 december och landar där tidigt på morgonen den 8 december. Planen är sedan att ta första bästa plan mot Darwin. Sedan ska det

Spanien, Madrid

Spanien, Madrid

11 juli 2010 - 14 juli 2010

Storstadssemester med våra goda vänner

I Hurtigrutens spår med Kajak

I Hurtigrutens spår med Kajak

7 juli 2010 - 4 augusti 2010

Nu har äntligen Kajkerna kommit! Djursholm nästa och i plurret för att testa "the limits" Adrian Domines, Mikael Odell och undertecknad ska va "barn" några timmar ikväll. Det är sådana tillfällen som barnet inom en ploppar upp och får medelålders män att glömma tid, rum, krämpor och måsten. Telefonen ringer....Okej! Jag kommer att bli själv i kväll, flyttat till i morgon.Lika bra och komma iväg...skriver mer i kväll.

Fläskiga Helga on Tour 2010

Fläskiga Helga on Tour 2010

18 juni 2010 - 25 juli 2010

Segling via Väddö kanal till Öregrund, Åland Kökar och ?

HK-V-M

HK-V-M

3 maj 2010 - 1 juni 2010

Vi reser till Hong kong, Vietnam och Malaysia.

Back to Aussie 2010/2011

Back to Aussie 2010/2011

4 december 2010 - 7 januari 2011

Äntligen dags att ge sig ut på långresa igen. Tillbaka till vårt älskade Australien. Planen är att först ta oss till Darwin och sedan ner mot Perth/Fremantle via Urulu och några nationalparker i norr.

Asien

Asien

31 januari 2010 - 29 mars 2010

Rundresa i asien! Tar flyget till Bangkok, sen vidare mot kambodja, vietnam, laos och sen tillbaka till Thailand igen..

Alf & Liza Lundstein
alf-liza