Märsta

Conect hotell
söndag 10 maj 2015 - Märsta, Stockholms län, Sverige

Nu är vi alla 6 elever samlade i ett hotellrum och planerar (läs pratar skit). Har vi packat allt vi behöver?! Men om något är glömt vad kan vi göra åt det i så fall? :) Förväntansfulla och nervösa inför avresa klockan 6:30 imorgon, redo för frukost klockan 4. Nästan alla har tagit

Malin Olofsson
TolkeleveriTanzania i Tanzania
Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
The End
tisdag 6 maj 2014 - Märsta, Stockholms län, Sverige

Kände att det kanske var dags att avsluta denna resa på ett propert sätt! Som några av er vet så skiljdes jag och Simon åt nere i Cairns. Simon kände att han ville lyxa till det några veckor på Bali och bar sig av på ett eget äventyr! Jag tog en 33 timmar och 40 minuters lång hemresa

Rasmus Rindstål
rasmusrindstal i Aussie yeeha!
Senast aktiv - från Cairns, Queensland, Australien
Avresedagen
måndag 13 januari 2014 - Märsta, Stockholms län, Sverige

Fr 10:e jan Avresedagen Efter att de senaste dagarna bokstavligen ha suttit på donationsväskor för att få igen dom, studsat som en gummiboll mellan väggar och tak av förväntan så har den äntligen kommit, dagen för avresan, Africa here we come! Vi åkte ut redan vid 16-tiden till Arlanda

Back in Sweden
måndag 8 oktober 2012 - Märsta, Stockholms län, Sverige

Ja, nu har vi alltså kommit hem igen. det har vart en fruktansvärt jobbig, lång och dryg hemresa. När vi kommit av båten tidigt på söndag morgon så åkte vi till flygplatsen direkt för att checka in vårt bagage. Efter det hade vi flera timmar på oss att hitta på något eftersom vår

torsdag 6 september 2012 - Märsta, Stockholms län, Sverige

Vi är nu framme i Sigean. Vi kom hit i tisdags. Det blev bât frân Malmö till Travemünde, vilket vi kom till ca. kl. 01:00, direkt till Sigean, puh! Vi har det varmt och skönt ca. 30° och sol. Vattnet i havet är dock kallt ca. 19°, sâ jag badar inte;) Vi har inte gjort sâ mycket ännu,

checkat in på Connect hotell
lördag 23 juni 2012 - Märsta, Stockholms län, Sverige

WhooopWhooop, Nu har jag lyckats ta mig ner till hotellet här i Arlanda stad. Efter två felåkningar (tydligen var det ju ngn som hade midsommarfirande igår och tappat ytterligare hjärnceller) så har jag nu landat här i sängen i ett ungefärligt 5 kvadrat stort hotellrum :D Det är lite

Ann-Sofie Fryxell
Dalkulleglans i Rom 2012
Senast aktiv - från Rom, Lazio, Italien
Tanzania

Tanzania

10 maj 2015 - 24 maj 2015

Studieresa till vår vänskola Kibaha education center i Tanzania. Vi kommer att besöka olika platser i landet.

Aussie yeeha!

Aussie yeeha!

3 mars 2014 - 7 maj 2014

Börjar med en trip in till Canberra för att krascha hos Simons farbror i ett par veckor, sedan möter vi upp Julia & Frida och jobbar oss upp längs med östkusten!

Bergsgorillor+ safari & Zanzibar

Bergsgorillor+ safari & Zanzibar

10 januari 2014 - 13 februari 2014

Åker med Rosabussarna tillsammans med Sussie Lindfors och Anna Norblad till Rwanda där vi bla ska upp och bergsgorillorna, åker vidare til Uganda, Kenya, Tanzania och avslutar sen resan på Zanzibar.

Destination Caribbean

Destination Caribbean

29 september 2012 - 8 oktober 2012

Höst i Sigean 2012

Höst i Sigean 2012

3 september 2012 - 8 oktober 2012

Bilresa till Sigean med man och hund Vistelse där i ca 4 veckor bilresa hem med en del vin :))

Rom 2012

Rom 2012

24 juni 2012 - 28 juni 2012

Me, myself and I åker till Rom :) 5 härliga dagar där jag ska umgås med mig själv, fotografera och låtsas att jag är en gladiator ;) Så fånt vi siiiii då vad som kommer laddas upp härinne! KRAMAR från AnnsiePannsie

jordenruntresa1

jordenruntresa1

24 april 2012 - 24 juli 2012

Ska på en jordenruntresa, här är min rutt!

Vårresa 2012

Vårresa 2012

24 april 2012 - 6 maj 2012

Resa till Barcelona med flyg, vidare med hyrbil till Sigean

Sydöstafrika 2012

Sydöstafrika 2012

11 mars 2012 - 23 april 2012

Rosa bussarna till Sydafrika,Swasiland, Lesoto,Botsvana, zimbabwe och Mocamnique.

Sydöstafrika

Sydöstafrika

11 mars 2012 - 23 april 2012

Rosa bussarna genom Sydafrika, Lesotho, Swaziland, Botswana, Zimbabwe och Mocambique.

Tobias Bergman
TobiasBergman