Stockholms län

På väg mot solen
fredag 1 februari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Ikväll efter jobbet påbörjade vi vår resa upp mot Arlanda. Snön har fallit hela dagen och vi blev 1 timme försenade på grund av att Nisse blev fast i trafiken på väg hem från jobbet. Jag körde upp till Nyköping och väglaget var inte kul. Snömodd och halt. Vissa bitar gick bara att

Jenny Lundén
Jempan80 i Thailand 2019
Senast aktiv - från Kemer, Turkiet
På väg!
lördag 9 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vi tog oss iväg lite tidigare i morse för att hinna hälsa på Gun en sväng. Sen hämtade vi upp Anders som skjutsade oss till Arlanda. Deras bil hade gått sönder så de lånar Volvon under de här två veckorna, perfekt att spara in på parkeringskostnaden! Nu sitter vi och väntar vid gaten,

JumboStay
onsdag 6 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Första natten på resan mot Nya Zeeland - bra boende på JumboStay 🙂

Förväntningar
söndag 17 juni 2018 - Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige

Nu är handpenningen betald på nästa resa! I februari 2019 bär det av till USA! Närmare bestämt en rundresa med kursen Miami, Orlando, New Orleans och Las Vegas. Huvudsyfte med resan är såklart Mardi Gras i New Orleans, men jag gissar att det kommer bli en mängd utflykter och upplevelser

Helena Rosenqvist
HumlanR i USA roadtrip 2019
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Snart åker vi!
fredag 1 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Väskorna är incheckade och nu är det bara en timme kvar till avgång och vi har hunnit leka och äta lunch! Snart drar vi! 🛫☀️

10 tips på roadtrip-spel som vuxnar gillar
tisdag 29 januari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Ni åker iväg för att uppleva något nytt. Kanske blir det en roadtrip till norra Sverige eller så styr ni söderut mot Italien. På vägen till er destination så kan det bli lite tråkigt i bilen. Det finns saker att prata om men ett roadtrip-spel är det perfekta nöjet för en grupp vuxna

Testar
lördag 19 januari 2019 - Hägersten, Stockholm, Stockholms län, Sverige

Jag testar

Arlanda så det räcker och blir över..
lördag 19 januari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Då var det dags igen för En liten skön sol &bad semester igen.. dagarna innan har varit ovanligt lugnt, mest lite förelbredelser osv med allt så som saker och lite kontakt med skolan där nere. Juste för er som inte känner till detta så tänkte jag läsa en nybörjarkurs i

Ikväll/natt bär det av
lördag 12 januari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så var det änligen dags för årest Vinterresa.direk flyg med TUIs dreamliner till ön Pou Quc , VietnamVi åker charter denna gång och skall husera i en strandnära bungalow i 14 dar.Hoppas på skapligt Wifi så at vi kan sända fler inlägg med bilder under resan

Sofia Och Jocke Holmnordstrom
SofiaochJocke i Öliv i öst