Stockholms län

Snart åker vi!
fredag 1 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Väskorna är incheckade och nu är det bara en timme kvar till avgång och vi har hunnit leka och äta lunch! Snart drar vi! 🛫☀️

10 tips på roadtrip-spel som vuxnar gillar
tisdag 29 januari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Ni åker iväg för att uppleva något nytt. Kanske blir det en roadtrip till norra Sverige eller så styr ni söderut mot Italien. På vägen till er destination så kan det bli lite tråkigt i bilen. Det finns saker att prata om men ett roadtrip-spel är det perfekta nöjet för en grupp vuxna

Testar
lördag 19 januari 2019 - Hägersten, Stockholm, Stockholms län, Sverige

Jag testar

Arlanda så det räcker och blir över..
lördag 19 januari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Då var det dags igen för En liten skön sol &bad semester igen.. dagarna innan har varit ovanligt lugnt, mest lite förelbredelser osv med allt så som saker och lite kontakt med skolan där nere. Juste för er som inte känner till detta så tänkte jag läsa en nybörjarkurs i

Ikväll/natt bär det av
lördag 12 januari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så var det änligen dags för årest Vinterresa.direk flyg med TUIs dreamliner till ön Pou Quc , VietnamVi åker charter denna gång och skall husera i en strandnära bungalow i 14 dar.Hoppas på skapligt Wifi så at vi kan sända fler inlägg med bilder under resan

Sofia Och Jocke Holmnordstrom
SofiaochJocke i Öliv i öst
Senast aktiv - från tt. Dương Đông, Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam
Dag 55-56 Hemresan
lördag 12 januari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

05.15 ringde klockan och jag försökte vara tyst och smyga mig iordning. 05.45 hämtade shuttlen mig o 9.30 lyfte vi mot Hong Kong 30 min försenade för att vi väntade på några passagerare och med tanke på alla utropen så verkade det vara så på alla flighter... man bara undrar.. i vanlig

Tine Asplund
TineA i Oceanien
Senast aktiv - från Wanaka, Otago, Nya Zeeland
Resan börjar!
torsdag 13 december 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Här börjar vår resa.Snön faller i Stockholm och vi är på väg till Bangkok för att spendera en natt där innan vi åker vidare till Ban Phe.

Nu är det snart dags att komma i väg igen.
torsdag 13 december 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu sitter vi i loungen på Arlanda flygplats och väntar på att planet ska gå. Vi åker kl 13.30 så det är ett tag kvar. Incheakningen gick snabbt och var smidig, eftersom vi åker bussnies Class så slapp vi alla långa köer som man annars fastnar i. Vi landar tidigt i Bangkok ungefär 5 på

Hicka vid incheck
torsdag 13 december 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

nu sitter vi på Arlanda, både vi och väskor incheckadehela vägen till Cairns. Dock tog incheckningen lite tid och till slut säger killen att systemet sa att han inte fick släppa in oss i Australien 😄 Men efter en stund kunde supervisor släppa spärren och vi kom in. Möttes vid loungen

Anna Sjöberg
Condan i The "Strawberries" down under