Södertälje SV

Sista dagen hemma.
lördag 8 december 2012 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Sådär ja. Nu är det lördag. I morse kom det ett sms om vår flight. Nu börjar det bli verklighet. Går runt och lägger fram det sista till packningen. Ska väl snart börja stoppa ner i ryggsäckarna. Pass, biljetter och pengar är iaf nerpackade så då klarar vi oss ju ett tag.

Caroline Andersson
VilleoCaroline i Vietnam
Senast aktiv - från Södertälje, Stockholms län, Sverige
Milojnärer!!
lördag 1 december 2012 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Idag har vi blivit miljonärer!! Var och växlade in lite pengar så att vi har fickpengar. Lustigt där där hur valutornas värde skiljer sig åt.

Caroline Andersson
VilleoCaroline i Vietnam
Senast aktiv - från Södertälje, Stockholms län, Sverige
Tillbaka fran safari
måndag 5 december 2011 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Da var safarin avklarad. Vi har sett allt utom noshorning.Hotellet ar kanonfint och i morgon ska jag kolla golfbanan.

sunehill i Kenya
Kortresa
söndag 3 juli 2011 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Tog en tredagarstur till Venedig. Kanonresa.

sunehill i Venedig
Halsning fran Tanzania!
fredag 1 juli 2011 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Hej alla vanner! Tack for alla halsningar. Efter tva veckor i Magoye dar byns enda internet-cafe lagt ned ar vi nu i Iringa. Veckorna uppe i bergen har varit fantastiska. Underbara manniskor och gudomlig natur. (Bilder kommer)I morgon beger vi oss ut pa safari for att understryka att vi ar i

Hemma igen
måndag 20 juni 2011 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Väckarklockan ställdes på 5.45 så att vi skulle kunna utnyttja frukostbufén innan vi anlöpte Trelleborgs hamn 7.30. Genom att få en riktig frukost på morgonen så skulle vi kunna åka ett antal mil direkt på morgonen innan vi tar den första rasten. Det var rätt skönt att kläderna

HDAke i Resa i österland
Nu har vi angjort Dar es Salaam
fredag 17 juni 2011 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Hejsan! Nu ar vi framme i Dar es Salaam. Resan ner har gatt bra, men var aningen dryg. Har nu varit ute och tittat pa stan via Taxi och jag maste tanka pa att andas hela tiden. Till och borja med ar det vanstertrafik, men bara om det ar lattast. Om framkomligheten kraver det sa gar det aven bra

Första gänget på plats!
onsdag 15 juni 2011 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Efter att första gänget med Emelie, Amanda, Olivia och Sebastian startade i lördags kväll är de på plats nu. Nästa gäng åker imorgon kväll klockan 21:00. Gå gärna in och hälsa på denna sida.

Avfärd
tisdag 7 juni 2011 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Hallå där! Då börjar det dra ihop sig för en liten reseberättelse igen. Den här gången blir det varken flyg eller buss utan det tillkommer ett nytt färdmedel, nämligen färja (men det är hoj som gäller). Resan började planeras i vintras när vi bestämde oss för att besöka

HDAke i Resa i österland
Alcudia
lördag 7 maj 2011 - Södertälje SV, Stockholms län, Sverige

Har varit i Alcudia på Mallorca och b.l.a spelat golf.

sunehill i Mallorca
Vietnam

9 december 2012 - 19 januari 2013

Vi tar oss en liten ur till Vietnam i sex veckor. Planerar att slappa, sola, upptäcka och ha det skönt! Vi landar i Hochimin staden och stannar en natt där. Därefter tar vi oss till Nha Trang och stannar där i några dagar. Sedan har vi inte planerat så mkt mera.

Kenya

30 november 2011 - 16 december 2011

Tanzania

16 juni 2011 - 9 juli 2011

Resa i österland

7 juni 2011 - 23 juni 2011

En resa på MC tillsammans med Rolle, Lotta, Chrille L, Christer E och Ronnie samt Doris som följer med på den första delen. Resan går genom Balticum, Polen, Tjeckien, Österrike och hem genom Tyskland.

Venedig

27 juni 2011 - 29 juni 2011

Mallorca

29 april 2011 - 6 maj 2011

Golfresa till Alcudia med Ulf och Eva Fransson

Jul & Nyår 2010-11 LA, CA

10 december 2010 - 15 januari 2011

Passar påatt fira Jul och Nyår med min dotter Lotta och min svärson Micah. De har precis flyttat ner till Santa Monica, 8 min cykelväg från stranden. Känns ganska bra slippa snön en stund i alla fall.

Nya Zeeland och Australien

30 oktober 2010 - 10 december 2010

Walkabout

18 september 2010 - 16 oktober 2010

HDCS Roadtrip 2010

9 juli 2010 - 20 juli 2010

Världens största oberoende HD-klubb firar sin 40-åriga existens genom att göra enresa genom landets alla distrikt. Hemsida: www.hdcs.se