Sollentuna

Avfärd
lördag 30 januari 2016 - Sollentuna, Stockholms län, Sverige

Ja då var dagen här då som det är dags att resa iväg. Väskorna är packade och vi väntar i stort sett på taxin som ska komma vid 14 och hämta oss. Först åker vi ner till Amsterdam för lite mellanlandning innan det blir långflyg till Shanghai. Skönt vi flyger över natten så sover

Eva Andersson
Evaochpersresa i En månad i Kina
Senast aktiv - från Shanghai, Kina
Japansk karaoke, sjukt kul.
lördag 5 april 2014 - Sollentuna, Stockholms län, Sverige

Dagen spenderade jag och Kaj tillsammans med Jajja. Vi har ätit olika typer av japansk och koreansk mat, kollat i affärer och åkt upp i regeringsbyggnaden för att se hela staden. Det är sjukt hur stort Tokyo verkligen är och själva staden sträcker sig mot horisonten i alla riktningar.

Då reser vi, go time
måndag 31 mars 2014 - Sollentuna, Stockholms län, Sverige

Och så, var det äntligen dags att röra sig mot Arlanda för att påbörja vårt stora äventyr. Väskorna är packade och nerverna är på spänn... nu kör vi! And so, it is finally time for us to go to Arlanda in order to start our big adventure. The bags are packed and the nerves are in

Snö och minusgrader !
tisdag 18 mars 2014 - Sollentuna, Stockholms län, Sverige

Nu har vi tagit fram sommarkläder tvättat och strukit. Känns fantastiskt att få gå i shorts om några dagar! Längtar till värmen. Är övertygad om att värmen påskyndar läkningen av min axel. I övermorgon startar vår resa.

HedenTour i Khao Lak, Thailand
Svensk vårdag
onsdag 12 mars 2014 - Sollentuna, Stockholms län, Sverige

13 grader och sol. Oj, oj det känns hoppfullt! Vår i sikte!! Har börjat plocka fram solkrämer, plåster, insektsspray, alvedon mm. Just det, sommarkläder måste kollas och tvättas. Passar de eller har de krympt?

HedenTour i Khao Lak, Thailand
Äntligen på väg!
onsdag 19 februari 2014 - Sollentuna, Stockholms län, Sverige

Efter en intensiv tid av förberedelser lämnar vi huset som nu blir tillfälligt hem åt S bror och svägerska tills dess vi är hemma igen. Äntligen är vi på väg! Vi flyger till Adelaide via Dubai. Efter en lång resa kommer vi till sist fram. Nu är det dags för kontroll av att vi inte har

Fuerteventura :)
måndag 30 december 2013 - Sollentuna, Stockholms län, Sverige

Hola! Här kommer lite bilder från resan. :D Fotoalbum Kraaam och GOTT NYTT ÅR!!

Anna H
forgatmigej i Fuerteventura
Utresa!
lördag 3 augusti 2013 - Sollentuna, Stockholms län, Sverige

And here we go! Nu är det snart dags att gå igenom packningen en sista gång innan vi börjar rulla mot Väsby för att ställa bilen hos mamma , för att därifrån få skjuts till Arlanda. Det har fortfarande inte sjunkit in helt att vi åker nu. Känns lite overkligt då vi båda har sett

Till plus fyra från plus 30 !
fredag 12 april 2013 - Sollentuna, Stockholms län, Sverige

Resan började på natten i Singapore till Doha, Qatar vid femtiden. Vid sjutiden från Doha till Stockholm. Landade 14.20. Ellen hämtade upp oss. Härligt att ses igen efter tre veckors resa. Nico tog emot hemma glad som vanligt att se oss. Packade upp och körde genast igång tvätt!! In i

Tågluff 2018 med Noa

Tågluff 2018 med Noa

13 juni 2018 - 28 juni 2018

Noa och jag tågluffar.

En månad i Kina

En månad i Kina

30 januari 2016 - 29 februari 2016

Här hoppas vi kunna rapportera om en månad i Kina där vi ska bland annat hälsa på Pers bror och fira det kinesiska nyåret. Hoppas på att det finns internetuppkoppling så vi kan uppdatera här :)

Khao Lak, Thailand

Khao Lak, Thailand

20 mars 2014 - 4 april 2014

Våren är på väg här hemma. Äntligen. Till helgen kan det bli snö igen. Känns skönt att få komma iväg till värmen. Nu blir det Khao Lak, Thailand.

Sydostasien

Sydostasien

31 mars 2014 - 9 juni 2014

Världen är stor, så var ska man börja att utforska den? Varför inte sydostasien men rik historia, kultur och vackra stränder för dykning. Jag och Kaj ska på äventyr, ett äventyr som får forma sig på vägens gång. Vem vet var vi kommer att hamna?

2 månader på andra sidan

23 december 2013 - 30 december 2013

Chalifornia!

Chalifornia!

3 augusti 2013 - 18 augusti 2013

Nu drar vi till andra sidan pölen med start i New York, för att sen flyga vidare till Las Vegas, Los Angeles och sist men inte minst San Francisco!

Barcaland

Barcaland

5 april 2013 - 8 april 2013

Fotbollsresa till Barcaland

Singapore - Filippinerna - Singapore - Stockholm

Singapore - Filippinerna - Singapore - Stockholm

21 mars 2013 - 12 april 2013

Torsdag 21 mars lyfter vi, Hans och Görel, mot öst med Qatar Airways och landar i Singapore efter 16 timmar. Från minus 8 till plus 30 !! Vilken skillnad! Längtar!!!

Roadtrip i Australien

Roadtrip i Australien

28 februari 2013 - 30 mars 2013

Fem dagar kvar tills dagen D..... Har legat nerbäddad i influensa den senaste veckan och varit riktigt risig, men vilken tur att jag inte blev sjuk en vecka senare!

Christoffer Annerfelt
Ayu