Stockholm

Ubbe Lööf
peppesbodega i Rundtur USA
Dag 1
torsdag 15 juni 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu sitter vi äntligen på Arlandabanan mot våran första flight mot Amsterdam där vi byter plan vidare mot Lima och sedan Cusco.Mycket förhoppningsfulla....👍18:00 - lokal tidFramme äntligen i Lima efter 2h flight till Amsterdam och sedan 12h till Lima. Nu blir det en skön sömn på

Awgawg
awgawg i inka mm.
Senast aktiv - från Cusco, Urubamba, Peru
Färdplan...
onsdag 7 juni 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Det blir att flyga. totalt, 9 st flyg (enkel), 2 nya bolag, en ny flygplats, och en ny stad som man får se. Så här kommer rutten bli: Stockholm-Köpenhamn-Madrid-Frankfurt-Berlin-Frankfurt-Madrid-London Heathrow-Köpenhamn-Stockholm.

Lars Eriksson
Lukas2 i Flyga runt med destination Berlin
Senast aktiv - från Berlin, Tyskland
Fly high!

Äntligen uppkoppling!Några intensiva dagar har gått sen vi lämnade Sverige. Mycket har hänt sedan dess, här kommer en uppdatering nu när vi kommer ut på nätet.1/6 Torsdag +16 / +26Vi lämnar Sverige på kvällen i solnedgången, byter flyg i Köpenhamn innan vi flyger genom natten till

Hans & Petra Danvall
Danvall i KINA III- Resan åter
Senast aktiv - från Yangshuo, Guilin, Guangxi, Kina
Torsdag 25 maj , Mall of Scandinavia och Skogås.
lördag 3 juni 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Vaknar tidigt.Jeff beger sig till sin pappa vi 07.00.Titti frukost vid 09.00.Riktigt bra.T.o.m. varm mjölk till kaffet.Fick ett fönsterbord.Ska nu snart bege mig till Mall of Scandinavia.De öppnar 10.00. Öppet till 21.00.Sedan i e.m. till Skogås och kusin E.Fortsättning följer.Som sagt var

Mot Stockholm, Quality Hotel Friends.
onsdag 24 maj 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Som vanligt blir det lite stressigt innan taxin kommer.12.50 avgår flyget.Norwegian, i det närmaste fullbokat.Pendeltåg till Solna station.Oj där är det en hel del fotbollssupporters.Antar de skulle in till Kungsträdgården.Går genom Mall of Scandinavia till hotellet, Quality hotel

Dag 4

Morgonen börjar i vanlig ordning med gröt och mosade bananer. Planen är att köpa en övergångsadapter för att kunna använda elen på ställplatsen, köpa en kick-bike till Valter samt gå på Tekniska museet. Till Tekniska åker vi Tunnelbanan men måste byta till buss vid Hötorget. Vi

Dag 3
måndag 1 maj 2017 - Södermalm, Stockholm, Stockholms län, Sverige

Efter att vi packat ihop vid Norrsundet så kör vi den återstående sträckan fram till Stockholm. Då allt tar längre tid än planerat kommer vi fram vid 14 tiden. Vi kör fel flera gånger inne i city men en del stress och skratt men allt går bra och vi kommer fram till Tantolunden utan

Förberedelser förkortad version

Birgitta har börjat packa. Dag har nytt pass. Synbar i folkvimlet och som rekommenderat solskydd har Dag en ny panamahatt. Bi:s kommentar Hum!? Vi hoppas att inget svårhanterligt händer Birgittas föräldrar. Syster Katarina i Falun, hemtjänsten och vårdcentralen får ett extra ansvar när vi

Dag K
Dancefly i Torremolinos 2017
Rundtur USA

Rundtur USA

19 juli 2017 - 20 juli 2017

Rundtur i norra USA och västkusten

inka mm.

inka mm.

15 juni 2017 - 6 juli 2017

Drömresa

Äventyret "Over There"

Äventyret "Over There"

24 juni 2017 - 19 juli 2017

En road trip med familjen

Flyga runt med destination Berlin

Flyga runt med destination Berlin

23 juni 2017 - 29 juni 2017

Flyga hit och dit och hej och hå och några dagar i Berlin.

KINA III- Resan åter

KINA III- Resan åter

1 juni 2017 - 20 juni 2017

Lång-weekend Stockholm

Lång-weekend Stockholm

24 maj 2017 - 28 maj 2017

Vi åker till Stockholm för en lång-weekend

Road trip with all four of us, me, Andreas, Harley and Davidson to Super Rally in Czechia

23 maj 2017 - 11 juni 2017

Mc resa med mig Harley och Davidson, och Andreas.

Eurotrip

Eurotrip

29 april 2017 - 27 maj 2017

Vår första långa resa med vår camper.

Torremolinos 2017

Torremolinos 2017

18 april 2017 - 29 april 2017

Dans- och upptäcktsresa tillsammans med hjärtevännen Birgitta Wahlberg och danskompisar från Svennes Dansklubb i Midsommarkransen Stockholm. Skavsta - Malaga - Torremolinos ToR

Vietnam 2017

Vietnam 2017

7 april 2017 - 22 april 2017

En efterlängtad återresa till äldsta sonens födelseland. Denna resa är uppdelad i 3 etapper, sightseeing och upplevelser, sol och bad och sist men inte minst SHOPPING!!

Vailancio Rodrigues
vailancio