Stockholm

Reseinformation
tisdag 21 mars 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Snart börjar vår efterlängtade resa. Bara 3 veckor kvar.Det kommer ta oss ca 24 timmar innan vi når första resmålet, Hoi An. Där kommer vi vara ca 1 vecka innan färden går vidare till Phu Qouc för några dagar samt några avslutande dagar i Saigon (Ho Chi Minh City)Alla våra hotell har

Malin Andersson
Malande i Vietnam 2017
Strand, rom och cigarrer
torsdag 9 mars 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hejsan hoppsan! Det där med internet på Kuba är en historia i sig. Man måste köpa kort för viss tid, sen gå till vissa ställen där det finns wi-fi, det är oftast hotell eller parker. Internet går långaamt och jag har med mig en gammal långsam mobil. Så när jag för två dagar sedan

Anders Severson
Severson i Karibien
Senast aktiv - från Södertälje, Stockholms län, Sverige
Fötterna på svensk mark igen =(
måndag 6 februari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej på er kompisar,Nu är jag och Jessica åter tillbaka på svensk mark efter en låång hemresa!! Men vi ska inte klaga, allt har gått så smidigt & bra under hela resan och vi känner oss lyckligt lottade som kunde genomföra en sån här härlig tripp 😃Sen kan man alltid konstatera

Bokat och klart
fredag 3 februari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu är det klart. Allt är bokat. Så i början av mars bär det av. Ska bli spännande och se något nytt.

Flygdag
onsdag 18 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Idag flyger vi till Australien! :)

Thomas Mikrut
Mr.Aloha i Australien 2017
Förberedelser
måndag 16 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tanken på att på egen hand utforska delar av Alaska växte fram rätt snabbt efter att i flera år ha följt otaliga av de dokumentärserier om livet i denna udda delstat som sänts på Discovery Channel och National Geographic Channel m.fl. Ambitionen att besöka släkten i Seattle hade funnits

Mellanlandning i Stockholm
torsdag 12 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tåget upp till Stockholm gick hur smidigt som helst! Sen kom snälla Åke o hämtade oss på stationen. Vi åkte sedan hem till resten av hans goa familj instack öl o käkade! Nu sitter vi på båten över till Helsingfors med en whiskey i plastglas o "Marianne-godis" o väntar på att gå upp o

Nu är vi påväg!
onsdag 11 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så har vår resa äntligen börjat! Lägenheten är städad och nycklarna överlämnade till andrahandshyresgästen. Väskorna är packade och förhoppningsvis har vi inte glömt någonting. Barnen är på bra humör! Vi har tagit det ganska lugnt under morgonen. Bara pulat på med de sista

Arlanda
måndag 2 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Moskva nästa

Uppsamling på centralstationen i Stockholm

Resan började för mig med att jag mötte upp körvänner längst tunnelbanan från Bagarmossen till Centralstationen. Väl där var vi fyra yrvakna själar som tog tog tåget till Arlanda medan andra tog bussen.

Fredrik Söderström
Tirithen i Körresa till Indien
Senast aktiv - från Puducherry, Indien
Vietnam 2017

Vietnam 2017

7 april 2017 - 22 april 2017

En efterlängtad återresa till äldsta sonens födelseland. Denna resa är uppdelad i 3 etapper, sightseeing och upplevelser, sol och bad och sist men inte minst SHOPPING!!

Karibien

Karibien

16 februari 2017 - 9 mars 2017

Sverige - Puerto Rico - Dominikanska republiken - Kuba - Sverige (via Moskva)

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

4 februari 2017 - 12 februari 2017

Vägen till och bli guldmedlem på Cathay Pacific. Mycket flyg, Ho chi Minh...

Australien 2017

Australien 2017

18 januari 2017 - 31 mars 2017

Mikrut's parental leave in Australia. :)

Washington State och Alaska 2017

Washington State och Alaska 2017

8 juli 2017 - 30 juli 2017

Sommarresa som tar sin början i Seattle, fortsätter i Barrow, Anchorage, Talkeetna, Fairbanks, Wiseman, Coldfoot, Deadhorse och i Prudhoe Bay vänder jag kosan tillbaka längs Dalton HIghway till Anchorage igen. Därefter flyg till Homer och sen tillbaka till Anchorage via Seward.

Singapore-Malaysia-Thailand

Singapore-Malaysia-Thailand

12 januari 2017 - 6 februari 2017

Hej alla härliga följare :D Vi har nu ankommit till Arlanda efter 6 timmars tågresa i snöstormen. Tågresan bestod av massa surr, skratt & flummande! Intag av frukt, räkmacka & skumtomtar 🎅🏻🎅🏻 Nu ska växlas pengar 💰💰 Tack & hej leverpastej!

Tågluff ner till Thailand

Tågluff ner till Thailand

11 januari 2017 - 3 februari 2017

Jag och Micke kommer ta oss ner till Thailand med tåg. Startar i Helsingborg med tåg mot Stockholm, båt till Finland, vidare med tåg mot Moskva där vi hoppar på tåget som vi ska åka transsibiriska järnvägen med. Landar i Peking där vi tar oss vidare ner mot Thailand.

Körresa till Indien

Körresa till Indien

19 december 2016 - 19 december 2016

Kören Röstjärn bestämde sig för att åka till Indien. Några av oss åkte dit innan andra, några stannade lite senare. Inplanerat var förutom umgänge ett antal framträdanden på olika platser i de södra delarna av landet.

Erica & Ikkas world tour

Erica & Ikkas world tour