Stockholm

Testing testing

Admin Adminsson
resdagboken-support i test
Förberedelser förkortad version

Birgitta har börjat packa. Dag har nytt pass. Synbar i folkvimlet och som rekommenderat solskydd har Dag en ny panamahatt. Bi:s kommentar Hum!? Vi hoppas att inget svårhanterligt händer Birgittas föräldrar. Syster Katarina i Falun, hemtjänsten och vårdcentralen får ett extra ansvar när vi

Dag K
Dancefly i Torremolinos 2017
Snart på väg
torsdag 6 april 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Det sista veckan har minst sagt varit hektisk. Flighter som blivit ändrade, utflyktbokningar som blivit fel osv. Men nu är allt fixat.Resnerverna hos mig och Elias är på bristningsgränsen medans coola Lucas mest är oroad att vi ska missa hans födelsedag.Men det kanske inte är så konstigt

Malin Andersson
Malande i Vietnam 2017
Reseinformation
tisdag 21 mars 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Snart börjar vår efterlängtade resa. Bara 3 veckor kvar.Det kommer ta oss ca 24 timmar innan vi når första resmålet, Hoi An. Där kommer vi vara ca 1 vecka innan färden går vidare till Phu Qouc för några dagar samt några avslutande dagar i Saigon (Ho Chi Minh City)Alla våra hotell har

Malin Andersson
Malande i Vietnam 2017
Strand, rom och cigarrer
torsdag 9 mars 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hejsan hoppsan! Det där med internet på Kuba är en historia i sig. Man måste köpa kort för viss tid, sen gå till vissa ställen där det finns wi-fi, det är oftast hotell eller parker. Internet går långaamt och jag har med mig en gammal långsam mobil. Så när jag för två dagar sedan

Anders Severson
Severson i Karibien
Senast aktiv - från Södertälje, Stockholms län, Sverige
Fötterna på svensk mark igen =(
måndag 6 februari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej på er kompisar,Nu är jag och Jessica åter tillbaka på svensk mark efter en låång hemresa!! Men vi ska inte klaga, allt har gått så smidigt & bra under hela resan och vi känner oss lyckligt lottade som kunde genomföra en sån här härlig tripp 😃Sen kan man alltid konstatera

Bokat och klart
fredag 3 februari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu är det klart. Allt är bokat. Så i början av mars bär det av. Ska bli spännande och se något nytt.

Flygdag
onsdag 18 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Idag flyger vi till Australien! :)

Thomas Mikrut
Mr.Aloha i Australien 2017
Förberedelser
måndag 16 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tanken på att på egen hand utforska delar av Alaska växte fram rätt snabbt efter att i flera år ha följt otaliga av de dokumentärserier om livet i denna udda delstat som sänts på Discovery Channel och National Geographic Channel m.fl. Ambitionen att besöka släkten i Seattle hade funnits

Mellanlandning i Stockholm
torsdag 12 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tåget upp till Stockholm gick hur smidigt som helst! Sen kom snälla Åke o hämtade oss på stationen. Vi åkte sedan hem till resten av hans goa familj instack öl o käkade! Nu sitter vi på båten över till Helsingfors med en whiskey i plastglas o "Marianne-godis" o väntar på att gå upp o

Torremolinos 2017

Torremolinos 2017

18 april 2017 - 29 april 2017

Dans- och upptäcktsresa tillsammans med hjärtevännen Birgitta Wahlberg och danskompisar från Svennes Dansklubb i Midsommarkransen Stockholm. Skavsta - Malaga - Torremolinos ToR

Vietnam 2017

Vietnam 2017

7 april 2017 - 22 april 2017

En efterlängtad återresa till äldsta sonens födelseland. Denna resa är uppdelad i 3 etapper, sightseeing och upplevelser, sol och bad och sist men inte minst SHOPPING!!

Karibien

Karibien

16 februari 2017 - 9 mars 2017

Sverige - Puerto Rico - Dominikanska republiken - Kuba - Sverige (via Moskva)

test

test

6 februari 2017 - 6 februari 2017

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

4 februari 2017 - 12 februari 2017

Vägen till och bli guldmedlem på Cathay Pacific. Mycket flyg, Ho chi Minh...

Australien 2017

Australien 2017

18 januari 2017 - 31 mars 2017

Mikrut's parental leave in Australia. :)

Washington State och Alaska 2017

Washington State och Alaska 2017

8 juli 2017 - 30 juli 2017

Sommarresa som tar sin början i Seattle, fortsätter i Barrow, Anchorage, Talkeetna, Fairbanks, Wiseman, Coldfoot, Deadhorse och i Prudhoe Bay vänder jag kosan tillbaka längs Dalton HIghway till Anchorage igen. Därefter flyg till Homer och sen tillbaka till Anchorage via Seward.

Singapore-Malaysia-Thailand

Singapore-Malaysia-Thailand

12 januari 2017 - 6 februari 2017

Hej alla härliga följare :D Vi har nu ankommit till Arlanda efter 6 timmars tågresa i snöstormen. Tågresan bestod av massa surr, skratt & flummande! Intag av frukt, räkmacka & skumtomtar 🎅🏻🎅🏻 Nu ska växlas pengar 💰💰 Tack & hej leverpastej!

Tågluff ner till Thailand

Tågluff ner till Thailand

11 januari 2017 - 3 februari 2017

Jag och Micke kommer ta oss ner till Thailand med tåg. Startar i Helsingborg med tåg mot Stockholm, båt till Finland, vidare med tåg mot Moskva där vi hoppar på tåget som vi ska åka transsibiriska järnvägen med. Landar i Peking där vi tar oss vidare ner mot Thailand.

Körresa till Indien

Körresa till Indien

19 december 2016 - 19 december 2016

Kören Röstjärn bestämde sig för att åka till Indien. Några av oss åkte dit innan andra, några stannade lite senare. Inplanerat var förutom umgänge ett antal framträdanden på olika platser i de södra delarna av landet.

Andreas Johansson
Verono