Stockholm

Fötterna på svensk mark igen =(
måndag 6 februari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej på er kompisar,Nu är jag och Jessica åter tillbaka på svensk mark efter en låång hemresa!! Men vi ska inte klaga, allt har gått så smidigt & bra under hela resan och vi känner oss lyckligt lottade som kunde genomföra en sån här härlig tripp 😃Sen kan man alltid konstatera

Bokat och klart
fredag 3 februari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu är det klart. Allt är bokat. Så i början av mars bär det av. Ska bli spännande och se något nytt.

Lars Eriksson
Lukas2
Flygdag
onsdag 18 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Idag flyger vi till Australien! :)

Thomas Mikrut
Mr.Aloha
Förberedelser
måndag 16 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tanken på att på egen hand utforska delar av Alaska växte fram rätt snabbt efter att i flera år ha följt otaliga av de dokumentärserier om livet i denna udda delstat som sänts på Discovery Channel och National Geographic Channel m.fl. Ambitionen att besöka släkten i Seattle hade funnits

Mellanlandning i Stockholm
torsdag 12 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tåget upp till Stockholm gick hur smidigt som helst! Sen kom snälla Åke o hämtade oss på stationen. Vi åkte sedan hem till resten av hans goa familj instack öl o käkade! Nu sitter vi på båten över till Helsingfors med en whiskey i plastglas o "Marianne-godis" o väntar på att gå upp o

Nu är vi påväg!
onsdag 11 januari 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så har vår resa äntligen börjat! Lägenheten är städad och nycklarna överlämnade till andrahandshyresgästen. Väskorna är packade och förhoppningsvis har vi inte glömt någonting. Barnen är på bra humör! Vi har tagit det ganska lugnt under morgonen. Bara pulat på med de sista

Fanny Barck Österman

Erica Fjäll
IkkaoErica
Senast aktiv - från Listvyanka, Irkutsk, oblast, Ryssland
Uppsamling på centralstationen i Stockholm

Resan började för mig med att jag mötte upp körvänner längst tunnelbanan från Bagarmossen till Centralstationen. Väl där var vi fyra yrvakna själar som tog tog tåget till Arlanda medan andra tog bussen.

Fredrik Söderström
Tirithen
Senast aktiv - från Puducherry, Indien
E4:an mot värme
torsdag 15 december 2016 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

När vi packat färdigt och Kevin hade kommit från Växjö och Lucas hade varit på innebandy träningen så gav vi oss iväg norrut mot Stockholm.Lång resa på mörka hala vägar, men rullade på bra i alla fall.När vi kom upp till Stockholm skulle vi leta upp där vi skulle sova över.Det blev

Micce Rosén
Micce
Senast aktiv - från Puerto Plata, Dominikanska republiken
21 dagar kvar...
tisdag 20 december 2016 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu börjar det äntligen närma sig avresa! Bara 21 dagar kvar innan vi börjar vår fem månader långa bröllopsresa. Det mesta är fixat som pass, visum, lägenheten är uthyrd och hyrbilar, flygbiljetter och hus är bokade. Ändå känns det som att det dyker upp nya saker hela tiden som ska

Fanny Barck Österman
fannybarck
Senast aktiv - från Whangamata, Waikato, Nya Zeeland
Ho chi minh och vägen till Guldkortet

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

4 februari 2017 - 12 februari 2017

Vägen till och bli guldmedlem på Cathay Pacific. Mycket flyg, Ho chi Minh...

Australien 2017

Australien 2017

18 januari 2017 - 31 mars 2017

Mikrut's parental leave in Australia. :)

Washington State och Alaska 2017

Washington State och Alaska 2017

8 juli 2017 - 30 juli 2017

Sommarresa som tar sin början i Seattle, fortsätter i Barrow, Anchorage, Talkeetna, Fairbanks, Wiseman, Coldfoot, Deadhorse och i Prudhoe Bay vänder jag kosan tillbaka längs Dalton HIghway till Anchorage igen. Därefter flyg till Homer och sen tillbaka till Anchorage via Seward.

Singapore-Malaysia-Thailand

Singapore-Malaysia-Thailand

12 januari 2017 - 6 februari 2017

Hej alla härliga följare :D Vi har nu ankommit till Arlanda efter 6 timmars tågresa i snöstormen. Tågresan bestod av massa surr, skratt & flummande! Intag av frukt, räkmacka & skumtomtar 🎅🏻🎅🏻 Nu ska växlas pengar 💰💰 Tack & hej leverpastej!

Tågluff ner till Thailand

Tågluff ner till Thailand

11 januari 2017 - 3 februari 2017

Jag och Micke kommer ta oss ner till Thailand med tåg. Startar i Helsingborg med tåg mot Stockholm, båt till Finland, vidare med tåg mot Moskva där vi hoppar på tåget som vi ska åka transsibiriska järnvägen med. Landar i Peking där vi tar oss vidare ner mot Thailand.

Körresa till Indien

Körresa till Indien

19 december 2016 - 19 december 2016

Kören Röstjärn bestämde sig för att åka till Indien. Några av oss åkte dit innan andra, några stannade lite senare. Inplanerat var förutom umgänge ett antal framträdanden på olika platser i de södra delarna av landet.

Erica & Ikkas world tour

Åker med Singelresor i Norden AB till Sydafrika över jul och nyår,

Stockholm till Uppsala

Stockholm till Uppsala

16 december 2016 - 16 december 2016

Hej. Jag ska köra till uppsala nästa Fredag. 3 platser tillgängliga. Jag ska lämna från Luma, Hammarby Sjöstad/Stockholm

Jul på Dominikanska

Jul på Dominikanska

15 december 2016 - 29 december 2016

Dax för dominikanska igen. Denna gång firar vi jul på ön, lite utflykter annars mest slappa!

Jonny Persson
Oscar Feuk
antipodes

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!