Stockholm Arlanda Flygplats

Montenegro, here we kanske come!

Vi möttes upp på Klarabergsviadukten i Sth. Tua från Tranås med tåg och Joakim kom med båt och buss från Fardhem :-) Taxi ut till Vällingby och Nathalie för lite mat och övernattning! Stockholm har en fantastisk "utlandsfeeling" med hög värme och fint väder. Lite uppvärmning,

Tua & Joakim Andersen
TuaJoakim i Montenegro 2018
Senast aktiv - från Petrovac, Budva Municipality, Montenegro
Bokstavligen STARSTRUCK

På plats på Arlanda.  Det känns bra att jag påbörjade resan redan idag då vi var strax under timman sena på nervägen. Men nu är jag nära och nu ska väl mycket till för att det ska gå på tok nu... *ta i trä*Starstruck läser ni.... Jo, Thomas Ledins väska boknade in i mig vid

Karin Wiktorsson
KarinWiktorsson i USA 2018
Senast aktiv - från Saint Paul, Minnesota, USA
Nu lyfter vi

Nu är det nära 🙃Via buss är vi nu incheckade på Arlanda och ska just inta en toast och dryck därtill. Ca 2h till take off - ✈️ Yes // J&J🏃🏽💃🏼

Avresedag

To 2:a Nov Nu är det äntligen dags för oss att lämna Arlanda och Sverige för ett nytt äventyr med Rosabussarna.Jörgen hämtade mig, Sussie & Marie kl. 13:00 och kör oss ut till Arlanda där vi ska sammanstråla med resten av resenärerna som skall åka med på resan. Totalt kommer vi

Bussresa

Efter en magisk helg i Amsterdam är vi nu på väg mot vår första destination på långresan. Från att vi lämnar linkan till att vi är framme där vi ska bo i Havanna är det 36 timmars resa. Med andra ord har vi tid på oss att panikplugga spanska! Vi är båda så taggade men nervösa.

Mindre än en dag kvar
torsdag 21 september 2017 - Stockholm Arlanda Flygplats, Stockholms län, Sverige

Nu har vi väntat o längtat i flera veckor... alla är så redo att få komma iväg och nu medan vi i fam. Boberg är på väg till Arlanda för att övernatta håller fam Bolin/Samuelsson på med de sista detaljerna. Snart åker vi....

Flygplats

Nu har vi anlänt Arlanda flygplats ✈️

Nu är det verklighet!

Efter sju svåra år och många besvärjelser så är vi faktiskt på väg, ja ni läste rätt. I och för sig så sitter vi inte på planet än (det går 15:05) så än kan saker hända...Det var svårt att åka hemifrån och lämna ungarna själva (de har ju folk som tittar till dem hela tiden),

Johanna
rengeborg i Thailand 2017
Senast aktiv - från Karlskrona, Blekinge län, Sverige
Sovdags.

Imorrn är det dags att sätta sig på planet. 11:05 lyfter vi. God natt!

Montenegro 2018

Montenegro 2018

30 maj 2018 - 6 juni 2018

USA 2018

USA 2018

5 april 2018 - 23 april 2018

I min utbildning till specialist inom Demens och Psykisk ohälsa hos äldre (DUVO) i Skellefteå ingår i sista kursen en 2 veckor lång praktik. På grund av nyfikenhet och på grund av att chansen dök upp har jag valt att lägga min praktik i USA. Närmare bestämt St.Paul, Minnesota. Den större parten av praktiken kommer jag att genomföra på Rakhma, ett boende för personer med demensdiagnos. Jag kommer att hålla tre olika föredrag om hur demensvården i Bräcke, Jämtland går till och om mitt arbete med världens bästa kollega, hunden Bosse.

Japan - Tokyo, Kyoto, Hakone

2 november 2017 - 3 december 2017

Vilmas och Niklas resa i central/sydamerika

Vilmas och Niklas resa i central/sydamerika

23 oktober 2017 - 31 maj 2018

Backpacking i central- och sydamerika. De destinationer som är bokade till en början är Cuba och Nicaragua. Därifrån kommer vi åka neråt och ta dagen som den kommer. Tanken är att komma så långt som möjligt. Vi har ca 7.5 månader på oss, let's go!

Vår Bästa Greklandsresa med hela familjen

Vår Bästa Greklandsresa med hela familjen

22 september 2017 - 29 september 2017

Vår gemensamma Greklandsresa till ön Kos. Vi åker hela familjen Boberg/Samuelsson/Bolin. Här kan ni ta del av våra soliga dagar i semesterparadiset. Följ med oss, Emelie, Hannah, Filippa och Frank med mammorna och papporna.

Usa

Usa

19 juni 2017 - 19 juli 2017

Kusinerna på väg till poolen❤️❤️❤️

Thailand 2017

Thailand 2017

10 april 2017 - 10 april 2017

Äntligen dags för resan som vart planerad under flera år. Pengar har sparats och planeringen av det praktiska och logistik har äntligen fallit på plats. Året som vart har varit jävligt rent ut sagt, vi är slut som familj och par och behöver ladda om. Denna resa är till för mamma/pappa tid, träning och lugn.

Thailand Fam Arnell Thorwald

Thailand Fam Arnell Thorwald

11 december 2016 - 4 januari 2017

Jul och nyår i Thailand. Ett himla farande och flängande.

Jari Och Eva-Helen Oinas
JariEvaHelen