Årsta

Idag blir det bio. (Testar vidare)
lördag 16 november 2019 - Årsta, Stockholm, Stockholms län, Sverige

Idag bio på biografen Söder på Medborgarplatsen. Vi skall se Roy Anderssons nya film "OM DET OÄNDLIGA "Jag gillar hans filmer. Testar i dag Resdagboken på min telefon å Tiinas Wifi, jäkligt seg i starten sedan blev  det mer fart på.Tog fotot under pågående uppdatering av

Leif Jonsson

Senast aktiv - från Nerja, Andalusien, Spanien
Reseförberedelse
tisdag 20 december 2016 - Årsta, Stockholm, Stockholms län, Sverige

Sitte nu och tar sista koppen kaffe i väntan på avfärd med buss och tåg till Arlanda.Allt är packat och klart. Fick ompacka i sista minuten då handbagaget endast får väga 8 kilo.Bara cabinväska vägde 4 kg och var halvtom = 7,5kg, så jag fick ta ryggsäcken istället.Får hoppas att jag

43. Resa på hemma plan

11 november 2019 - 30 november 2019

Nu skall Dagboken testas in "real life". Eftersom jag inte har planerat något resande i den närmaste framtiden så får det bli en resa på hemma planen. Alltså, vad får jag dagen att gå med. Blir lite storys å lite bilder, allt för den stora testen skull. Den första bilden är från gårdagens första snö i Sigtuna (idag är den borta).