Stockholm

Nu börjar resan!
måndag 15 oktober 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Klockan på 07.00! Däreftet en dusch, äta frukost och 08.00 kom rörmokaren för att fixa lite sista minuten jobb. Nu har vi slängt sopor, tömt kylskåpet, vattnat blommorna, sänkt innertemperaturen och packat det sista. Nu har vi låst och larmat på och kommer inte hem förrän 13 januari

Bokad till Australien
torsdag 16 augusti 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så nu är jag färdigbokad, och det vart Perth Australien. Blev några nätter för mycket än vad som var tänkt, kommer göra 6 nätter där borta. Men men det blir nog bra får vi hoppas. Så får vi se vad man hittar på där... det jag har på agendan är att åka över till Rottnest Island

Lars Eriksson
Lukas2 i Perth
Kvällens restaurant, Hallwylska.
lördag 4 augusti 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så bra fick bord på Hallwylska.Fullbokat online men gick förbi på e.m. och då hade de ett bord för 2, 20.00.Skriver mera om dagen senare.Nöjda med Hallwylska."Hippt" ställe, känd bloggerska och deltagare i Let´s Dance satt i baren.

Restaurant Grodan.
fredag 3 augusti 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Blir ett kort inlägg.Får skriva mer utförligt vid hemkomsten till Umeå.I alla fall hade vi turen att knipa ett bord på Grodans populära uteservering.Grev Turegatan, en kort promenad från vårt hotell, Mornington.Mycket nöjda med vår middag.Hotellet är också bra, jättemysigt rum mot

Äntligen på väg!
fredag 20 juli 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

(Hans-örjan)Så var då dagen, timmen, stunden kommen!! Hojarna lastades, och så rullade vi iväg.Efter en knapp km började.... det regna! Till en början lite tunnt, stänk stänk stänk, men strax övergick det i riktigt ösregn. Många fula ord virvlade runt i huv'et på mig - det har

Inge Och Hans-Örjan
mc2017 i Baltic Race 2018
Senast aktiv - från Gdańsk, Pommern, Polen
Flygresan
tisdag 10 juli 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Välkommen till Mias resedagbok. Mia och pappa kommer vara i Vietnam under fyra veckor.Vi är i en liten kuststad som heter Phan Thiet just nu. Mia sover fortfarande så Pappa startar den här dagboken och lägger in lite bilder från flygresan som började för drygt två veckor sen.

Hemma!
onsdag 27 juni 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så var de här två veckorna slut! Men så skönt vi haft det. Och alltid skönt att komma hem också. Igår var nog den längsta dagen ever. Vi började med frukost en timme tidigare än vanligt för att hinna packa ihop oss innan utcheckning klockan 10. Sen intog vi solstolar på stranden. Det

Emma Skoog
emmamartin i Sicilien
Senast aktiv - från Khao Lak, Phang Nga, Thailand
På väg
söndag 17 juni 2018 - Bromma, Stockholm, Stockholms län, Sverige

En natt hos Alexander innan vi flyger med Icelandair mot Washington

Bokat och klart
måndag 11 juni 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så har man bokat det sista och, så nu är man redo och åka iväg på lördag. Blir en del flygningar, så klart och sen blir det några nya flygplatser och något nytt flygbolag om allt klaffar som det ska. Så det ska bli trevligt.

Lars Eriksson
Lukas2 i Glasgow+lite flyg
Förbereder packningen
söndag 10 juni 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Har börjat plocka fram en del som ska med på resan.