Stockholm

Nu är det snart dags att komma i väg igen.
torsdag 13 december 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu sitter vi i loungen på Arlanda flygplats och väntar på att planet ska gå. Vi åker kl 13.30 så det är ett tag kvar. Incheakningen gick snabbt och var smidig, eftersom vi åker bussnies Class så slapp vi alla långa köer som man annars fastnar i. Vi landar tidigt i Bangkok ungefär 5 på

En miss...
onsdag 28 november 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Planet från London var lite försenat - men ombord kom vi och landade i Stockholm vid 20:40 tiden, med raska steg och bagagevagnen lastad begav vi oss iväg mot nästa plan och gate. Men vi hade missat bordningen med en kvart. Nåja - ingen fara skedd - det visade sig gå ett nattåg vid 23:12 så

Ingela Lundström
ViggeOnTour2018 i ViggeOnTour2018
Senast aktiv - från Vigge, Västernorrlands län, Sverige
Nu börjar resan!
måndag 15 oktober 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Klockan på 07.00! Däreftet en dusch, äta frukost och 08.00 kom rörmokaren för att fixa lite sista minuten jobb. Nu har vi slängt sopor, tömt kylskåpet, vattnat blommorna, sänkt innertemperaturen och packat det sista. Nu har vi låst och larmat på och kommer inte hem förrän 13 januari

Bokad till Australien
torsdag 16 augusti 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så nu är jag färdigbokad, och det vart Perth Australien. Blev några nätter för mycket än vad som var tänkt, kommer göra 6 nätter där borta. Men men det blir nog bra får vi hoppas. Så får vi se vad man hittar på där... det jag har på agendan är att åka över till Rottnest Island

Lars Eriksson
Lukas2 i Perth
Kvällens restaurant, Hallwylska.
lördag 4 augusti 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så bra fick bord på Hallwylska.Fullbokat online men gick förbi på e.m. och då hade de ett bord för 2, 20.00.Skriver mera om dagen senare.Nöjda med Hallwylska."Hippt" ställe, känd bloggerska och deltagare i Let´s Dance satt i baren.

Restaurant Grodan.
fredag 3 augusti 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Blir ett kort inlägg.Får skriva mer utförligt vid hemkomsten till Umeå.I alla fall hade vi turen att knipa ett bord på Grodans populära uteservering.Grev Turegatan, en kort promenad från vårt hotell, Mornington.Mycket nöjda med vår middag.Hotellet är också bra, jättemysigt rum mot

Äntligen på väg!
fredag 20 juli 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

(Hans-örjan)Så var då dagen, timmen, stunden kommen!! Hojarna lastades, och så rullade vi iväg.Efter en knapp km började.... det regna! Till en början lite tunnt, stänk stänk stänk, men strax övergick det i riktigt ösregn. Många fula ord virvlade runt i huv'et på mig - det har

Inge Och Hans-Örjan
mc2017 i Baltic Race 2018
Senast aktiv - från Gdańsk, Pommern, Polen
Flygresan
tisdag 10 juli 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Välkommen till Mias resedagbok. Mia och pappa kommer vara i Vietnam under fyra veckor.Vi är i en liten kuststad som heter Phan Thiet just nu. Mia sover fortfarande så Pappa startar den här dagboken och lägger in lite bilder från flygresan som började för drygt två veckor sen.

Hemma!
onsdag 27 juni 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så var de här två veckorna slut! Men så skönt vi haft det. Och alltid skönt att komma hem också. Igår var nog den längsta dagen ever. Vi började med frukost en timme tidigare än vanligt för att hinna packa ihop oss innan utcheckning klockan 10. Sen intog vi solstolar på stranden. Det

Emma Skoog
emmamartin i Sicilien