Stockholm

ViggeOnTour2018

ViggeOnTour2018

30 september 2018 - 30 november 2018

Vi kommer att upptäcka Nya Zeeland och på Hawaii på vår resa. Just nu så skriver vi ut alla nödvändiga dokument som behövs. Alla vaccinationer är gjorda. Vi inväntar de Internationella körkorten. Idag har vi bokat boende i Auckland och håller på att göra upp en resplan. Det börjar bli verklighet - det börjar närma sig - Det Stora Äventyret. :-D

Perth

Perth

19 september 2018 - 27 september 2018

Flyg långt, stad, väntan. Söta djur. Andra sidan ekvatorn. Down under.

Sommarweekend Stockholm

Sommarweekend Stockholm

3 augusti 2018 - 5 augusti 2018

En sväng till Stockholm i sommarvärmen.

Baltic Race 2018

Baltic Race 2018

20 juli 2018 - 8 augusti 2018

I år kör vi vår egen variant på Baltic Race, eller snarare Baltic Tour - vi har ju ingen brådska. i Stockholm tar vi färjan till Tallinn, och kör sedan Estland > Lettland > Litauen > Polen, och från Gdansk tar vi färjan tillbaka till Nynäshamn.

Sicilien

Sicilien

12 juni 2018 - 27 juni 2018

Familjetripp till Sicilien. En välbehövlig paus i vardagen ❤

Glasgow+lite flyg

Glasgow+lite flyg

16 juni 2018 - 16 juni 2018

Flyga lite och sen kolla in Glasgow.

Tågluff 2018 med Noa

Tågluff 2018 med Noa

13 juni 2018 - 28 juni 2018

Noa och jag tågluffar.

MC RESA

MC RESA

27 maj 2018 - 9 juni 2018

Resan startar vid Helsingborgs färgeläge där båt kör oss mot Danmark sedan Mc mot Rödby och färja till Puttgarden. Här åker vi vidare mot Hamburg. Väl i Hamburg kliver vi på ett nattåg med motorcyklarna och reser till Wien. Nu börjar resan på riktigt som kommer gå västlig riktning och sedan söder ut mot Slovenien, Kroatien och Bosnien. Som jag längtar :-)

Washington/Myrtlebeach/Orlando

Washington/Myrtlebeach/Orlando

7 juni 2018 - 8 juli 2018

Nya äventyr till USA besöker platser vi inte besökt förut

Thailand/Laos 2018

Thailand/Laos 2018

10 juli 2018 - 30 juli 2018

Ännu en efterlängtad resa till Thailand/Laos Denna gång kommer bli lite annorlunda eller rättare sagt en kombo av alla tidigare resor hit. För det första så ser sällskapet lite annorlunda ut, maken och dotter är med men även två killar från vår thaiklubb. Vi kommer flyga till Bangkok, hyra bil där och åka direkt till Laos/Vientienne för att träffa vår vän och tränare Kon. Vi stannar ca en vecka i Laos för att sedan bege oss mot Lam Puh i Thailand där det vankas bröllop. Det är vår thaitränare från Sverige som gifter sig med sin kära och vi är inbjudna att deltaga. Efter bröllopet har vi en vecka till att göra lite som vi vill så dåntar vi det som det kommer...