Vallentuna

8 dagar kvar
fredag 8 april 2016 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Om 8 dagar reser jag... Den sista månaden har gått sjukt fort och jag har nog ännu inte riktigt fattat att jag ska ut och jobba igen. Jag ska lite kort presentera mig och mitt liv för er alla. Jag är en 28 åring som förra året gav upp drömmarna alla andra hade om att jag skulle bli

Första inlägget
lördag 23 november 2013 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Om mindre än 24 timmar så är vi på väg :). Vi lämnar ett kallt och mörkt vallentuna för att bege oss mot Thailand.

Malin Brozin
Izamaya i 90 dagar i värmen
Senast aktiv - från Ubud, Bali, Indonesien
Gott nytt år!!!
torsdag 3 januari 2013 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Hej alla! Här i Malaysia har 2013 börjat bra med nyårsfest och fyrverkerier på cenangstranden. Vi har det bra, trots att det regnar lite just nu men sen ska det bli fint väder en vecka framåt. :-) imorgon byter vi hotell och strand till ett lugnare ställe. Må väl och ha ett härligt 2013!

Hemma igen
lördag 15 december 2012 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Jaha - då lägger jag denna resa i minnet och har att glädjas åt och tänka tillbaka på ibland. Allt gick jättebra på hemresan, flyget funkade som det skulle, allt bagage är med och Jocke hämtade oss på flygplatsen. Tack kära granne, som körde oss småvägarna hem. Vitt och vackert

Karin Wolhardt
Kawo57 i Truk Lagoon, Mikronesien
Söndag 19/2
söndag 19 februari 2012 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Nu har det gått ett några dagar och det är dags för en rapport! Flygresa gick över förväntan, Lea och Nike fixade långflygningen och all väntan utan alldeles utmärkt. Vi bor på ett kanonhotell (tack Micke och Marie för tipset). Vi har badat och solat och varit med om ett rejält

Andreas Lindberg
Andreas99 i Thailand, baby!!!
Senast aktiv - från Koh Chang Tai, Trat, Thailand
Söndag 12/2
söndag 12 februari 2012 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Alla är förväntansfulla! I morrn bär det av, alla väskor är packade och Nike har somnat i soffan. Allt är med andra ord som det ska vara!

Andreas Lindberg
Andreas99 i Thailand, baby!!!
Senast aktiv - från Koh Chang Tai, Trat, Thailand
Dan före dan
fredag 20 januari 2012 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Hallå allesammans! Nu bär det av igen. Volontärarbete i Asien....varför inte. Byggprojekten och trädgårdsarbetena är inte så många, insprängda mellan arbete i skola, på barnhem och på sjukhus. Nepal dök upp på Volontärresors hemsida och ja, som sagt varför inte. Som Dannes sa:

Dag 1
lördag 14 januari 2012 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Tjaaaabbaa! Nu 'a'r vi framme i vietnam, efter en mycket rolig och h'a'ndelserik dag. Tack gode gud f'o'r Google Translate, utan det hade vi inte klarat oss sa bra alls... Nu ska vi ga och l'a'gga oss i vart kackerlacksrum! Natti Natti! Ps. Vi mar bra!

Sanna Tollefors
MollySanna i Asienresa
Senast aktiv - från Hội An, Quang Nam, Vietnam
Förberedelser
torsdag 12 januari 2012 - Vallentuna, Stockholms län, Sverige

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och har precis skapat den här profilen, tänkte därför bara testa om den funkar! Allt är packat och klart och imorgon bär det av till Vietnam! //Sanna

Sanna Tollefors
MollySanna i Asienresa
Senast aktiv - från Hội An, Quang Nam, Vietnam
Livet på Mallorca

16 april 2016 - 16 oktober 2016

Jag arbetar som reseledare och detta år går mitt liv till Mallorca där jag kommer spendera min vardag i ca 6 månader. Vill du veta hur en reseledares liv ser ut häng med mig på min resa

90 dagar i värmen

24 november 2013 - 28 februari 2014

Truk Lagoon, Mikronesien

21 november 2012 - 15 december 2012

Truk Lagoon, Mikronesien såsmåningom till Puerto Galera , Filippinerna och slutligen en veckas fria strövtåg i Filippinerna.

En annan del av Malaysia

30 december 2012 - 16 januari 2013

Nu är det dags att få lite solenergi i vintermörkret igen! Vi tänkte även passa på att fira Cissi som fyller 30, och vad kan vara bättre än att spendera födelsedagen på en solig strand eller nere i havets djup? Med på resan är även Cissis bror Mattias (som oxå fyller år i januari och självklart ska firas) pappa Nisse med sambo och Tonis bror Aleksi. En favorit i repris med våra bröder! (se resan 2008)

Thailand, baby!!!

13 februari 2012 - 1 mars 2012

Familjen Lindbergs semester 2012 går till Koh Chang, Thailand! Här kan ni följa våra strapatser under nästan tre veckor. Håll tillgodo!

En resa för två

Volontärrresa till Malawi

Melbourne, Australien

4 februari 2011 - 15 februari 2011

Vår första destination i australien. yeah.