Sverige

USA-CANADA-MADNESS

USA-CANADA-MADNESS

2 november 2019 - 1 mars 2020

Jag är och äventyrar i mitt favoritland. Först blir det road trip genom nationalparker med vandring, cykling, kanske lite klättring, paddla, vem vet... och sen nyår på Hawaii följt av fem-sex veckors skidåkning i världens bästa berg.

Körresa till Berlin

Körresa till Berlin

26 oktober 2019 - 29 oktober 2019

Nu är det dags! Kören åker till Berlin för att sjunga lite. sen blir det rätt mycket ledig tid som jag inte vet vad jag ska göra av. Men det ger sig! Ska bli kul och spännande. Förutom vår egen körledare/musiker, Lars Beckman så har vi med oss Stefan Fred och en sångsolist Viktoria Knutsson. Så vi har laddat! Kanske bäst att börja packa. Ska med en spårvagn kvart över sex i morgon bitti!!!!! Det är tidigt!!!! Nu gäller: Packa, sova!

Egypten 2019: Makadi bay 24/10 - 7/11

Egypten 2019: Makadi bay 24/10 - 7/11

24 oktober 2019 - 7 november 2019

Framförallt en snorklingsresa... Följ oss på Levande resor: http://ingridmarie.bloggo.nu/Egypten-2019-Makadi-bay-2410---711/

Efterlängtad resa med familjen till Mallorca

Efterlängtad resa med familjen till Mallorca

15 oktober 2019 - 15 oktober 2019

Packar väskorna och beger oss till varmare breddgrader till Mallorca 1 vecka med familjen. Det är Ludvigs första utomlandsresa och andra för Theo, men han minns inget från den första resan då han var nästan 2 år.

Swedish Nurse in Senegal

Swedish Nurse in Senegal

13 oktober 2019 - 27 oktober 2019

Working on board the Africa; Ship of Mercy for 2 weeks in Theatre/OR. Situated in the port of Dakar.

Resa i Sverige; Mälardalen

Resa i Sverige; Mälardalen

14 oktober 2019 - 17 oktober 2019

Hösttermin innebär en resa i vårt vackra land! Västergötland, Värmland, Gotland, Småland, skånska slott , Stockholm och Göteborg...nu drar vi snar till Mälardalen! Följ oss på vår resa!

Stockholm

Stockholm

26 september 2019 - 26 september 2019

Familjeresa till Kroatien, Rabac

Familjeresa till Kroatien, Rabac

28 september 2019 - 5 oktober 2019

Familjeresa till Kroatien, Rabac och boende på All Inclusivehotellet Bellevue Family Resort

Planer på att fira 50 år utomlands

Planer på att fira 50 år utomlands

2 december 2019 - 22 december 2019

En familjeresa till Kuba för att fira min födelsedag. Denna skrivs av Joachim Gustavssons, Davids pappa.

Två resor

Två resor

23 september 2019 - 4 oktober 2019

Två kortare resor delat på två veckor. Budapest och Edinburgh.