Enköping N

Home sweet home!
onsdag 26 februari 2014 - Enköping N, Uppsala län, Sverige

Jaha hemma igen efter en bra och fin resa, fint väder och trevligt sällskap gjorde resan till ett minne för livet! Tack Rune för den här gången, vi ser fram emot din 75 årsdag eller bestämde vi 71 årsdag???? Resan hem gick bra flyget var 2 timmar försenat men det gjorde inte så mycket

Elle74 i Thailand 2014
Senast aktiv - från Enköping N, Uppsala län, Sverige
Resan startade en tiiiidig morgon !!
fredag 27 december 2013 - Enköping N, Uppsala län, Sverige

Upp och hoppa resan började en tidig morgon, kl 04:00 var det dax att bege sig mot Arlanda. Vi mötte upp familjen Östman Larsson ... ja typ på vägen dit vi hade lite olika starttider, men i "poleposision" tog Patrik kommandot och styrde mot Måby parkering! Buss till planet och frukost innan

Elle74 i London
Till Skåne
onsdag 17 juli 2013 - Enköping N, Uppsala län, Sverige

Startade med att köra 60 mil till Kristianstad Träffa farmor och Tim och Emilia träffa alla kusinerna

På väg till slut
söndag 19 augusti 2012 - Enköping N, Uppsala län, Sverige

Alltså föräldrar va? Hur svårt är det att packa badkläder. Jag packade baddräkt, gosedjur och iPod på 5 minuter och pappa och mamma höll på HELA dan med sina oviktiga saker. Precis när vi skulle åka så skulle mamma torka golvet. Jag blev så tokig så pappa fick lova att vi skulle äta

Cornelia Berglund
LillaC i Cypern 2012
Senast aktiv - från Ayia Napa, Cypern
från stressen till lugnet!
onsdag 21 mars 2012 - Enköping N, Uppsala län, Sverige

Nu har vi äntligen landat i Hainan :-) vi landade men inte mindre än 290grader i luften. Underbart är ordet! Vi har nu installerat oss på rummet, ätit en god middag, tagit ett par öl och slappat i hängmattan under palmerna ;-)hmm vi har de ganska bra som ni säkert förstår. Här på ön

Traningsvark och lyckorus!!!
tisdag 20 mars 2012 - Enköping N, Uppsala län, Sverige

Laget har i landet upp och ner ar HUR BRA SOM HELST!!!!! Vi har nu gjort beijing pa tre intresnivadagar och de har varit en upplevelse utover mycket annat! Igar var vi och besokte muren vilket resulterade i ganska trotta ben ;) Idag har vi halsat pa extremt haftiga pandor vilket var ur haftigt...

Senast aktiv - från Peking, Kina
Traningsvark och total lycka!
tisdag 20 mars 2012 - Enköping N, Uppsala län, Sverige

Har ar vi igen :) Laget har i landet upp och ner ar HUR BRA SOM HELST!!!!! Vi har nu gjort beijing pa tre intresnivadagar och de har varit en upplevelse utover mycket annat! Igar var vi och besokte muren vilket resulterade i ganska trotta ben ;) Idag har vi halsat pa extremt haftiga pandor

Tjo
söndag 18 mars 2012 - Enköping N, Uppsala län, Sverige

NiHaooo!!! Har kommer forsta livstecknet fram kina och beijing :) Man kan saga att det ar en hel del nya intryck, ojojoj... Vi landade efter 8 timmar pa ett dimmigt stalle vi kan kalla det tjipptjopp. Hmm de sas att dimmar var for tjock for att kunna landa i Beijing, jaha de va ju bara att vanta

Pirrrrrr.....
torsdag 15 mars 2012 - Enköping N, Uppsala län, Sverige

Imorgon bär det äntligen av. Vi ska möta våran grupp på arlanda kl 15.00, nu kanske ni undrar hur vi ska kunna känna igen varandra bland alla resande på arlanda JO!!!! Vi har fått fantastiska toffsar i röd siden som ska göra att vi hittar varandra =)) Jag ser med spänning fram emot G

Kroatien Dubrovnik Cavtat

Fotbollsresa med familjen Östman /Larsson

Road trip 2013

Road trip 2013

19 juli 2013 - 31 juli 2013

Bilresa Örsa till Skåne Vidare till Tyskland,Tjeckien,Österrike,Croatia,Italien och Venedig,Slovenien och hemåt Jag,Maria,Emilia och Tim

Thailand 2014

Thailand 2014

10 februari 2014 - 25 februari 2014

Familjetrip till Thailand 18 pers skall fira 70 åringen!

Cypern 2012

Cypern 2012

20 augusti 2012 - 3 september 2012

Vi gör Kina!

Vi gör Kina!

16 mars 2012 - 30 mars 2012

Nu är det dag för oss att göra kina =) Det blir en resa med både kultur, shopping, sol, bad och självklart GALET mycket kärlek <3

Sydafrika

Sydafrika

21 januari 2012 - 1 april 2012

Volontärarbete på barnhem i East London.

OpLivsQ no 5. Canada - USA/ Louisiana and Florida - Island

OpLivsQ no 5. Canada - USA/ Louisiana and Florida - Island

15 augusti 2011 - 9 oktober 2011

A JUBILEE-trip times 2 - for two - performed as a nature sightseeing model on our own! From east coast Canada / Nova Scotia across Canada to west coast / British Columbia. Further on to New Orleans in Louisiana and to Orlando + Space center in the Orlando area. The finish in Island /Reykjavik. A NEW EXPERIENCE as an Operation Quality of Life trip, one more and before it is too late! Documented as OUR diary in this form.

thailand

thailand

2 juni 2010 - 3 juni 2010

ggggggggg

OpLivsQ no3

OpLivsQ no3

5 november 2009 - 2 april 2010

start Sweden - New Zealand (nov-jan): sightseeing, nature, culture - Fiji (feb): culture, relax - Japan (march): visit son, culture - Sweden

Elle74
Carin Och Torkel Karlberg