Enköping

Hemma.
torsdag 9 januari 2014 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Så nu var det över för den här gången. Relativt pigga blir vi upphämtade av Tore och Gudrun på Arlanda som håller med duggregn och 5 grader. Resan har varit väldigt lugn, tack vare mediautbudet på planet. Det underlättar mycket när alla kan titta på film, lyssna på musik och spela

Inför resan
tisdag 7 januari 2014 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Hej allihop! Detta blir det första inlägget på den här resan. Blir inget långt inlägg, det är ju dags att försöka få klart packningen eller iallafall så gott som. :) Men det är nu man förbereder sig på att åka, trots jag inte fattat att det är så snart som på fredag. Det kommer

500 miles
fredag 20 december 2013 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Klockan är 20:24 lokaltid och ögonlocken är i nedan efter en hel resa utan sömn. Allt har ju fungerat bra, vi har varit i tid dit vi skulle vara i tid vilket inte alltid är fallet. Flygresa med 100 filmtitlar och spel att välja på gjorde 10 timmar helt okej. Framme i Bangkok skulle

Innan frosten.
söndag 1 december 2013 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Det kan passa sig att skriva nån rad såhär före. Eftersom vi kommer att bomma hela julhelgen har vi en lättare julstämning hemma redan nu. Stjärnor i fönstren, slingan utanför dörren som har suttit uppe sen förra gången är tänd, Victoria och Alex ska ner på torget och sälja

Dan före dan före dan....
torsdag 25 april 2013 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Idag ramlade det in ett mail från ägaren av det hotell vi ska bo på i Split. Han önskade oss välkomna och ville veta när vi skulle landa för att om han hade möjlighet kunna komma och hämta oss :-). Verkar lovande!

Susanne Åström
SusanneTobbe i Kroatien, Split
Senast aktiv - från Split, Split-Dalmatiens län, Kroatien
Normalt liv igen
måndag 4 februari 2013 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Hej! Här kommer avslutet på min resa och några bilder. Har inte kunnat lägga upp några tidigare eftersom min kamera gick sönder under resan. Jag fick använda mobilen och den hade jag ingen sladd med mig till. Även Tobias har förärat mig några bilder så håll till godo. Tiden i Bangkok

Cordova
onsdag 23 januari 2013 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Har inte skrivit på några dagar nu, beror dels på att vi inte gjort så jätte mycket samt att datorn ständigt varit upptagen. Efter våran resa från Malapascua har vi mest varit i Cebu på lägenhetshotellet.:( Vi har gått och shoppat lite i shoppingcenter. Har hört de har en av världens

Hemma igen
lördag 19 januari 2013 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Sista dagarna bara susade förbi och så var det dags att tänka på hemresa. Blev inte så många kort tagna sista dagarna så de som kommer här är från flyget hem, mest mat..... Ser kanske inte så gott ut på bilderna som det var i verkligheten. Fick nog i oss lika många kalorier under

Susanne Åström
SusanneTobbe i Thailand Hua Hin
Senast aktiv - från Split, Split-Dalmatiens län, Kroatien
Ao Nang
fredag 18 januari 2013 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Då ska vi se, om jag kan göra ett bra inlägg här via telefonen utan att bli helt knäckt och vilja bita av mig fingrarna för att det är så pillrigt. Here we go: Befinner oss nu i Ao Nang sedan två nätter och åker vidare i morgon. Jag var ju som sagt här för tio år sedan, och jag kan

Snart på rull igen!
tisdag 15 januari 2013 - Enköping, Uppsala län, Sverige

I söndags kom då äntligen Malin hit, och det var väldigt gott att se henne - det kan jag lova! :D Efter en lång middag och massor av prat över en varsin kycklingcurry tog vi oss hem hit till Laguna, där vi pratade och planerade resan till långt in på natten. Men nu är rutten klar,