Heby N

Alona igen
måndag 27 februari 2012 - Heby N, Uppsala län, Sverige

Nu har vi varit ut pa resa igen. Vi har varit till en vulkano som heter camiguen. ....dar har vi badat och snorklat, superfina fiskar o koraller. En kvall blev vi uppraggade av en infoding som ville grilla nyfangad fisk till oss pa stranden. Vi bestamde tid o plats o hur mycket fisk vi ville ata.

Alona beach
torsdag 23 februari 2012 - Heby N, Uppsala län, Sverige

Tjing och hallo, nu har vi kommit till igen. Inte latt det har med datorer har borta....vi har varit pa Malapascua i 4 natter. En o norr om Cebu dar fann vi paradise!!!! lungt och skont. Harligt vader och fin snorkling, kanon! Dar var vi med om nagot spannande, tuppfaktning. Det tog ungefar 30

Filippinos
fredag 17 februari 2012 - Heby N, Uppsala län, Sverige

Hej Vi har varit ut pa en riktigt harlig segeltur som Lena och jag fick pa Vallentindagen. Vi snorklade bade i sol och osregn det var riktigt mysigt. Vi far mycket regn pa oss men ocksa en del sol men det ar riktigt varmt sa vi ar ute hela tiden. Vi har sett mycket av vardagslivet och det ser ju

Boracay
söndag 12 februari 2012 - Heby N, Uppsala län, Sverige

Hallo hallo, har nu kommit till Boracay en harlig o men ganska manga andra har ocksa hittat hit, tyvarr.. Lordagen borjade 03.30 for flyget hit. Sen tillbringade vi dagen slappande pa stranden. (sen fortsatte slappet for Katta hela dagen, hon somnade pa stranden, vid poolen, pa restaurangen, vid

trotta trotta trotta
torsdag 9 februari 2012 - Heby N, Uppsala län, Sverige

hej pa er alla, efter en lang,lang, resa ar vi antligen pa plats.Allt ahr gatt hur bra som helst, alla flyg holl tiderna. Vi va framme 13.00 torsdag. Kastade oss direkt i poolen och alla somnande (utom Peter som blev skickad ut pa stan och kopa vatten). Imorgon ska vi gora stan, sen vidare pa

Nu är det nära
söndag 5 februari 2012 - Heby N, Uppsala län, Sverige

Hej på Er, nu är det bara 2 dagar kvar igen. Ska bli helt underbart med lite semester igen. Ska försöka höra av oss me lite inlägg och bilder. Sköt om Er! Kjelle, Katta, Peter o Lena.

Nu va de slut, tut!
torsdag 7 april 2011 - Heby N, Uppsala län, Sverige

Läste igenom mina sista inlägg och såg att jag skrivit att jag skulle skriva ett sista inlägg. Kände också när jag läste att det är helt onödigt. Har sagt det jag ville säga om det mesta. Vet inte vad jag tänkt att jag skulle skriva egentligen! Allt känns så långt borta nu. Hoppas

Stina Temdahl
Svaatanya i Namaste India!
Senast aktiv - från Skurup, Skåne län, Sverige
Hemma!
tisdag 5 april 2011 - Heby N, Uppsala län, Sverige

Så har man bytt 30+ och sol mot 7+ och moln. Min Indienresa är slut och jag är åter i Sverige. Men det känns rätt ok faktiskt, när man väl är här. Men konstigt också! Så himla ovant med sverige. Det är så tyst, tomt och rent. Känns helt öde! Haha. Kommer ta ett tag att vänja sig

Stina Temdahl
Svaatanya i Namaste India!
Senast aktiv - från Skurup, Skåne län, Sverige
Mexico
lördag 19 mars 2011 - Heby N, Uppsala län, Sverige

Hola! Nu har vi kommit till var sista destination, en mysig o utanfor Cancun, dar vi ska vara sista 4 dagarna. Borjar tanka lite hem nu, tex hur lagar man mat, gar upp pa morgnarna, stadar och knapper pa tv:n, men det ordnar sig nog. Idag har vi legat pa playan o lapat sol, Lena ser ut som en

viifyra i Mellanamerika
San Pedro
tisdag 15 mars 2011 - Heby N, Uppsala län, Sverige

Nu ar vi pa annu en Karibisk o, Ambergris. Igar var vi och snorklade bland hajar och stingrockor det var riktigt haftigt. Vi sag otroligt manga och framforallt stora fiskar och helt fantastiska koraller. San Pedro ar en liten mysig stad. Vi har strovat runt i stan idag men ocksa hunnit med ett

viifyra i Mellanamerika
Fillipinerna runt

Fillipinerna runt

8 februari 2012 - 3 mars 2012

Ryggsäck på sen åker vi. Första anhalt Cebu, sedan vidare till Boracay en vecka. Vidare till Bohol och Panglao. Bad och slapp i 3 veckor!!!!

Mellanamerika

11 februari 2011 - 5 april 2011

Bali

Bali

6 december 2010 - 23 december 2010

Fredrik och jag har äntligen bestämt ett resmål och bokat flygbiljetter till vår första gemensamma upptäcksfärd på jordklotet; Bali. Vi kommer att åka runt lite och stanna där det behagar oss, men naturligtvis har vi några platser vi har bestämt att vi ska besöka. Hoppas att det kommer att laddas upp lite dagböcker och bilder här framöver :)

Emil Lindberg
Lind3berg