Heby V

Dax
torsdag 15 november 2012 - Heby V, Uppsala län, Sverige

Ok nu är det inte många timmar kvar innan mitt livs äventyr börjar,nu är kl 0600 och jag har fixat med kameran ni kommer att få se ett smakprov på en bild till frukost, ska bli spännande är sjukt nervös för allt men jag vet att det kommer att lösa sig och allt blir bara bra. Kommer att

Imorgon
onsdag 14 november 2012 - Heby V, Uppsala län, Sverige

Ja sista dagen med familjen på 3 veckor, kommer att bli en tung/jobbig period fast samtidigt väldigt spännande och kul. Har idag ordnat en jätte frukost med bacon, pannkakor snart fax att väcka dom små samt min älskade fru. Packning är en återkommande sak dom här sista dagarna innan

Steven days left
torsdag 8 november 2012 - Heby V, Uppsala län, Sverige

7 dagar kvar och nu börjar man bli lite nervös, fått biljetter samt bild på hotellet vi ska bo på när vi har kommit till katmandou kommer att lägga upp en länk/bild snart . Idag har jag fixat pass bild samt lite bank ärenden, samt gått igenom allt det andra för dom kära som är hemma,

Längtar , längtar inte
lördag 3 november 2012 - Heby V, Uppsala län, Sverige

12 dagar , biljetterna kom igår är nu utskrivna , det som oroar nu är höften Och en förkylning som kommer smygande på en. Känner en känsla som är: längtar och längtar inte , längtar efter resan , längtar inte att vara ifrån dom jag älskar mest i värden.

På väg
lördag 18 februari 2012 - Heby V, Uppsala län, Sverige

Sitter på Arlanda och käkar en snabb frukost :) Snart drar vi från kyla och elände : D Bye-bye

Husvagns-semester-2011
tisdag 31 maj 2011 - Heby V, Uppsala län, Sverige

Nu är vi på gång med en ny resa. Kl 07.00 startade vi med strålande solsken. Första fikastoppet blev strax innan Västervik.Sex mil innan gävle kände vi för att stanna för dagen. Hittade Östa camping. Det var 28 grader varmt och soligt. På kvällen gick vi ner till sjön och tittade på

Everest B.C

Everest B.C