Knivsta

checklista
onsdag 12 december 2012 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

T - 1 dag. Checklista: Jobbat färdigt - check Sparat pengar - check fått en lagom dos vinter - check Sparat fram hår för semestertoffs - Inte check lurat fram alla dryga papper - check? känslan att pysa ifrån alla dryga polare - Bra Känslan att resa iväg med den drygaste av dem -

mindre än två veckor kvar.
söndag 9 december 2012 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Jösses! Nu är det bara 11 dagar kvar. Vi har löst det första problemet. Det här med resväskor. Vi hade jättetur. Handlade på Coop Forum och såg att de hade utförsäljning. Vi köpte två gigantiska. Sen ska vi låna en av Kickis mamma också. Betalningen av huset är klar. Hyrbil med

Peter Mattsson
pema01 i Florida
Senast aktiv - från Knivsta, Uppsala län, Sverige
mindre än två veckor kvar.
söndag 9 december 2012 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Peter Mattsson
pema01 i Florida
Vänta vänta
onsdag 21 mars 2012 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Nu har vi packat klart och väntar på att Alex och Emelie ska komma, sen en tidig kväll för imorgon häntar taxin kl 05.00. usch så tidigt, det blir frukost på Arlanda. Vi får hoppas att vi hittar en dator där långt borta. Vi hörs

Packning
onsdag 21 mars 2012 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Som vanligt min noja för att packa för mycket, för lite, för tungt mm. Nu verkar det i alla fall som om det blir någorlunda rätt, men man kan ju alltid shoppa.

En natt i Patong
lördag 11 februari 2012 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Andra kvallen i Thailand spenderades i Patong. Vi bodde som sagt pa ett hotell som en bekant till Bella agde super fint! Vi at en god middag och gick sedan en svang och gick forbi alla transvestiter och prostituerade pa patongs bargata. Vi har aldrig sett nagot liknande! Just nu befinner vi oss pa

Josefin Sundh
josefinsundh i Thailand och Australien
Dagen med stort D
onsdag 8 februari 2012 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Nu är dagen äntligen här! Trodde ett tag att den aldrig skulle komma. Men det gjorde den ;) Planet går ikväll kl 18.50 så nu är dom sista förbredelserna igång. Allt är fixat så nu är det bara att packa ner allt i ryggsäcken. Vi har en lång resa framför oss vi kommer komma fram till

Josefin Sundh
josefinsundh i Thailand och Australien
Sihanoukville
söndag 20 november 2011 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Heej yaa ! Nu har vi antligen fatt kommit till stranden sa vi har fatt sola och badat, RIKTIIGT SKONT! Staden heter Sihanoukville, ett valdigt fint stalle med mycket harligt folk! Vi tog ju nattbuss hit och da hade vi fatt en ankomst tid pa kl 6 pa morgonen men bussen stannade vid 5 men da var ju

Livet utan en biltuta
söndag 13 november 2011 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Heeeej alla suecos :) I torsdags landade vi pa bangkoks flygplats och nej det var ingen oversvamning dar sa vi hade kunnat stanna men ist drog vi vidare direkt till Kambodja. Men for att ta oss dit var vi ju tvungna att hitta bussen dit, sa vi borja fraga runt hur vi kom till en busstationen dar

Packningspanik, stress, ångest och längtan!!
måndag 7 februari 2011 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Jag tänkte att ni där hemma som vill kan kika här på resdagboken om vårt äventyr i Thailand, kommer skriva dagbok och lägga upp bilder! Nyss var det över 400 dagar kvar och nu bara tre, vart tog tiden vägen??? Visserligen har Tuva gjort att tiden bara rasat iväg och nu är det äntligen

Sofia Boman
familjenboman i Föräldraledighet i Kamala