Knivsta

"det här är början, på det stora äventyret"

"det här är början, på det stora äventyret"

13 december 2012 - 18 mars 2013

För att hedra en mycket stor och en gång i tiden framgångsrik man, har jag döpt min resa efter (kokain)Ola Lindholms catchfrase från Wild Kids. Ta hand om dig Ola.

Florida

Florida

20 december 2012 - 5 januari 2013

Mexico - sol,bad,delfiner och pyramider

Mexico - sol,bad,delfiner och pyramider

22 mars 2012 - 6 april 2012

Nu åker vi till varmare land för att bada, sola, simma med delfiner och titta pyramider

Thailand och Australien

Thailand och Australien

8 februari 2012 - 10 april 2012

2stegfrånparadise (ASIEN)

2stegfrånparadise (ASIEN)

10 november 2011 - 31 mars 2012

Hola! Nu bär det av till Asien, än sålänge har vi Thailand, Laos, Malaysia och Indonesien inbokat och så kommer vi köra igenom ländernas bästa platser! Jag åker med två super söta tjejer som jag träffat i Oslo, Lisa och Jenny. Ni kommer även kunna följa oss på vår blogg www.2stegfranparadise.spotlife.se Kommer ni på några fina tips eller platser ni vet är kul att besöka så är vi super glada för det! Puss & Kram / Julia :)

Föräldraledighet i Kamala

Föräldraledighet i Kamala

10 februari 2011 - 4 mars 2011

Jag, min man och vår lilla tjej ska avnjuta tre härliga veckor i Kamala, Thailand!!

jordenruntresan

jordenruntresan

11 februari 2011 - 14 april 2011

Resan går från Arlanda via Bangkok till Singapore. Därifrån fortsätter vi till Australien med Sydney som första anhalt. Vi reser vidare till Blue Mountains, Surfers Paradise vid Guldkusten, Ammamoor utanför Gympie. Från Brisbane flyger vi sedan till Cairns och sedan tillbaka till Brisbane och vidare till Fiji. Efter 17 nätter på Fiji bär det av tillbaka till Brisbane för vidare befordran till Auckland, Nya Zeeland där vi hoppas se så mycket som möjligt av Nordön på 10 dagar. Från Auckland blir det sedan en 12-timmarsflygning till San Fransisco där vi stannar några nätter. New York blir nästa stopp och vi flyger hem med SAS därifrån och hoppas att våren har kommit till gamla Svedala då.

Asien

19 september 2010 - 5 mars 2011

Thailand

Thailand

29 oktober 2010 - 20 november 2010

Åka runt i Thailand med Daniel. Vi åker först till Phuket för att sedan resa vidare.