Östhammar V

Resfeber och Askmoln......
måndag 23 maj 2011 - Östhammar V, Uppsala län, Sverige

Hej! Nu är det bara drygt 5 dagar kvar till USA resan börjar. Dock börjar vi bli lite nervösa över askmolnet som är påväg in över....

lördag 19 mars 2011 - Östhammar V, Uppsala län, Sverige

"Den längsta resan är resan inåt" Det finns inte ord som bättre kan förklara vart jag har varit, vart jag i nuläget befinner mig, och vart jag nu är på väg i livet. Så länge jag kan minnas har jag drömt om Himalaya. De stora bergen och den storslagna naturen. Och jag har lockats av

16 Juli
lördag 31 juli 2010 - Östhammar V, Uppsala län, Sverige

Tja! Nu åker vi hem till Sverige igen. Resan gick bra hem, dock så är en sak säkert. ALDRIG mera mellanlanda i Frankrike, vilket tattarland! Lär er engelska för i helv... Hur som helst, vi har redan börjat planerat inför nästa resan som enligt planer kommer att vara Kalifornien och upp

15 Juli LA
lördag 31 juli 2010 - Östhammar V, Uppsala län, Sverige

15 Juli, LA Tja! Idag så börjar hem resan, åkte från hotellet runt kl 10 och var väl framme på LAX runt en halv tolv. Grymt mycket trafik. Lämnade även in Mustangen idag, den gamla trotjänaren. Blev 6132 miles. (987 mil). Bra bil men nästa USA resa så blir det en stor bil då

14 Juli. Hollywood mm
lördag 31 juli 2010 - Östhammar V, Uppsala län, Sverige

14 Juli, Hollywood. Tja! Idag så var vi tvungna att vara riktiga turister och ta en tour runt i LA. När vi kom hem igår från Universal Studios så råkade vi se en broschyr om guidade turer runt i LA. Så vi ringde och lyckades fixa en tid till idag på förmiddagen. Gick ner till receptionen

Packning pågår.
söndag 13 juni 2010 - Östhammar V, Uppsala län, Sverige

Hej! Nu börjar de närma sig avgång, har börjar packat väskan nu. Nu återstår bara att bestämma om vi ska ta tåget eller Taxi till Arlanda. Nått att funderar på......

26 dagarn kvar sen smäller det.
söndag 13 juni 2010 - Östhammar V, Uppsala län, Sverige

Hej! Vi har tänkt att ni ska få följa vår resa genom europa i sommar. Det är nu 26 dagar kvar och det börjar knyta ihop sig! Vi har tänkt att leva ett riktigt backpacking liv med sovsäck och hela köret. Kommer nog bli många nätter på vandrarhem men har även planer på lite andra

Holiday in Sweden
onsdag 9 juni 2010 - Östhammar V, Uppsala län, Sverige

Hi again! I don't know how many times I've said this, but I'm SO sorry I haven't written in so long, but my Chad (the laptop) has been broken and I've been in Sweden for 8 days. I went to Sweden last Tuesday and came back yesterday. It was really nice to see everyone again, but I realized that it

USA Roadtrip 2011

USA Roadtrip 2011

29 maj 2011 - 20 juni 2011

Sebastian, Johan & Gustav glider runt på västkusten.

20 mars 2011 - 21 april 2011

I hela mitt liv har jag drömt om att resa till Tibet och Nepal. Nu är det äntligen dags!

TÅGLUFFEN I EUROPA SOMMAREN 2010

TÅGLUFFEN I EUROPA SOMMAREN 2010

9 juli 2010 - 8 augusti 2010

Vi är två tjejer som slutet av sommaren 2009 bestämde oss för att något alldeles [b]extra[/b] skulle ske sommaren 2010. Så nu är vi snart här, med en [i]tågluff[/i] som kommer vara i cirka en månad(ej planerat hemdatum) med start 9 juli. Kommer att uppdatera när möjligheten finns :) M&M

USA Roadtrip 2010

USA Roadtrip 2010

21 juni 2010 - 18 juli 2010

Sebastian och Johan glider genom USA i sommar.

Rule Britania!

Rule Britania!

14 november 2009 - 10 augusti 2010

I'm going to Great Britain as an aupair, and I'm hoping to have a great time there and that I can travel a lot and of course, watch some football! :D

Gustav Nilsson
Gustav88