Tierp S

Varkra vyer och underbart väder
onsdag 14 juli 2010 - Tierp S, Uppsala län, Sverige

Hej allihop! Detta är nog den trögaste datorna jag suttit vid. Men jag ska försöka att skriva vad vi varit med om hittills. Idag har vi vandrat pÅ en bergskam in i Schweiz. Tog ca 3,5 tim. Tillbaka till Ischgl, tog det med lift 1h 20m (5st). När vi hinner pÅ em sÅ gÅr vi iväg och solar

1,2,3 upp och hoppa så ska vi ner
fredag 2 juli 2010 - Tierp S, Uppsala län, Sverige

Äntligen år 2010 2/7 trotsar Annelie och jag väder och vin. i släptåg hade vi med oss hopparna Anders och Robin och fotograferna Nicklas och Malin Vems idé hmm min från början, vem sporrade, Annelie Efter att ha legat sömnlös natten innan å uppjagad av Nicklas och övriga

Emily Unsworth
Milys i 4000m klubben
Vandring i Österrike

9 juli 2010 - 18 juli 2010

Har länge velat pröva på detta sätt att ha semester på. Nu ska det upp till bevis om det är något för mig. Antingen blir jag "biten" eller så kan jag lägga dessa tankar till minnena.Välkomna att följa vår vandring med utgångsställe Ischgl i västra Österrike.