Uppsala Ö

Home sweet home
tisdag 24 augusti 2010 - Uppsala Ö, Uppsala län, Sverige

Nu har jag varit hemma i drygt 24 timmar. Det känns rätt skönt! Men jag är såå sugen på att dra ut och resa snart igen, de här 25 dagarna har varit superroliga! Jag behöver nog inte skriva något mer om att jag hade jättekul i Berlin

TufftuffElin i Tågluff!!
Barcelona!!!
fredag 30 juli 2010 - Uppsala Ö, Uppsala län, Sverige

Igar anlande vi till Barcelona, det forsta som hander ar att min handvaska blir stulen... Menmen, jag klarar mig anda, 40 Euro och 2 mascaror stulna, sa sorry syster, det blev ingen mascara till dig :P Vi hittade latt till vart hostel och det ar verkligen jattemysigt! Vi bor i ett 12-baddsrum och

TufftuffElin i Tågluff!!
Senast aktiv - från Uppsala Ö, Uppsala län, Sverige
Vi är hemkomna till Sverige!
onsdag 26 maj 2010 - Uppsala Ö, Uppsala län, Sverige

Just nu är vi riktigt kluvna i våra känslor. Hemkomna till Sverige saknar vi alla vi lärt känna på Nya Zeeland men det är samtidigt så skönt att vara hemma igen. Nu har jag bara slutfasen på resan kvar att skriva om. Mån 24/5 Resan till flygplatsen gick bra. Jonas lämnade bilen till

Tågluff!!

Tågluff!!

29 juli 2010 - 23 augusti 2010

Elinpelin och Carrobarro, alias Sälen och Gurkan, ska ut på äventyr! Häng med på vad vi har för oss under resan som startar med att vi flyger ner till Barcelona. Barcelona är en vacker spansk stad som visar sig husera ett visst friidrottsevenemang samtidigt som vi är där, oj då!

Nya Zeeland for ett ar

Nya Zeeland for ett ar

25 augusti 2009 - 25 maj 2010

Hela familjen planerar att stanna pa Nya Zeeland upp till ett ar, beroende av om vi far jobb. Borjar resan med semester hos "broder" Micke i Auckland och turistar.

Mattias Lind
familjen.lind