Arvika

Kreja i Global Tour
Sotar Blixt leden
söndag 26 augusti 2018 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Idag blev det en första test av utrustning.

Kreja i Global Tour
Väntan-Förväntan
onsdag 29 oktober 2014 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Packar och ompackar tänk att det ska va så svårt

Inger Axelsson
inax53 i Away from madness 2
14 juli
söndag 14 juli 2013 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Vi åker från Arvika runt 12.00 med riktning mot Tuddal. Katterna sover mestadels, det är bara Cosmos som emellanåt gråter o klagar. Elvira börjar krafsa i buren först när vi lämnar Tuddal och vi börjar bege oss upp för fjället. Hon krafsar alltid när hon vill ut ur buren, så jag tar

Island. USA
söndag 19 maj 2013 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Har anlänt till island hyrt bil o kört från keflavik till reykavik , vädret +6 och regn fin väg inte mycke trafik, körde runt lite i reykavik.

Bangkok Baby
lördag 12 januari 2013 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Kara vanner! Det var inte sa latt att komma in pa denna sidan for mig heller. Meeeen nu ar jag en bangkokbaby och jag tycker om det.Vannsinnig trafik och med risk for att vara upprepande sa var trafiken hemsk far 20 ar sedan. Nu har de byggt en supersnabb skytrain som tar en hit och dit pa nolltid.

Inger Axelsson
inax53 i Away from madness
Dax nu!
söndag 11 mars 2012 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Ja gott folk, nu är det dax att kolla över packningen ,i kväll startar resan till KohLanta Thailand!Nerverna ligger utanpå kroppen(som det har gjort ett antal dagar nu på mig,Marita alltså). Det blir skönt för våra närmaste när vi ger oss av, så de slipper höra tjatet från en hispig

Marita Carlsson
Glavaparet i Koh lanta
Uppdatering Arvika
tisdag 16 augusti 2011 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Hej och hå :) Det var ett tag sedan jag vr inne och kollade runt lite på resdagboken faktiskt. För er som inte vet så har vi skaffat en wordpressblogg som säkert kommer bli mer uppdaterad än denna. Fast jag ska försöka synca dem så mycket som möjligt. Besök

Erik Dahlin
ErikDahlin i ÄventyrNo.1
Första hållplatsen, check!
torsdag 14 juli 2011 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Hej och hå! Nu har vi spikat resan efter krångel hit och dit. Det har inte varit busenkelt att snickra ihop någorlunda resrutt! Så många länder man vill hinna med, så många sevärdheter man måste sålla ur. Malin har varit en ängel som hjälpt oss med resan. Resia Arvika är en

Erik Dahlin
ErikDahlin i ÄventyrNo.1
Säffle, Arvika och Grums, Värmland
fredag 8 juli 2011 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Nä, det här duger inte. Tråkigt foto och få cacher tagna förra gången vi var i Arvika. Naturligtvis fick vi lov att åka dit igen, och det gjorde vi idag. Först ut var Värmlands Nysäter i Säffle kommun och vikingaskeppet Glad, där vi glatt (!) poserade. Bilen gick sedan norrut till

Gunilla Anteryd

Island,  usa

Island, usa

17 maj 2013 - 12 juni 2013

Resan med. Vulkaner heta källor., storstad , rymdfärja , sol o sandstrand. :).

Away from madness

8 januari 2013 - 8 mars 2013

En dröm blir verklighet

Koh lanta

11 mars 2012 - 27 mars 2012

19 september 2011 - 18 mars 2012

Det är nu första gången jag ska ut att se nya delar av världen under en längre period. Det första riktiga äventyret! Under de 6 månaderna kommer jag och mitt ressällskap Sofia samt Elin, besöka: Thailand, Kambodja, Australien, Nya Zeeland och Filippinerna. Vi Kommer ta länderna med storm! Ett äventyr utan dess like! Vårt första äventyr!

Sverigeresan

3 juni 2011 - 31 december 2015

En resa genom Sverige där alla 290 kommuner ska besökas. Ingen tidsgräns är satt!

Sicilia

21 april 2011 - 28 april 2011

Jag, min syster och hennes pojkvän åkte ner med Ryanair till Palermo på Sicilien. under veckan reste vi till ön Lipari, hyrde en bil och åkte runt Etna och sedan tillbaka till Palermo.

8 december 2010 - 26 februari 2011

Vi kommer att under 3 månaders tid resa runt bland olika länder, Vi kommer att börja våran resa i Thailand och fortsätta dit vinden bär oss. Dykning, klättring, sol och bad ligger på agendan!