Hagfors S

Hemma igen och solen tog vi med oss...
måndag 24 maj 2010 - Hagfors S, Värmlands län, Sverige

Då va man hemma igen. Har haft det kalas bra, verkligen. Tusen tack och bock till "kusin Lars" som fixade så att vi fick "bäste semestern". Vi har bott kalas bra mest pendlat mellan mätt och proppmätt. All inclusive-maten va helt suverän. Nått nytt tema varje dag och några favoriter hela

annicacarlsson i Ayla's första Charter
Senast aktiv - från Hagfors S, Värmlands län, Sverige
Hemma igen.. och solen har vi med oss hem.
måndag 24 maj 2010 - Hagfors S, Värmlands län, Sverige

Då va man hemma igen. Efter en helt underbar vecka i solen. Ska börja med att tacka och bocka till "kusin Lars" som fixade så att vi fick bäste semestern! Hotellet va kalas bra och fint, maten ska vi inte ens prata om. Trist för Ayla som bara fick välling, men Mammi och Pappi käkade oliver

annicacarlsson i Ayla's första Charter
Hemma igen
torsdag 6 maj 2010 - Hagfors S, Värmlands län, Sverige

Andra morgonen hemma. Gårdagen lite dimmig. Vaknade vi 04, gick upp vid 06 o började gå igenom mail. Somnade i soffan igår men nu tror jag att kroppen och klockan börjar komma i synk igen. Väntar fortf på väskorna som ligger i Steffes bil. Det blir julafton på lördag! Intrycken från

Senast aktiv - från Shanghai, Kina
Hur många kombinationer finns det på ett kodlås?
lördag 24 april 2010 - Hagfors S, Värmlands län, Sverige

Framme i Beijing. Allt funkat klockrent - min kropp är 09.24 men resten av Kina är 15.30. Vi har hunnit med sightseeing och kinesisk lunch med många rätter och ätpinnar som verktyg. Märklig vad man lär sej fort när man är hungrig! Ingen av oss har sovit på resan hit - nu är vi

Senast aktiv - från Shanghai, Kina
Svensk-kinesiska resbyrån har ringt...
torsdag 22 april 2010 - Hagfors S, Värmlands län, Sverige

...det blir avgång enlig plan bara vi kan ta oss till Arlanda. Jajamensan!

Ser mörkt ut...
torsdag 22 april 2010 - Hagfors S, Värmlands län, Sverige

Rådaflyget till Arlanda ligger ner idag - hur det blir 06.40 imorgonbitti är det ingen som vet. Jag kör ut till flygplatsen o chansar på att det går som planerat, annars kör jag bil till Stockholm. Flyget till Beijing går 19.10 fredagkväll. It ain't over 'till it's over...

Askmoln...
tisdag 20 april 2010 - Hagfors S, Värmlands län, Sverige

Förbereder som om askmoln inte fanns. Köpte icke avbokningsbar flygbiljett Råda - ARN T&R igår. Räknar med att Svenskkinesiska resebyrån kontaktar oss om resan inte blir av - tills dess packar jag!

Ayla's första Charter

Ayla's första Charter

16 maj 2010 - 23 maj 2010

Sola och bada, njuta av värmen, äta oliver... Mums!!! Kanske valla ett får!!?? Bäääää!!!

Makalösa Kina

Makalösa Kina

23 april 2010 - 6 maj 2010

Nu börjar det bli på riktigt! Upptäckte att jag bokat in flera möten när jag är bortrest - ovan vid att vara ledig!

annicacarlsson
Jennie Sköld