Västerbottens län

Hockeykväll
torsdag 9 januari 2020 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Avslutat sista kvällen i Västerbotten med hockey. Fullsatt arena när Skellefteå vann över Frölunda. Spex mellan perioderna med nån typ ballong fotboll. På väg hem till ön igen😊

Härliga vinterdagar
söndag 7 januari 2018 - Hemavan, Västerbottens län, Sverige

Skidåkning utförs och på platten - minusgrader sol och mycket snö

Anna Lickander
lickander i Skidresa i hemavan
Senast aktiv - från Hermanus, Västra Kapprovinsen, Sydafrika
avresa
torsdag 12 december 2019 - Byske, Västerbottens län, Sverige

Resvägvi flyger 07.25 från Kallax till Arlandafrån Arlanda 12.55-HelsinkiHelsinki 16.50 (svensk tid 15.50)- BangkokBangkok lördag 11.05 (svensk tid 05.05)framme i Kuala Lumpur lördag 14.25 (svensk tid 07.25)stannar i Kuala Lumpur och bor på Avani Sepang Goldcoast Resort 3 nätter sen ska vi

Lotta
Lottahun i Jul & Nyår i Malaysia
Senast aktiv - från Byske, Västerbottens län, Sverige
Incheckade
torsdag 12 december 2019 - Teg, Umeå, Västerbottens län, Sverige

Försöker lära mig hur man skapar inlägg här.Nu är vi strax på väg att kliva på planet till Arlanda.

Clas West

cow i West goes Aussie
YCC årsmöte.....
fredag 16 augusti 2019 - Byske havsbad, Västerbottens län, Sverige

Stor och bra stuga med alla faciliteter som jag hade bokat - gav en god natts sömnEfter årsmötet väntar förmodligen fiske - ett av resans delmål.....

Christer Holst
okenpiraten i Mot Svolvaer - och sedan Byske
Senast aktiv - från Limhamn, Malmö, Skåne län, Sverige
Alla vägar bär nog dit?
torsdag 15 augusti 2019 - Byske, Västerbottens län, Sverige

Enligt viamichelin.com fanns 3 vägar mellan Svolvaer och ByskeOlika långa och följaktligen olika lång tidDubbelkollade med appen waze.......utan att notera "färja, tull, gränsövergång"?Eftersom det var dryga 90 mil startade vi tidigt - och kom fram 13 timmar..... Den kortaste vägen! Vi

Christer Holst
okenpiraten i Mot Svolvaer - och sedan Byske
Senast aktiv - från Limhamn, Malmö, Skåne län, Sverige
Ett halvår senare
onsdag 17 juli 2019 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

För ett halvår sen körde vi ut ur Sverige och in i Danmark. Nu rullade vi av färjan från Vasa i Finland, till hamnen och industriområdet utanför Umeå. P3 spelas på radion. Något jetlaggade efter Estland- och Finlandstiden och tycker atr det är en timme senare. Sverige. Skönt. På väg

Eva Westin
Evaaaaa i Föräldralediga tillsammans
Senast aktiv - från Luleå, Norrbottens län, Sverige
En vecka till avfärd
söndag 23 juni 2019 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Nu är det bara en vecka tills vi far iväg! - Railpassen har kommit.- Beställt pocket Wifi från Japan Wireless som levereras till hotellet första dan och sen återlämnas i brevlåda på flygplatsen innan hemfärd. - Bokat bord på Pokemon café i Tokyo. - Hämtat ut lite yen om det skulle

Karin Dahlin Erik Lehto

7 januari 2018 - 7 januari 2018

Jul & Nyår i Malaysia

13 december 2019 - 12 januari 2020

Åker till Kuala Lumpur och stannar 3 nätter sen flyg till Singapore för att gå på en kryssning som tar oss till Kambodja. Tillbaka till Singapore och sen har vi inget bestämt ännu

West goes Aussie

12 december 2019 - 16 januari 2020

Journey of a lifetime

4 december 2019 - 31 december 2020

Mot Svolvaer - och sedan Byske

10 augusti 2019 - 20 augusti 2019

en chans att se/återse naturlig skönhet på Lofoten.... måste upplevas!

6455 kilometer hemifrån!

30 maj 2019 - 12 juni 2019

Jag, Sofie blev 1991 adopterad från Pune i Indien. Idag 28 år senare tar jag min familj, sambo Jonas och barnen Liam 9 år, Leo 7 år, Hedvig 3 år och Helge 7 månader på denna 6455 kilometers långa resa från Nordmaling Sverige tillbaka till Pune Indien.

Japan 2019 med railpass

1 juli 2019 - 14 juli 2019

I sommar blir det 2 veckor i Japan. Sonen får fira sin nionde födelsedag där. Tanken är att vi spenderar mesta tiden i Hokkaido eftersom det inte är regnsäsong i de norra delarna. Det var också Hokkaido vi kände att vi missade förra resan. Vi åker såklart med tåg!

Testresa

7 februari 2019 - 11 februari 2019

Provar att använda resedagboken

Föräldralediga tillsammans

9 januari 2019 - 31 juli 2019

Jag, Johan och Svante ska på äventyr till Kempten i södra Tyskland. Vi ska mest vara föräldralediga tillsammans och leka i berg. Jag ska även smyg-jobba lite på ett reningsverk. De på reningsverket och jag ser det som en gemensam utmaning att vi inte riktigt har ett helt gemensamt språk, men vi tar det på tyska!

Amalias 30års crusing

2 november 2018 - 2 december 2018

En månads semester med start i Rom. Kryssning till San Juan (Puerto Rico) och en vecka till på samma fartyg, i Karibien. Barbados, Grenada, Dominica mfl. Ja, Amalia fyller ju 30 på resan. Hennes dag firar vi på Barbados. Skepp ohoj va skoj vi ska ha 🥂💜🌺💃🏼🎉☀️🛳