Robertsfors Ö

Fjortonde resan
söndag 25 december 2011 - Robertsfors Ö, Västerbottens län, Sverige

Min fjortonde Gambiaresa börjar snart; i övermorgon den 27/12. Jag har några följare som får mejl om varje nytt inlägg här på www.resdagboken.se. Jag vet att mottagarlistan kan vara väldigt inaktuell. Ni som får detta, ta bort er själva om ni inte är intresserade. Resdagboken känns

Foton
fredag 21 oktober 2011 - Robertsfors Ö, Västerbottens län, Sverige

Här kommer lite foton från resan nu har vi varit hemma ett dygn och mysigt med tjejerna :-)

Dagboken är fixad
söndag 25 september 2011 - Robertsfors Ö, Västerbottens län, Sverige

Ja då var dagboken fixad så alla kan följa oss på resan specillt våra underbara flickor.

Ratan
söndag 10 juli 2011 - Robertsfors Ö, Västerbottens län, Sverige

Ratan. Sveriges sista strid utkämpades här 1809, enligt många skyltar på stället. Ca 3000 soldater, 2000 ryssar och 1000 svenskar, lär ha förlorat livet här. Förmodligen unga pojkar i sina bästa åldrar, stupade till vilken nytta? Efter en sömnrik natt fick vi våra ben motionerade med

Möte i Holmsund
lördag 9 juli 2011 - Robertsfors Ö, Västerbottens län, Sverige

Lasse mötte oss på Umeå city airport, efter en flygresa på mindre än 4 timmar från Ronneby, inkl. byte på Arlanda. Vi hade bara 20 min. på oss för bytet. Flyg är fantastiskt bra, så länge tidtabellerna håller. Det var en tryckande ryssvärme som mötte oss med ca 30 grader i skuggan,

Ånäset, Lufta camping
torsdag 1 juli 2010 - Robertsfors Ö, Västerbottens län, Sverige

Dagen startade från Bureå med en 2km lång uppförsbacke, benen var som stockar och flåset var nog nerpackat ialla fall för min del (Irene), Göran älgade på och fick vänta in mig. Idag har vi fått testa regnkläderna ordentligt, ett tag var det nästan hagel...men kläderna höll

Familjen Fjäll
eneri i Cykelspåret IreneGöran
Senast aktiv - från Flen, Södermanlands län, Sverige
Gambia time out 2012

27 december 2011 - 4 mars 2012

Roadtrip Dallas - Los Angeles

4 oktober 2011 - 20 oktober 2011

Ja då är det drygt en vecka kvar innan vi far på våran smekmånad ( två veckor ). Vi ska köra bil från Dallas till LA och verkligen ta dagen som den kommer. Vi kommer att försöka lägga upp bilder och inlägg varje dag så våra flickor som är med farmor och farfar hemma i Sverige kan följa oss på resan här :-). Ni andra får gärna också hänga med på våran resa genom att läsa här lämna gårna kommentarer.

Östersjön runt, medurs.

29 maj 2011 - 15 augusti 2011

En segling Östersjön runt sommaren 2011.

Cykelspåret IreneGöran

26 juni 2010 - 1 augusti 2010

Vi ska cykla cykelfrämjandets cykelspåret ostkustleden från Haparanda till Ystad, få se hur långt vi kommer!