Skellefteå S

Det närmar sig med stormsteg!
fredag 8 oktober 2010 - Skellefteå S, Västerbottens län, Sverige

Nu håller det på att kännas kan jag lova! Nu ÄR det verkligen dax!!! Om några timmar stitter vi på flyget ner till Stockholm och imorgon bitti just efter kl6 går resan vidare via Amsterdam och Lima till La Paz och vår dotter :´). Tänk att ÄNTLIGEN få träffa henne Packningen har väl

Lisa Löfroth
fam Löfroth i Hämta hem lillan
Senast aktiv - från La Paz, Bolivia
3 veckor kvar!
måndag 13 september 2010 - Skellefteå S, Västerbottens län, Sverige

Hej allihopa och välkomna till att följa mitt kommande äventyr! Då har jag äntligen tagit tag i denna bit att skapa en ny och fräsch dagbok för det halvåret jag ska vara borta. Det är inte bara denna dagbok som är ny och fräsch utan layouten här på resedagboken har förändrats mycket

Hämta hem lillan

Hämta hem lillan

9 oktober 2010 - 29 november 2010

Om äventyret som går till La Paz, Bolivia och vår lilla juvel. Välkomna att följa vår resa!

Syd och Centralamerika 2010/2011

Syd och Centralamerika 2010/2011

4 oktober 2010 - 5 april 2011

Efter att ha pluggat hårt på universitetet i Umeå under tre år är det dags för min andra långresa och att fortsätta utforska världen! Målet med resan är äventyr, lära sig mer spanska, ta del av latinamerikansk kultur, adrenalin kickar, kulinariska upplevelser, upptäcka sevärdheter, möten med människor och mycket mycket mer. Resan tar sin början i Rio de Janerio och avslutas sex månader senare i Mexico city. Det som sker däremellan får ni läsa om här på resedagboken men några hållpunkter är: Iguazu falls, Påskön, Salar de Uyuni, Titicacasjön, Machu Picchu, Galapagosöarna, Tenochtitlán mfl. Resan kommer att delas med min vän Rikard och över jul+nyår kommer flickvännen Linn ned på besök i en månad. Jag hoppas kunna skriva ofta, lägga upp mycket bilder samt att det är många här hemma som hänger med på resan!

Senast aktiv - från Skellefteå S, Västerbottens län, Sverige
Carolin Wallgren