Vigge

onsdag 28 november 2018 - Vigge, Västernorrlands län, Sverige

Hittade en bild på Facebook som jag gärna vill visa. Här kommer den. ☺️☺️

Packat & Klart...
torsdag 25 oktober 2018 - Vigge, Västernorrlands län, Sverige

Ikväll ska det sista packas, (Stefans väska) :-D, mina är packade sen några dagar tillbaka. Resfebern börjar ge med sig och nerverna börjar räta ut sig inför vår resa. Vi kommer att starta tidigt på fredagmorgon. - OH, det är i morgon :-D :-DTonight Stefan is packing for the eventure, my

Packning...
lördag 13 oktober 2018 - Vigge, Västernorrlands län, Sverige

Det är nu tvättmaskinen går varm. Framplockning av kläder och diverse elektronikprylar, (kamera bla) SOS-neccesären är packad med diverse bra att ha. Listor skrivs och det bockas av allt eftersom det fixas och läggs i ryggsäcken. Hyrbilen är beställd - ok, flyget från Christhurch till

Förberedelser
söndag 7 oktober 2018 - Vigge, Västernorrlands län, Sverige

- Tågbiljetter - ok- Bussbiljetter - ok- Flygbiljetter - ok- ESTA - ok- Internationellt körkort - ok- Första boendet bokat i Auckland - ok- Första boendet i Honolulu - okOm cirka tre veckor så bär det iväg till Nya Zeeland. Där hade vi tänkt åka runt i bil i ca tre veckor, (det lär bli

30 september 2018 - 30 november 2018

Vi kommer att upptäcka Nya Zeeland och på Hawaii på vår resa. Just nu så skriver vi ut alla nödvändiga dokument som behövs. Alla vaccinationer är gjorda. Vi inväntar de Internationella körkorten. Idag har vi bokat boende i Auckland och håller på att göra upp en resplan. Det börjar bli verklighet - det börjar närma sig - Det Stora Äventyret. :-D