Fagersta

Hemma igen då.
torsdag 16 januari 2014 - Fagersta, Västmanlands län, Sverige

Ja, då var vi hemma igen då. Väskorna är ute på altanen för att eventuella fripassagerare ska frysa ihjäl. Är man gjord för 30 plusgrader borde man inte överleva i 7 minusgrader. Resan hem var ungefär lika påfrestande som resan till Thailand. Man kan kanske inte räkna med nåt annat

Mikael Håkansson
mikha i Koh Lanta
Dagen D
lördag 27 oktober 2012 - Fagersta, Västmanlands län, Sverige

Hej alla nära o kära..Nu sitter vi här på dagen som vi ska iväg.Tycker att det känns som igår vi bokade resan o när vi började räkna ner från 100dagar.Det har gått kanon fort. Mindre än 12t kvar innan planet lyfter o ca 5t kvar tills vi lämnar fagersta o reser mor Arlanda.Väl där

Jävligt nära!!!!
söndag 21 oktober 2012 - Fagersta, Västmanlands län, Sverige

Hej på er alla.. Nu är det jävligt nära..Mindre än en vecka kvar.Det har börjat packas lite.Sitter o pratar lite om vad vi ska hitta på:)Nu längtas det riktigt mycket efter värme,god mat o gott att dricka:)Skriver lite mer dan innan resan men tills det får ni ha det

Närmar sig...
fredag 21 september 2012 - Fagersta, Västmanlands län, Sverige

Hej på er... Mindre än 40dagar kvar innan planet lyfter..H-vete vad fort det har gått:) Nu har barnen tagit alla sprutor och det ska skrivas lista på vad som ska tas med.Blir lite mer planering nu än övriga gånger.Normalt har det bara varit en väska på väg dit och två på vägen hem men

Långt kvar:(
tisdag 17 juli 2012 - Fagersta, Västmanlands län, Sverige

102 långa dagar kvar..Går ju inte speciellt fort när det e sånt här väder..Längtar riktigt mycket nu.Ska boka sprutor åt dom små inom kort..Ha det bäst s¨länge..

Om 2 dagar!
onsdag 20 juni 2012 - Fagersta, Västmanlands län, Sverige

Om 2 dagar ska jag äntligen till Vietnam. Det var ett tag sen och jag ser fram emot att stanna där i 5 veckor. Kommer filma med min videokamera dagligen och lägga upp klippen på Youtube när jag kommer hem, eller om tekniken funkar där kommer jag också ladda upp klipp därifrån. Ska bli

Hunki Tran
Hunki i Vietnam
Senast aktiv - från Västerås, Västmanlands län, Sverige
Flyg å far
söndag 13 maj 2012 - Fagersta, Västmanlands län, Sverige

På Arlanda igen, snart 3 år sen sist. Från terminal 5 går denna resa till Rio de Janeiro, Brasilien den här gången. Tillsammans med min kära flickvän Lucia Gomes (född i Brasilien), hennes mamma Leila och hennes bror Johan.

Peter Broström
Broster i Rio i maj
En liten xtra tripp
söndag 8 april 2012 - Fagersta, Västmanlands län, Sverige

Hej igen..En liten uppdatering av våran resa..Nu är en tripp på 4dagar bokad o betald till Malaysia:) Våran kompis Kalle från skinnsberg bor där o jobbar där för tillfället. Ska bli skoj o se något annat..Hoppas tiden går fort så det blir 27okt snart för nu e vi riktigt sugna att

Glassigt värre!
tisdag 27 mars 2012 - Fagersta, Västmanlands län, Sverige

idag har varit en bra dag! Fixade mitt bankkonto i morse och var upp med det till kontoret. Solat galet idag, Bruun :D ätit en god glass och vandrat omkring på stranden. Utan att gå Vilse! Ångrar att jag inte tog en solstol och bara låg och stekte, får verkligen bli nästa gång jag är

Martina Persson
martinapersson i Lanzarote
Senast aktiv - från Ayia Napa, Cypern
Lanzarote!
söndag 25 mars 2012 - Fagersta, Västmanlands län, Sverige

Nu är jag framme i Lanzarote och resan har gått bra. Dock var det lite jobbigt att sova på London-Stansted, men några timmars sömn fick jag. Jag är i alla fall några erfarenheter rikare. Lanzarote är jättefint och jag är supernöjd att jag valde denna destination. Hotellet är helt

Martina Persson
martinapersson i Lanzarote
Senast aktiv - från Ayia Napa, Cypern
Koh Lanta

Koh Lanta

7 december 2013 - 16 januari 2014

Koh Lanta med halva släkten, framför allt med de två blivande 60-åringarna.

Rio i maj

Rio i maj

13 maj 2012 - 28 maj 2012

Min första resa till Rio, Brasilien. Tillsammans med min brasilianskfödda flickvän var vi i Rio de Janeiro i maj. Lite regn, lite bad, lite mat och mycket lagom värme. Runt 25 grader och lågsäsong men alldeles perfekt.

Vietnam

Vietnam

22 juni 2012 - 31 juli 2012

Åker till Vietnam den 22 juni med familjen! Här kommer du kunna följa min sommar!

Lanzarote

Lanzarote

24 mars 2012 - 26 april 2012

På denna resa kommer jag åka själv, spendera en månad på ett hotel nere på lanzarote som min APU från skolan. bluebay i Costa teguise kommer jag att befinna mig i fm veckor!

Thailandsresa i familjens tecken

Thailandsresa i familjens tecken

27 oktober 2012 - 11 november 2012

ÄNTLIGEN!!! Efter några års uppehåll på Thailandsfronten så var det dax igen.. Men denna gång i familjens tecken.. Nu åker vi för första gången med 2 barn (Lucas o Tufva).. Så nu blir vi "bara" borta i 2 veckor, men ack så sköna.. Vi återkommer med mer info om våra tankar och nerver senare.. Kram på er alla

Bangkok 2012

26 september 2011 - 20 december 2011

Vinresa Sydafrika

Vinresa Sydafrika

9 november 2011 - 28 november 2011

Rundresa i Sydafrika med Frösö paret.

Malta

Malta

13 september 2011 - 20 september 2011

Första besöket på Malta

Utbytes studier i USA

Utbytes studier i USA

22 augusti 2010 - 5 januari 2011

Åker till Salem, Oregon för att studera företagsekonomi samt amerikansk kultur. Här får ni följa med mig på mitt livs resa när jag ensam skall bemöta usa och dess akademiska värld.

Andrée Wallin
Wallin/Morin