Västra Götalands län

Värnamo-Side

Reflektion, hamam, värme och strandpromenader! Och att få se ett hörn av ett land som nästan alla runtom mig verkar ha besökt utom jag! Ja så var tanken från början, och är fortfarande fast numer en sanning med modifikation! Denna resa får bli undantaget som bekräftar regeln för inte

Lena Zvenson
lenazvenson i Side, Turkiet
Senast aktiv - från Värnamo, Jönköpings län, Sverige
Bilderna fixade!

Hej,Det är underbart att vara hemma igen och på samma gång veta att MEL finns kvar ärhimla gött ifall....Kramis

Bilder

Hejsan, har nu försökt flera ggr med att ladda upp bilder, men det funkar ej så bra. Har kontaktat supporten och återkommer med bilderna så snart som möjligt. Kramis

Dagen innan..

Är hemma hos Elin och laddar inför imorgon!Flyg och spindel-fobi botas med baileys.Väldigt vettigt tycker vi.Vi flyger 10.00, först frankfurt, sedan wien, seeen Hongkong och sist cebu. Där sover vi en natt.. sedan bär det av till Boracay! 🕷🍍✈

Iväg

Nu sitter vi på Landvetter flygplats med varsin kopp kaffe! Känns lugnt just nu! Om ett dygn är vi i Singapore och vid lunch imorgon blir vi hämtade på Perth flygplats av Lennart & Ester! Så kul att få träffas igen!

Hemma igen

Efter en mycket lång hemresa och en god natts sömn mår jag ganska bra. Dagen har jag ägnat åt att prata med mamma, handla lite, packa upp och träffa Jonas, Linn och Heli. Underbara Heli har blivit så stor. Hon fick prova sina nya skor och de passade fint. Även den klassiska kinesiska

Annika Faström
AnnFas i Shanghai
Senast aktiv - från Shanghai, Kina
Dan innan

Nu närmar det sig! Åker imorgon bitti! Tror vi fått med allt i vår packning, ser väl lagom ut???Och som många påpekat , det finns nog affärer i Australien också !!! Nu ska vi försöka ha en lugn kväll och lägga oss tidigt! Sååå spännande det ska bli!

Packdag

Nu packas det för fullt, min mans väska ser halvfull ut och mycket väl organiserad!Min är jättefull och rörig! Får finjustera imorgon! Kommer hela tiden på nya saker som bara måste med!! Det ordnar sig! En dag kvar !!!!

På flygplatsen

Nu sitter jag här förväntasfull vid Gate 21B på Landvetter flygplats. Känns fortfarande inte som jag är påväg. Precis ätit frukost och kl är 05:56. Lite trött men inte sömning. Allt har gått bra, incheckning gick fort. Har allt med och är allmänt ganska lugn...just nu.

Jasmine
Mormorsgraddkanna i USA
Senast aktiv - från Berkeley, Kalifornien, USA
Side, Turkiet

22 april 2017 - 29 april 2017

Tid för reflektion, hamam, värme och strandpromenader! En sanning med modifikation!

Båtluff i Fillipinerna!

3 april 2017 - 26 april 2017

Australien -Nya Zeeland

28 mars 2017 - 8 juni 2017

Snart är det dax att utforska nya länder, mycket spända och förväntansfulla!

USA

28 mars 2017 - 7 juni 2017

Fira nyår i New York + rundresa Florida

28 december 2017 - 12 januari 2018

Fira nyår i New york för att sen hyra bil i Florida och åka runt

Aussie Part IV

12 mars 2017 - 16 april 2017

Nya Zeeland 2017

6 mars 2017 - 5 april 2017

The Penguin Adventure!

27 februari 2017 - 1 april 2017

Come along on the great adventures of Sophie & Rose-Mari as we travel to Chile, Antarctica, The Falkland Islands, Uruguay and Argentina!

Uganda & Kenya

16 mars 2017 - 27 april 2017

Min vän Linnea och jag åker till Östafrika för att praktisera som blivande barnsjuksköterskor på ett sjukhus i Kampala, Uganda i 4 veckor och därefter 2 veckors äventyr i Uganda och Kenya! Ska äntligen få uppleva Afrika, galet :-) Också hoppas vi att denna resdagbok faktiskt har blivit bättre och kommer att fungera hela resan..!