Göteborg

Lördag i Götet.
lördag 15 september 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

En härlig dag med shopping, fikabesök och trevlig middag.Vad mera kan man önska.Oj vad vi har skrattat!

Elisabet Trigwell
chortipvilla i Höstresa till Göteborg.
Hej från Göteborg.
fredag 14 september 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Som vanligt skriver jag mera om resan vid hemkomsten.Tidig avgång och allt fungerade bra.Bilder från kvällens middag.Nu är vi trötta efter att ha varit vakna sedan 03.15.......!!

Elisabet Trigwell
chortipvilla i Höstresa till Göteborg.
Närmar sig med stormsteg
onsdag 12 september 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Nu är det några få veckor kvar till avresa och vi håller tummar för att allt faller på plats. Vi lyfter från landvetter den 29 september och beräknas återkomma till sverige den 15 februari -2019.Reserutten är i alla fall satt och ser ut som följer:Miami Beach FL, West Palm Beach FL,

Sol, bad och krabbfiske
lördag 21 juli 2018 - Askim, Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Efter frukost och städning av lägenheten åkte vi till kusin Agnetas kollonihus ute vid Askim.Vi badade och fiskade krabba.Efter det tog vi en fika och sedan åkte vi mot vårt nästa mål, Mariestad

Malin Andersson
Malande i Roadtrip Sverige 2017
Liseberg
fredag 20 juli 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Idag var det Lisebergsdax. Stina och Thobias ville inte följa med.Det var perfekt väder, strålande sol, lite vind och 23 grader. Lucas som ville åka allt sist vi var här åkte inte speciellt mycket. Alla bergodalbanorna ratade han. När vi bestämde oss för att vi var klara med allt åkande

Malin Andersson
Malande i Roadtrip Sverige 2017
Packning
lördag 7 juli 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Så mycket jag vill ha med, men med tanke på platsbrist så får jag helt enkelt begränsa mig. Jaja som tur är så kan man tvätta upp på vägen . Idag blir det att fixa och handla det sista och imorgon blir det att att förbereda bilen.. på måndag bär det av. Börjar bli lite nervös och

Förberedelser
fredag 6 juli 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

så mycket spännande nu, sista dagen på jobbet idag innan semestern men jag är redan ute på resan i tanken =)Skall bli kul att få utforska och se vad detta vackra land har att erbjuda, vi kommer börja med att åka till Sala silvergruva och besöka den sen Kramfors och Höga kusten, sen raka

Feature 2
söndag 1 juli 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

hinew windlass installed to save my back/per

Features 1
onsdag 27 juni 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

new improved beds in the aft cabinthanks Riitta for help

More in detail
tisdag 26 juni 2018 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

hi countdown started and for all who like to join here comes a bit more detailed plan and type of sailing7/7 - 10/7 Gothenburg malmöcostal sailing11/7- 22/7 malmo - Amsterdam costal and canal sailing23/7-1/8 Amsterdam - abbevillecanal and costal sailing2/8-10/8 abbeville - Reims canal and

Höstresa till Göteborg.

14 september 2018 - 16 september 2018

Dags för en tripp till härliga Göteborg

Roadtrip

4 juli 2018 - 2 augusti 2018

En bilresa från Göteborg - Norrland - Norge - Göteborg. Kommer besöka många platser och dela med mig av kort och tankar.

Roadtrip Sverige 2017

16 juli 2018 - 16 juli 2018

En kort men intensiv resa i Sverige. Medresenärer är: Stina, chaufför Malin, kartläsare Thobias och Lucas, underhållare Elias, sångare

Sweden Rock 2018  💃🏼 🎸🏕

Sweden Rock 2018 💃🏼 🎸🏕

4 juni 2018 - 11 juni 2018

I år drar vi söderut för vår musikvecka. Foo Fighter i Göteborg för att sedan åka ned till Sölvesborg o Sweden Rock. Tältet är med. Vår polare har dock valt vår Toyota som husrum.

Lawas första jordenruntresa

29 september 2018 - 15 februari 2019

Lawa goes jorden runt

Cykla – Pilgrimsleden från St Jean Pied de Port till Santiago de Compostela

27 maj 2018 - 9 juni 2018

Mitt eget äventyr, på egen hand genom Spanien utefter den gamla välkända Pilgrimsleden på cykel 80 mil.

Australien 2017/18

16 december 2017 - 23 januari 2018

God Jul Göteborg.

23 december 2017 - 26 december 2017

Julen 2017 firas i Göteborg.