Kungälv

영등포오피 ▶지지모아◀ [ggmoa닷com] Optok 영등포술집▶영등포스파▩영등포건마▼영등포노래방도우미ⓥ영등포오피

영등포오피 ▶지지모아◀ [ggmoa닷com] Optok 영등포술집▶영등포스파▩영등포건마▼영등포노래방도우미ⓥ영등포오피영등포오피 ▶지지모아◀ [ggmoa닷com] Optok

Mycket lego
tisdag 25 juli 2017 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade och slappade i husbilen tills klockan närmade sig 9:30 då vi bestämt att vi skulle äta frukost. Barnen försvann snabbt till sitt legobyggande och de vuxna satt kvar ett tag ute i ganska skönt väder. Jenny och Anna åkte iväg och handlade till kvällens middag och åkte sedan hem

Besök hos Jonas & Anna
måndag 24 juli 2017 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade efter 8 och låg kvar ett tag i husbilen. När det blev dags för frukost gick vi in till Johannes och Linda där vi fick ta för oss. Det var ganska varmt ute så vi kunde sitta ute på deras altan och äta. Vi satt sedan och pratade ett tag innan det var dags att åka vidare. Planen

Besök hos Johannes
söndag 23 juli 2017 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Jenny och Lukas vaknade och läste om ett nytt event i Pokémon go så de gav sig iväg på en promenad innan frukost. När de kom tillbaka så hade även Elin vaknat och satt ute och åt frukost. Efter frukosten började vi plocka ihop för att lämna campingen.Vi stannade utanför Trollhättan

Vårt första inlägg..
torsdag 20 oktober 2016 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Tjohej! Då var det skapat en resedagbok! Aningen tidigt men med tanke på att alla i vår närhet inte är de snabbaste på att förstå sig på internet och dess funktioner (nämner inga namn mamma Ankan) så har de nu vääääldigt god tid på sig att finna en rutin i att hitta hit och följa

Ofattbart
torsdag 15 oktober 2015 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Kan inte låta bli! 1 mån kvar idag. Det går inte att fatta. Man har längtat och önskat i 25 år och om en månad blir det verklighet! Det går bara inte att greppa. Nästan hela min fritid har tankar på resan och det är svårt att inte prata om den. Ja, jag vet, det är inte hela världen

Ofattbart

NZ bibeln
torsdag 15 oktober 2015 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Sitter å bläddrar i min bibel. Längtar, planerar o undrar hur i hela friden vi ska hinna med allt kul. Ska oxå sätta mig o knåpa ner nåra mail till kontakter jag fått på NZ ang lite funderingar, som tex bensinpriset, några områden man ska undvika o om billigt boende. Även tips på

Längtan
tisdag 14 juli 2015 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Kan inte låta bli att längta, längtar så mycket att jag blir galen! Tankarna flyger runt. Kollat vilka flygplansmodeller vi ska flyga med, fyller på ännu mer bra musik på spotify, använder google maps, ältar saker som jag vill göra. Tänk att efter 25 år(!) få stå på gatan utanför

Planering
måndag 6 juli 2015 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Grovplaneringen är gjord - nu ska "bara" tiden gå så man kan börja packa och resa!!!! Passet, körkortet och sista delbetalningen ska göras under hösten sedan blir det av.... :) //Nettan

Husbil 2017 del 2

Husbil 2017 del 2

17 juli 2017 - 28 juli 2017

Andra trippen med husbilen sommaren 2017

Centralamerika våren -17

Centralamerika våren -17

11 februari 2017 - 13 mars 2017

Hej! Här kommer våra nära och kära kunna följa oss på vår resa genom en liten del av Centralamerika/Mexico. :-) Den 11/2 reser vi ifrån Landvetter, Göteborg till Cancun, Mexico. Därifrån kommer vi sedan ta oss genom Mexico, längst med kritvita stränder, genom den djupa djungeln ner till Belize, Guatemala och till slut avsluta i El Salvador. Vi hoppas på en fantastisk resa med häftiga upplevelser, god mat (speciellt Micke), härliga stränder (främst sara) och en å annan kall öl ( båda! ) Roligt att ni vill följa oss! Kramar Micke & Sara

NZ 2015

NZ 2015

15 november 2015 - 23 december 2015

Dax att återse landet som vi förälskat mig i. Det tog 25 år men nu är det dax!

Pensionärer på vift

Pensionärer på vift

8 maj 2015 - 31 december 2020

Eriksgata genom Sverige med en avstickare till Norge. När vi kommer hem igen vet vi inte än

Canada 2015

Canada 2015

12 juni 2015 - 10 juli 2015

Canada med Flyg tåg och Husbil

Thailand 2013-2014

Thailand 2013-2014

8 december 2013 - 15 februari 2014

I år startar vi den 8 dec, flyger med Turkisk ailines. Har vår bas som vanligt vid Kalim, Natika.

thailand 2013-2014

thailand 2013-2014

8 december 2013 - 15 februari 2014

Nu är det inte så långt kvar till resan. Kollar bara upp att resdagboken funkar. Katta 2 som vanligt. Kram

Sommar Kaltern 2013

Sommar Kaltern 2013

19 juli 2013 - 11 augusti 2013

Saigon-Phuket

Saigon-Phuket

8 december 2012 - 14 februari 2013

Denna gång är Saigon inplanerad på trippen. Vi flyger med Turkish Airline till Bangkok via Istanbul den 8 dec. Stannar 1 natt i Bangkok i närheten av "gamla" flygplatsen för att tidigt på morgonen den 10:de flyga till Saigon. Där stannar vi till den 14:de. Tänkte ge oss ut på Mekongdeltat bla. Efter Saigon flyger vi ner till Phuket och Natika hotel. Sedan får vi se vad som händer. Ett är säkert att vi kommer att sakna Berit och Runar fruktansvärt mycket. Men vem vet..... Jag hoppas resedagboken fungerar hela vägen

Road 66 och Carlifonien

Road 66 och Carlifonien

1 mars 2013 - 31 mars 2013

Preliminär datum men start i chicago följa road 66 till västkusten sedan vidare söderut i Carlifonien.

Sandra Hermansson
SandraHermansson