Kungshamn

Kungshamn dag 2
lördag 18 juli 2020 - Kungshamn, Västra Götalands län, Sverige

På förmiddagen tog vi det lugnt, Jenny körde ett FMTK-pass och Per tog en löprunda. Efter lunch cyklade vi in till Kungshamn och kikade runt. Vi tog en promenad på bryggan och gick hela vägen bort till Feldts brygga där vi bokade bord för middagen. Vi cyklade tillbaka på de backiga

Kungshamn dag 1
fredag 17 juli 2020 - Kungshamn, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade och låg kvar ett tag i sängen innan det blev dags för frukost. Vädret var soligt men lite kyligt på morgonen. Barnen och Jenny tog en promenad/pokenad på området innan det var dags för dagens träning. Per hann sticka iväg på sin löprunda innan övriga kom tillbaka, det var

Resdag Båstad - Kungshamn
torsdag 16 juli 2020 - Kungshamn, Västra Götalands län, Sverige

Vi åt frukost och packade ihop sakern för att resa vidare norrut mot Kungshamn. Vi stannade i Slöinge för ett glassinköp och sedan lunchpaus vid Hede outlet. Efter det passerade vi Göteborg där vi stundtals stod still pga köer.Vi anlände till ett soligt Kungshamn ca kl 16. De vuxna fixade