Mölnlycke

Inte aktuellt
fredag 29 september 2017 - Mölnlycke, Västra Götalands län, Sverige

Hej!Om ni råkat få ett mail om Madagaskarresa 2012, så var det inte tänkt det skulle skickas.Resan är gjord, jo då men det var ett antal år sedan.Jag tänker inte fortsätta här utan det blir som senaste åren i TravelArk.SorryMaggy

Fritzarna i Angående ...
Senast aktiv - från Mölnlycke, Västra Götalands län, Sverige
Nordkalotten + NY Mejladress!
lördag 30 april 2016 - Mölnlycke, Västra Götalands län, Sverige

Dags för ny resa denna gång norrut! I morgon, tisdag, bär det av. Vill ni följa resan så får ni läsa den på Travelpod. Är din mejadress inlagd där kommer mejl när det finns något skrivet. En länk dit annars är: http://www.travelpod.com/dashboard och vi är även där ´fritzarna´.

Fritzarna i Nordkalotten
Sista brevet härifrån
tisdag 19 april 2016 - Mölnlycke, Västra Götalands län, Sverige

Hej Alla! Då resdagboken varit helt nere en längre period tänker jag inte skriva mer här. Jag kommer att använda mig av Travelpod i stället. Ni som vill fortsätta att få resebrev kan lägga in er mailadress under fritzarna eller maila mig så lägger jag in den adress ni vill använda. Jag

Albanien till Turkiet 1
måndag 4 april 2016 - Mölnlycke, Västra Götalands län, Sverige

Hej alla! Så var det dags att packa igen. I morgonbitti flyger vi till Tirana i Albanien. Vi skall resa i 10 dagar genom Albanien, Makedonien, Grekland och sist till Turkiet. Vi skall besöka platser som Alexander den store har lämnat avtryck i. Hoppas nu vi får lite varmare så inte

Marocko 0
tisdag 15 december 2015 - Mölnlycke, Västra Götalands län, Sverige

Hej! Nu är det snart dags igen att resa. "Ingen rast, ingen ro" eller vad det nu var Carlsson sa ... :) Det går väl an när det är frivilligt, eller hur. Hur som nu ligger kläder och lite annat smått o gott som kan tänkas behövas. Allt skall packas i en ryggsäck. Denna gång skall resan

Borneo, Brunei, Filippinerna 5
onsdag 25 november 2015 - Mölnlycke, Västra Götalands län, Sverige

Hej igen! Flyget från Manilla började med att allt skulle röntgas innan vi ens fick gå in i byggnaden. Extra säkerhet för att Obama m. fl. skulle komma några dagar senare sas det. Hur som gick det smidigt allt och vi landade på ön Mindoro (guldgruvsön) på San Jose-flygplatsen, ganska

Borneo, Brunei, Filippinerna 0
söndag 1 november 2015 - Mölnlycke, Västra Götalands län, Sverige

Hej! Så var det då dags igen. Packade väskor, utskrivna flygbiljetter och lite resfeber. Ikväll far vi till Amsterdam för att där göra ett snabbt byte av flyg till Kuala Lumpor, Malaysia. Där stannar vi bara en kort dag och därefter flyger vi till Borneo, den Malaysiska delen (västra),

Moldavien, Rumänien 0
torsdag 10 september 2015 - Mölnlycke, Västra Götalands län, Sverige

Så har då resväskorna kommit fram och väntar på att packas. I morgon, fredag, bär det av med SJ till Stockholm där vi tillbringar dagen och natten. På lördag skall vi ansluta till vår reseledare och grupp på Arlanda för att flyga till Moldaviens huvudstad Chisinau. Moldavien, med ca 3,5

Kirgizistan, Kazakstan0

Hej! Dags för nästa lilla resa. Denna gång går färden österut. I morgon fm far vi till Landvetter och börjar vår färd. Först till Bijskek, huvudstaden i Kirgizistan. Där landar vi natten till måndagen. Blir inte många timmars sömn den natten om allt går som tänkt. Det skall bli

Lykien2
lördag 11 april 2015 - Mölnlycke, Västra Götalands län, Sverige

Hej igen! Då har vi varit i den antika staden Efesos, nära turistorten Kuşadası, där vi bodde i två nätter. Artemistemplet i har vi också sett och besökt. Idag återstår endast mindre ruiner. Vi har lämnat det fantastiskt fina kustområdet och begett oss upp i bergen och in i landet. Vi

Angående ...

29 september 2017 - 29 september 2017

Nordkalotten

1 juni 2016 - 14 juni 2016

Med Pelle Mohlins Travel

Albanien, Makedonien via Grekland till Turkiet

5 april 2016 - 14 april 2016

En resa med Albatros till Albanien, Makedonien via Grekland till Turkiet.

Marocko dec15-jan16

17 december 2015 - 4 januari 2016

En rundresa i Marocko med Läs&Res.

Borneo, Brunei och Filippinerna november 2015

1 november 2015 - 25 november 2015

Flyger till Kuala Lampor på Malaysiska fastlandet och flyger till Malaysiska Borneo och via Brunei vidare till Filippinerna. Detta med Rosa Bussarna.

Moldavien, Transnistrien och Transsylvanien, september 2015

12 september 2015 - 23 september 2015

Med Iventus

Kirgizistan och Kazakstan - maj 2015

10 maj 2015 - 19 maj 2015

Med Iventus till dessa två länder

Lykien, Turkiet - april 2015

4 april 2015 - 11 april 2015

Rundtur i "Alexander den stores fotspår" kallas turen med TSS.

En promenad i Spanien, 2014

25 augusti 2014 - 1 oktober 2014

En vandring från St Jean Pied de Port i Frankrike upp på Pyrinéerna mot Santiago de Compostela. Hur långt vi kommer står skrivet någonstans ...