Västra Götalands län

Landvetter.
måndag 20 maj 2019 - Landvetter, Västra Götalands län, Sverige

Nu är vi vid flygplatsen och väntar på att incheckningen skall öppna. Först bär det av till Amsterdam där vi får vänta i sju timmar innan flyget lyfter mot Orlando. Det blev inte många timmars sömn innan klockan ringde 01.30 så vi hoppas på att det går sova gott på planet.

Johan
Orlando2019 i Orlando 2019
Senast aktiv - från Orlando, Florida, USA
Snart åker Vi!!!
söndag 19 maj 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Väskorna är packade och blommorna är vattnade. I natt åker vi äntligen. En champagne på terrassen sitter gott.

Johan
Orlando2019 i Orlando 2019
Senast aktiv - från Orlando, Florida, USA
Bekräfta andra med ordet Shalom
torsdag 2 maj 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Jag fick ett vykort av en vän en gång, där det stod ” jag önskar dig all världens rika välsignelser som bara Gud kan ge” Jag blev helt tagen och tänkte att det finns ju ingen bättre önskan än att få en önskan om rika välsignelser från Gud. När jag var barn, så tog vi alltid i

Hemma igen
söndag 3 mars 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Så var det dags, vår sista frukost i Nya Zeeland. När magen fått sitt var det dags att fylla väskorna med packning. Vi tog en kort shoppingpromenad i centrum och sedan begav vi oss mot flygplatsen och hyrbilsåterlämningen. Drygt 25h senare möts vi av ett regnigt Göteborg när vi kliver av

Annelie Jönsson
Annelie_och_Tomas i Nya Zeeland
Senast aktiv - från Elgin, Skottland, Storbritannien
Hemma igen.....
måndag 18 februari 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Ja, nu har vi landat i verkligheten igen. Jisses vad snabbt det byts från sol, värme och palmer, till småkyligt, disigt och vardag. Tvättkorgen är överfull och första omgången ligger och snurrar i tvättmaskinen.Hemresan har gått bra, men från att vi lämnade hotellet, tills vi klev

Prolog
söndag 17 februari 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Nu är en fantastisk resa slut och det är så galet svårt att sammanfatta, och ännu svårare att förmedla vad vi varit med om. Nu känns tiden i USA som en helt annan tidsålder och hur ska vi någonsin kunna anpassa oss tillbaka till vardagen?Jag skulle aldrig i hela mitt liv byta ut den här

Träning
lördag 16 februari 2019 - Floda, Västra Götalands län, Sverige

Träningspass nr 2... med världens bästa flickvän 🙂. 1,3 mil kring Floda och Tollered, c:a 6 grader varmt och mestadels en blek men skön sol. Fantastisk natur och det bästa sällskap man kan tänka sig.

Känns som månlandningen
lördag 16 februari 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Sista etappen och nu var vi alla taggade. Mulle tog på sig långbyxor för första gången sedan april 2018. Det är kallt i Istanbul och min första tanke går till att nu slipper man tänka på myggor och dengu😉Vi hade en ganska bra natt trots tidsskillnad så vi tänker att det egentligen

Snart......
onsdag 30 januari 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Resväskorna står framme, tomma ännu, och det börjar synas små högar av kläder, solkräm, hattar och annat bra att ha med på resan.Det närmar sig med stormsteg! :-)

Hemresa
lördag 19 januari 2019 - Låstad, Västra Götalands län, Sverige

Miami möte mig med härligt sitta ute på däck äta frukost väder..allt medans värmen steg Ca 09 var det avstigning..det var lång kö och hela proceduren tog en timma. Trist. men det är ju så det är. Väntade på shuttlebussen ut till flygplatsen, gav upp e ca 30 min och tog en taxi. Kstnad

Ann Beutler
fireandrain i 2019 Caribien