Blyde

Hermanus!
tisdag 1 november 2011 - Blyde, Sydafrika

Hej. Igar anlande vi till Hemanus. En kuststad dar valar ar nara land. De ar fantastiskt stora djur! Vi sag hur det hoppade och vltrade sig nara land. Helt otroligt! Snart bar det av till Kapstaden. Syns och hors!

Blyde till Knysna
lördag 29 oktober 2011 - Blyde, Sydafrika

Hej igen! Antligen har vi fatt tag i en dator. Vi lagger in en del bilder och skriver om dem senare. Allt ar helt fantastiskt!

Blyde Wildlife Estate
söndag 23 oktober 2011 - Blyde, Sydafrika

Hej darhemma! Nu har var resa verkligen borjat. Efter en forsta dag i Johannesburg med en tur i Soweto ar vi nu i bushen! Vi bor i ett fantastiskt lyxhus som ags av en amerikan.Giraffer, antiloper och vartsvin ar det gott om har runt tomten. snart ar det lunch och darefter vantar en battur pa river

Första safaridagen
måndag 1 november 2010 - Blyde, Sydafrika

Idag fortsatte resan mot Krügerpark. Vi åkte längs en sträcka som kalla The panorama Route som erbjuder mycket vacker natur. Vi stannade till vid några ställen. Bland annat två vattenfall, Lone Creek Waterfall och Mac Mac waterfall, men den häftigaste platsen vi stannade till vid var

Maria Westin
maria_westin i Sydafrika 2010
Senast aktiv - från Östersund, Jämtlands län, Sverige
Sydafrika

Sydafrika

20 oktober 2011 - 12 november 2011

Vi åker från Landvetter 18.15 20/10 via Munchen till Johannesburg där vi landar på morgonen 21/10!

Sydafrika 2010

Sydafrika 2010

29 oktober 2010 - 14 november 2010

Åker med finaste Maggi till Sydafrika på 2 veckors lång rundresa. Börjar i Johannesburg åker vidare till port Elizabeth för att sen avsluta resan med några dagar i Kapstaden