Randburg

torsdag 23 maj 2019 - Randburg, Gauteng, Sydafrika

HOW TO JOIN THE ILLUMINATI CALL ON +27787153652 HOW TO BECOME A MEMBER OF ILLUMINATI MEMBER AND GET RICH 100% CALL ON +27787153652  HOW TO BECOME A MEMBER OF ILLUMINATI MEMBER AND GET RICH 100% IN JOHANNESBURG SOUTH AFRICA CONTACT AGENT  +27787153652 . If you have the desire and a Dream to join

Johannesburg igen
söndag 13 februari 2011 - Randburg, Gauteng, Sydafrika

Igår kväll kom vi tillbaka till "hem" till vårt guesthouse i Johannesburg. Vi hade en fantastisk utflykt med Lesothos energiminister och hans fru i går förmiddag. Besökte den plats där musikskolan skall ligga...mer om det senare. Vilket projekt och vilken entusiasm hos denne man!En

Eva Wiklund
leva2 i En vår i Afrika
Senast aktiv - från Amsterdam, Noord-Holland, Nederländerna
En vår i Afrika

En vår i Afrika

29 januari 2011 - 9 april 2011

På lördag lämnar Janne och jag kalla norden och flyger till Sydafrika. Vi kommer att bo i Johannesburg mestadels med lite avstickare till Lesotho, Namibia och Mozambique. Förhoppningsvis hänger jag med Janne när han åker dit i jobbet. Men jag skall inte jobba...bara vara ledig, skönt! Den 25 februari flyger jag upp till Dar Es Salam och tar emot mina tre döttrar, Liv, Ewalena och Olivia som kommer från Sverige och då har vi två veckor framför oss på Zanzibar, Dar Es Salam och safari. Vänner tar emot oss, Birgitta på Zanzibar, Roffe och AnneGreth i Dar. Det här blir toppen!

Dreva Womens Abortion Clinic In Randburg
randburgwomensabortionclinic