Middelburg - MP

Gamepark
tisdag 24 maj 2011 - Middelburg - MP, Sydafrika

Här finns lite bilder från gårdagens besök i en gamepark och hyenapark. Vi hade en fantastiskt trevlig eftermiddag och hann precis hem för att byta om till presentationen i ett intracitymöte; de 2 klubbarna i Middelburg.

Senast aktiv - från Gaborone, Southeast, Botswana
Kontrasternas resa!! Vi ater mask och kycklingfotter
måndag 23 maj 2011 - Middelburg - MP, Sydafrika

Ja, som ni ser vi provar i alla fall!

Middelsburg del 2
tisdag 24 maj 2011 - Middelburg - MP, Sydafrika

Igar kom vi alltsa till var tredje stad och fick mota var tredje vardfamilj. Min bestod av ett par i 40 ars alder med 2 dottrar, en 9 och en som precis fyllt 3. Efter en resa fullspackad med omtumlande intryck av extrem fattigdom, till extrem valfard sa landade jag i en harlig karleksfull familj

Örjan Karlsson Karlsson
OrjanK i Rotary2400GSE2011
Senast aktiv - från Middelburg - MP, Sydafrika
Middelburg
måndag 23 maj 2011 - Middelburg - MP, Sydafrika

Har precis anlant till min nya vard, Elaine efter en hel dag i minibuss och med flera intressanta besok. Som vanligt trasslar nagot med datorer och internet har och jag kan inte ladda upp bilder fran dagen. Jag hoppas att nagon av er andra kan. Vi gick upp tidigt imorse, morkt och kallt, fick en

Senast aktiv - från Gaborone, Southeast, Botswana
En dag fylld av intryck!
måndag 23 maj 2011 - Middelburg - MP, Sydafrika

Sa har vi flyttat igen och ikvall har Malin och jag gladjen att bo i samma familj. Har har alla vi hittills bott hos enorma hus sa sjalvklart har vi egna rum. Viblev hamtade i minibuss utanfor Vanderbijl. Valdigt kul att fa aka i samma buss och hinna prata lite. Det var langa koer genom

Susanne Petersson
SussieJL i Rotary2400GSE2011
Rotary2400GSE2011

Rotary2400GSE2011

15 maj 2011 - 13 juni 2011

Vi är fem personer som genom Rotary, distrikt 2400, får åka till distriktet norra Sydafrika och Botswana . Vi kommer från Karlskrona, Kristianstad, Hässleholm, Halmstad och Växjö. Under resan ska vi få göra studiebesök på våra motsvarande arbetsplatser i länderna. Och lära oss massor om länderna, kulturen, naturen.......

Örjan Karlsson Karlsson
OrjanK