Robertson

Vi gör ett nytt försök... =)
onsdag 19 november 2014 - Robertson, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hallå! Internet och Sydafrika verkar inte gå så bra ihop! Men nu är vi uppkopplade. Framme och vägen till St Lucia! Det var vårt första stopp efter flyg från Köpenhamn – London – Johannesburg – Durban. Där hämtade vi vår hyrbil, en Toyota Corolla med ett antal år på nacken!

Tänk er Ullared före Gekås !
fredag 29 mars 2013 - Robertson, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Så har vi då lämnat Kapstaden. En hyrbil, vänsterstyrd, manuell, stooor men Marita är utbildad att köra piketbuss full med busar så det gick ju bra! Genom vinlandskap, som gjort för att stanna för vinprovning......om det inte varit långfredag då allt är stängt. Så hittade vi då i

Birgitta Öström Hertinge
Birgittaswe i Påsk igen - Sydafrika
Senast aktiv - från New Orleans, Louisiana, USA
Dag 5
måndag 9 augusti 2010 - Robertson, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Resan till Kapstaden gick bra. Dom första två nätterna bodde vi på ett jättefint litet hotell. Vädret är otroligt växlande vilket gör det svårt att veta vad man ska ta på sig. Ena stunden är det blåsigt och kallt och andra så gassar solen. Vi har hunnit med en tur ner till

Bröllopsresa till Sydafrika

Bröllopsresa till Sydafrika

9 november 2014 - 28 november 2014

Hallå! Nu är det dags för den riktiga bröllopsresan! Efter att ha varit i både Kroatien och i Frankrike sedan vi gifte oss blir det nu en riktig långresa. Sydafrika väntar med allt vad det innebär. Safari, äventyr, god mat och massor av vin! Efter önskemål så ska vi försöka lägga upp lite inlägg och bilder här igen. Hälsningar M & M

Påsk igen - Sydafrika

Påsk igen - Sydafrika

23 mars 2013 - 7 april 2013

Semester + Praktik i Kapstaden

Semester + Praktik i Kapstaden

4 augusti 2010 - 2 oktober 2010

2 veckor semester med Mattias, därefter 6 veckors praktik på sjukhus i Kapstaden.