hejsan svejsan
torsdag 10 augusti 2006 - Chicago, Illinois, USA

[b]Ja, har har man ju inte varit ensam manga kvallar den seaste tiden men jag klagar inte, det ar alltid nagos som hander har nu men det ar bara skont... Ok, nu traffade jag ju Hanna (den nya svensken har) igar, hon var skit trevligj ga trivs med henne... men det gar alltid upp o ner mend min

2 manader
onsdag 2 augusti 2006 - Chicago, Illinois, USA

Ja, och sa ar det ju nu da snart 2 manader sedan jag lamnade Gotland och allt gamalt bakom mig (som man inte vill minas), men det finns ju saker som man vill minas ocksa, jag tror jag mer och mer borjar uppskata Gotland... Ja, sa vad har da hant sedan jag skrev sist... Fredag kvall: sa var jag och

trakigt, trakigt
onsdag 26 juli 2006 - Chicago, Illinois, USA

ja, sa har hander det inte sa mycket, mer an att jag maste ga och stada tjejernas rum nu... annars sa ar det ju lungt for alla ar borta ur huset och allt sadant... ja, sedan ska jag anmala mig for kursen historia om civelisationen i USA, for alla anra roliga kurser ligger for langt bort... kram pa

Ensam
söndag 18 juni 2006 - Chicago, Illinois, USA

Hejsan... nu nar man nu antligen ar har vid ratt plats, sa ar det ratt skont. Barna jag tar hondom ar vid pappan och idag ar mamman i kyrkan sa har sitter man ensam i huset och vaktar hundarna.. fick fragan i fredags om jag ville aka med till florida i tre veckor... jag ska nog gora det som det