bartenderkurs

torsdag 6 juli 2006 - fredag 4 augusti 2006

Bartenderkurs på Kos

äntligen hemma, (nästan)
fredag 4 augusti 2006 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Ja. då var man på hemma plan näasta i alla fall. måste först bara spendera x antal timmar på arlanda innan jag kan flyga hem. Jag orkar inte vänta här jag vill hem nu. Det är bara 5 timmar kvar så det är lungt. På ett vis så ville jag fara hem från kos men på ett vis så skulle jag

drinkar
lördag 29 juli 2006 - Kos, Grekland

Hej alla glada. jag har ju lovat att jag skulle skriva veckans drink men det har ju inte gatt sa bra. Men nu kommer det nagra stycken: PINA COLLADA: anvand ett stort kupat glas. Den har drinken ska blendas (typ mixas) korssa ca 4 isbitar. 4 cl ljus rom (typ bacardi) 2 cl gradde 2 cl

varmmt
söndag 23 juli 2006 - Kos, Grekland

hej hej. det kanske ar langt mellan gangerna som jag skriver. Men det hander inte sa mycket just nu. Jag forsoker att lara mig alla 100 drinker som vi har fatt. Ligger pa stranden och latar mig hela dagarna eller bara pa helgen. Innan jag komm hit och kursen borjade sa visste inte jag vad jag

flaring
tisdag 18 juli 2006 - Kos, Grekland

Hej alla glada. Jag sa ju i mitt forra inlagg att vi skulla fa fara och flaira pa sondag. Vi gjorde det i sondags och det var ganska kul. Forst sa fick vi cyckla ca 1,2 mil till en strand. Vi fick lara osss grunderna for flairing, som att kassta flaskan lite hit och dit, halla den i henden och

drinkar och ater drinkar
torsdag 13 juli 2006 - Kos, Grekland

Da var man har igen. jag ar inge bra pa att skriva i dagbok, sa om ni vill veta nagot sa ar det bar att fraga. det har inte hannt sa speciellt mycket sedan jag skrev sist. vi har fatt fler drinkar som vi ska ha prov pa i morgon, om jag inte kommer ihag fel sa ar vi uppe i 52 st nu och fler ska det