Mexico City till San José

tisdag 4 maj 2004 - onsdag 1 september 2004

Kollar in det som bör ses i Mexico City och dess omgivning (Sol-templet) för att sen dra ner till stillahavskusten (och surfar i Puerto Escondido) där jag eventuellt träffar Rasmus och Ivan som kommer efter mig (kanske). Sen blir det nog en massa tempel i Mexiko (Monte Albán, Palenque), Guatemala (Tikal) och Honduras (Copán) för att sen i lugn och ro (med förhoppningsvis mkt surf) hålla mig till kusterna i Guatemala (Sipacate), El Salvador (La Libertad), Nicaragua (Popoyo) och Costa Rica (Tamarindo).

SanJose
fredag 17 september 2004 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

lagger upp bilder fran min sista vecka i costa ricas huvudstad San Jose. Resedagboken ar nu annars over iochmed att jag ar hemma :)

slutet
tisdag 24 augusti 2004 - San José, San Pedro, Costa Rica

ok... efter puntarenas tog jag mig som planerat till surfmeckat Jaco (bestaendes av mkt festande, knark och horor...dvs vardelost) for att gora mig av min brutna brada... lyckades inte forsta dagen dock. det blev snabbt morkt och jag hade ingenstans att bo (fett dyrt overallt) och sa borjade det

C.R.
onsdag 18 augusti 2004 - San José, San Pedro, Costa Rica

allright..efter mitt aventyr i nica. drog jag till costa rica! tog mig till en strand nara turistiga Tamarindo som heter playa Avellanas (med playa negra intill)... sov dar i 2 natter...inga javla vagor var det dock, anda var det 20 idioter pa funboards ute i vattnet... bara massa blabar helt

Aventyr
onsdag 11 augusti 2004 - Managua, Nicaragua

hej alla annu en gang, nu har emil varit pa aventyr! jag och 2 skona tyskar (chris och andy) lamnade popoyo som sagt pa jakt efter vagor och frammande strander. Fran Rivas akte vi till San Juan del Sur vid kusten. Dar handlade jag foljande: 1 pase marshmellows, majonas, 1 limpa brod, 1 pase