Ostindiefararen Kina

måndag 4 september 2006 - söndag 22 april 2007

Ett blabar i Shanghai!

Sista kvallen pa resande fot!
onsdag 18 april 2007 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Hej hej, alla glada! Forbered er pa en snart kommande invasion, Tobias is back in town! Har just varit och inhandlat lite vin infor kvallen som blir min sista har i Australien. Jag och Filip, min reskamrat fran ostindiefararen, har planerat en helkvall pa stan. Och som nybliven singel har Filip

Dingos och boter!
måndag 9 april 2007 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Morsning folkens! Hoppas ni alla har haft en minnesvard pask med manga agg av varierande material! Sjalv har jag varit pa frasier island under hela helgen och fick noja mig med lite scrambled eggs pa paskdagens morgon. Aggen vi hade med oss ut hade en ganska mager overlevnadsstatistik och spred

En fet Steinerring!
söndag 25 mars 2007 - Auckland, Nya Zeeland

Ohoj kamrater, vanner och familj! Ar nu inne pa min fjarde dag har i "the land of the long white cloud". Och tro't eller ej, allting ser nastan exakt likadant ut som nar jag lamnade det! Jag bor hos en av mina forna klasskamrater Andrew. De har ett ombyggt garage som jag har fatt installera mig

Antiklimax!
tisdag 20 mars 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

Hej Kara vanner! Hoppas all ar som det skall darhemma. Sjalv har jag antligen kommit fram till Phillip Island, tva dagar forsenad! Skrev ju att jag skulle ta bussen I fredags, men dum och ovetande som jag ar hade jag inte forkopt en biljett. Sa nar jag och min reskamrat Jen fran Kanada hade sagt

Brattom brattom...
fredag 16 mars 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

Okej okej! Forst och framst vill jag aterigen be om ursakt for mitt nagot sporadiska dagboksskrivande, jag lovar att gora mitt basta sa att det inte skall handa igen! Sedan ville jag bara tacka for alla grymma mail och kommentarer jag far fran er dar hemma! Jag lovar, det varmer. For ovrigt ar jag